Technogym on hyvä ja laadukas merkki, itse puhuin vaan siitä etten sitä luokittele niin HC merkiksi kuin esim HC PRO. Tecnho laadultaa parempi mutta asenteeltaan löysempi. Mulla on hyvät suhteet HC GYMIIN joten yrittäjän näkökulmasta on mukavampi ostaa 5 laitetta kahden laitteen sijasta. Kaksi vuotta ne on saanut kovaa kyytiä ja nyt vasta tuli ensimmäinen ongelma yhden laitteen kanssa, viikinkipunnerruskoneen stopparin yksi hitsisauma oli antanut periksi, soitto Viroon ja uusi osa jo matkalla.
Kiitos! Jos homma lyö leiville niin Turku hyvin todennäköisesti menee todo listalle.
HC salit on nimenomaan sitä varten että saa ryskätä ja käyttää mankkua :D Kunhan tangot ei lentele vaarallisesti kenekään päälle niin mun puolesta hanat kaakkoon. Pidän itsekkin sijaintia melko hyvänä ja kohtahan tuon näkee
Et tainnut saada koppia.. Sinä luultavasti kuulut siihen 5% ryhmään kenellä lanttu on 100% kunnossa eikä ulkoiset tekijät vaikuta tekemisen laatuun koskaan. Me muut 95% vaaditaan TOISINAAN tsemppiä ulkopuolelta ja mikä sen parempi tsemppi olisi kuin omia tavoitteita tukeva ympäristö ja saman henkiset ihmiset ketkä tsemppaa kovempaan treeniin, eihän tätä aina tarvitse mutta huonoina päivinä lisäboosti tekee ihmeitä.
Mitä tulee aikaisempaan saliin missä treenasin.. Arvaa syy miksi perustin oman salin? Mulla oli kaksi vaihtoehtoa, muutto Helsinkiin paremman salin perässä tai oman perustaminen, päädyin sitten jälkimmäiseen. Joskus on tyydyttävä siihen mitä on tarjolla mutta kun pääset maistamaan parempaa niin entinen maistuu paskalta kun onkin jotain mihin verrata. Jos ei paremmasta tiedä niin ei sitä osaa kaivatakkaan.
Mitä tulee valmentajien käyttämiseen niin esim suurin osa ammattilais kehonrakentajista käyttää kyseistä palvelua, miksi? Se ulkoinen tekijä tsemppaa parempiin tuloksiin mutta tämä ei koske sinua, sinä olet 100% HC sisältä etkä tarvitse ulkoisia tekijöitä antamaan lisä vauhtia.
Mä suosittelen salilla peseytymistä, itsellä iho ollut aina ihan ok hyvä mutta helposti alkaa ärtymään jos hien antaa kuivua päälle
Mutta jos ei tätä ongelmaa niin järjestyksellä ei väliä.
Karkkitehtaasta iso plussa :D