PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai sinne uudelle salille tulee myös spinning huone, uima-allas, possujuna ja pyöräily velodromi? Jos ei, niin mää mökötän enkä välttämättä käy edes joka päivä! :LOL: Mutta kovasti tsemppiä uuden ja vanhan salin hoitamiseen, niin ja lihaksen kasvatukseen!
Possujuna olis kyl hyvä pukkarista vapaapainoalueelle :)

Possujuna olis kyl hyvä pukkarista vapaapainoalueelle :)
Kummitusjuna olis parempi. Ekassa kurvissa Mentula hyökkää sivulta ja huutaa "EI VOI MUUTA SANOA KU HATTUA NOSTAA!". Seuvaavalla suoralla kasa betoja huutistelemassa MOI MIKE MOI MIKE MOI MIKE, sitten raju käännös vasemmalle ja Artturi vetämässä tuplia huutaen "GOOD FUCKING MORNING!". Viimeisen suoran päässä Poutiainen kalsarit jalassa most muscular "KALORI ON KALORI"

Kummitusjuna olis parempi. Ekassa kurvissa Mentula hyökkää sivulta ja huutaa "EI VOI MUUTA SANOA KU HATTUA NOSTAA!". Seuvaavalla suoralla kasa betoja huutistelemassa MOI MIKE MOI MIKE MOI MIKE, sitten raju käännös vasemmalle ja Artturi vetämässä tuplia huutaen "GOOD FUCKING MORNING!". Viimeisen suoran päässä Poutiainen kalsarit jalassa most muscular "KALORI ON KALORI"
Tuli kylmät väreet :D
Toivotaan Vataselle onnea ja menestystä bisneksille. Mukavaa, että tehdään kunnon saleja 24/7 fatness-salien joukkoon.
Kiitos :) Kokeillaan onko suomessa tilaa HC saliketjulle, itse näen siinä pienen bisnesraon :)

Kokeillaan onko suomessa tilaa HC saliketjulle, itse näen siinä pienen bisnesraon.

Muistaakseni Classic Gym yritti jotain tuollaista sloganilla "Back to basics", mutta kyseisen ketjun Suomen valloittaminen taisi jäädä aika puolitiehen. En tosin osaa sanoa, oliko kyseessä HC-saliketju millään tavalla.

Muistaakseni Classic Gym yritti jotain tuollaista sloganilla "Back to basics", mutta kyseisen ketjun Suomen valloittaminen taisi jäädä aika puolitiehen. En tosin osaa sanoa, oliko kyseessä HC-saliketju millään tavalla.
Classic oli tollanen joo, sillon ku oli vielä Oulussa limingantullissa niin tuli käytyä siellä ja ainakin tää Oulun sali oli samaa tyyppiä kuin PTV näyttäis olevan.

Classic oli tollanen joo, sillon ku oli vielä Oulussa limingantullissa niin tuli käytyä siellä ja ainakin tää Oulun sali oli samaa tyyppiä kuin PTV näyttäis olevan.

Kyllähän se Oulun Classic on edelleen aika lailla Back to Basics -henkinen paikka ja tuo slogan on yhä seinällä. Hyvä sali, tilaa reilusti, paljon laadukkaita laitteita, suorituspaikat ei lopu kesken ja kestää vähän ähistä ja puhistakin nostellessa. Vanhan sotkun kiinteistökään ei ole mitenkään sliipattu, jos karsastaa liian kiiltäviä pintoja.

Jos Vatanen menet itse pitämään pitäjämäen salia ainakin alkuun pystyssä, niin kenelle jää Porvoon gymin ylläpito? Vaimolle? Timolle?

Jos Vatanen menet itse pitämään pitäjämäen salia ainakin alkuun pystyssä, niin kenelle jää Porvoon gymin ylläpito? Vaimolle? Timolle?
Tiskille otettava joku apuri mutta Timo tai Yasmin se ei tule olemaan koska en voi tarjota kummallekkaan kannattavalla palkalla sitä hommaa. 60h/kk eli sopii enemmän sivuduuniksi tai opiskelijalle, on siihen pari ehdokasta jo tarjolla :)

Kyllä täällä pohjosessa on jo melkonen kilpailu salien kesken joka kaupungissa, että ei varmasti olisi kannattavaa vaikka kuinka olisi nimeä.
Täällä etelässä onneksi on tosi vähän saleja :D Porvoossakin vain 15 omien laskujen mukaan. Mut jos ihan rehellinen saa olla niin ei tuo Pohjoinen vedä puoleensa, logistisesti olisi haastava hoitaa jos itse sielä haluaisi vaikuttaa.

Täällä etelässä onneksi on tosi vähän saleja :D Porvoossakin vain 15 omien laskujen mukaan. Mut jos ihan rehellinen saa olla niin ei tuo Pohjoinen vedä puoleensa, logistisesti olisi haastava hoitaa jos itse sielä haluaisi vaikuttaa.

Noo etelä on aina etelä:LOL: Jännä, että Porvoossa on kumminkin about saman verran asukkeja kuin täällä Rovaniemellä, mutta Rovaniemellä ''kunnollisia'' saleja jotain kuutisen kappaletta:whistle:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom