PTVGYM Jooel Vatanen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä idea siinä on muutenkin kuivattaa kroppaa heti treenin perään?
Saunominen on kivaa ja rentouttaa jumpan jälkeen. Ei ole heittää Pakulskin lainauksia eikä tuoreimpia tutkimustuloksia saunomisen aiheuttamasta hyvästä mielestä tähän rakoon. Kuten sanottua, sauna on kiva lisä muttei todellakaan pakollinen tai kriteeri mihinkään suuntaan ainakaan itselläni. Olenhan pian edellämainittu saunallinen espoolainen..
Sali menee testiin ehdottomasti!

Ennemmin kylmävesiallas kuin sauna, se auttaa palautumiseen ja tekee muutenkin gudaa. Salilla hikoillaan jo muutenkin niin vielä heti saunaan, ei ainakaan mulle uppoo. Mulle riittää btw kunhan edes kainalot ja kassit huuhtassee hanan alla ;D

Hyvä Vatanen! Mahtava homma, että äijällä on uskallusta laajentaa liiketoimintaa. Isosti tsemppiä ja kaikkea hyvää tulevaan (y)
Varmasti tulen itsekin salille treenailemaan aina kun kaipaan kunnon meininkiä omiin treeneihin. Muutaman kerran olen Porvoon PTV-Gymillä vieraillut, kun on työmatka osunut kohdille ja todella ilo oli vääntää kyseisellä salilla.

Hyvä Vatanen! Mahtava homma, että äijällä on uskallusta laajentaa liiketoimintaa. Isosti tsemppiä ja kaikkea hyvää tulevaan (y)
Varmasti tulen itsekin salille treenailemaan aina kun kaipaan kunnon meininkiä omiin treeneihin. Muutaman kerran olen Porvoon PTV-Gymillä vieraillut, kun on työmatka osunut kohdille ja todella ilo oli vääntää kyseisellä salilla.
Kiitos ja ehdottomasti tervetuloa!!

Pääseekö samalla kortilla molemmille saleille?
Uskon että tämä tulee olemaan mahdollista pientä lisähintaan vastaan, tyyliin 5€/kk.

Kellään muuten kokemuksia infrapunasaunasta? Sellainenkin joiltain saleilta löytyy. (Ja ei, en tarkoita että vatasen pitäisi sellainen hankkia). Tuli vaan mieleen, kun myyntimiehet lupaa sille ainakin yhden aanelosen verran terveyshyötyjä:)

Kellään muuten kokemuksia infrapunasaunasta? Sellainenkin joiltain saleilta löytyy. (Ja ei, en tarkoita että vatasen pitäisi sellainen hankkia). Tuli vaan mieleen, kun myyntimiehet lupaa sille ainakin yhden aanelosen verran terveyshyötyjä:)

Olen käynyt aina välillä infrapunasaunassa salilla. Oon ollut yleensä 30-60 minuuttia. Sielä on noin 50-60 astetta lämpöä. Siinä tulee hikoiltua noin 6 desiä. Kuulemma lähtee kuona-aineet ja vastaa kevyttä lenkkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä jos vaikka antaisitte niitten käydä saunassa ketkä tykkää saunoa ja niitä ketä ei huvita saunoa nii antaa niitten olla saunomatta? Ja rohkenen epäillä että Vatanen muuttaa mielipidettään siitä että tuleeko saunaa vaikka kuinka hyviä satujuttuja keksittekään.

Älkää nyt jumalauta menkö uskomaan niitä myyntipuheita :D

edit: infrasaunaan liittyen
Kerran kävin, luulin sitä normi saunaksi. Istuin ”lauteille” munasillaan, etsin löylysankoa, ei löytynyt mutta sen sijasta löytyi pino sisustuslehtiä. Istuin 2min, tuli kylmä, lähdin pois. Toista kertaa en mene :D

Itsekin olen tainnut käydä vain "huonossa" infrapunasaunassa. Istuin 20 min enkä tuntenut mitään, kaiuttimista vain kuului linnunlaulua ja kai tuon olisi pitänyt olla jotenkin rentouttavaa. Siksi tuo "huonossa", että eihän tuossa pelatakaan samalla tavalla ilman lämpötilaa kuumentamalla kuin normisaunassa vaan tuon infrapunan pitäisi vaikuttaa hieman syvempiin kudoksiin, mutta kyllä tuossa 20 minuutissa olisi pitänyt jo jotain vaikutusta tuntea tai alkaa edes hikoilla, mutta ei.

Itsekin olen tainnut käydä vain "huonossa" infrapunasaunassa. Istuin 20 min enkä tuntenut mitään, kaiuttimista vain kuului linnunlaulua ja kai tuon olisi pitänyt olla jotenkin rentouttavaa. Siksi tuo "huonossa", että eihän tuossa pelatakaan samalla tavalla ilman lämpötilaa kuumentamalla kuin normisaunassa vaan tuon infrapunan pitäisi vaikuttaa hieman syvempiin kudoksiin, mutta kyllä tuossa 20 minuutissa olisi pitänyt jo jotain vaikutusta tuntea tai alkaa edes hikoilla, mutta ei.

Olikohan edes päällä? Itselläni puskee 5min jälkeen hien päälle ja 15minuutissa täysin läpimärkä. Olo on infrasaunan jälkeen parempi kuin "tavallisen".

Tuleeko uudelle salille kelkkarataa ja säkkiä? Voisin itsekin siirtyä Pitskuun, kun duunipaikka 500 m Vatasen uudesta salista.

Tuleeko uudelle salille kelkkarataa ja säkkiä? Voisin itsekin siirtyä Pitskuun, kun duunipaikka 500 m Vatasen uudesta salista.
Säkki tulee varmasti, nurtsimatto myös JOS tilaa jää! Ensisijaista on saada bodaus/nosto kalusto mahtumaan ja kaiken ylijäävän pinta-alan voi täyttää esim toiminnallisella kamalla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom