PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla oli viikon pakki sekasin ennen ku tottu ku olin 2vk reissus, ei menny kuralle mut vessas sai rampata useamman kerran päivässä. Ihan sama vetikö kojuista tai mistä ruokaa. Tuntuu jokaisella olevan enemmän tai vähemmän sekasin ekalla viikolla mitä tuttuja käyny.

Mulla kolmen viikon reissun aikana kolmantena päivänä nosti rajun kuumeen ja ripulin jota kesti joku 4 päivää, oli kyllä yhtä helvettiä vaikken oksentanut kertaakaan. Sinä päivänä tuli syötyä pelkästään ostoskeskuksen rafloissa ja sitten illalla alkoi tapahtua. Sitten vielä lopussa pari päivää ennen paluulentoa iski vatsan uudestaan kuralle jota kesti kotonakin vielä kolmisen päivää. 10h lentokoneessa kouristelevalla vatsalla oli varsin ihana kokemus. (y)

Kyllä taas matka kuumeista kiusataan kun katsoo Jooelin uusimman pätkän...
Pakko alkaa järkkäämään kunnon vapaita niin pääsis itsekin reissuun.

Vatsatauti käsittääkseni harvemmin tulee ruoasta vaan pinnoista käsien kautta
Tästä voisi ehkä tehdä johtopäätöksen, että punttiloma olisi jopa perinteistä lomaa pahempi skenaario.

Aiemmin mainittu käsidesi kyllä hyvä lisävaruste tuonne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vatanen sanoi snäpissä että aikoo vetää koko ylätorson mustaksi siksi että tekee mieli ja koska ei kannata jäädä miettii että mitä jos alkaa kaduttaa. Tässä kohtaa minä en enään ymmärrä että miksi. Tehkööt miten tykkää mutta toivottavasti ei ala kaduttaa :)

Vatsatauti käsittääkseni harvemmin tulee ruoasta vaan pinnoista käsien kautta
Mikä "vatsatauti"? Tarkoitat varmaan ruokamyrkytystä? Jonka taas aiheuttaa taudinaiheuttaja, joka leviää ruoan mukana noroviruksessa, rotaviruksessa, salmonellassaja ja stafylokokkibakteerissa, toki nämä leviävät myös käsien kautta pintoihin ja siitä eteenpäin, mikäli pilaantunutta ruokaa ollaan käsitelty. Jos kyseiset taudinaiheuttajat leviäisivät pinnoista, niin miten ne niihin pintoihin ovat sitten päätyneet?

Kyllä sairaaloissa ja terveydenhuollon puolella painotetaan sitä käsidesin käyttöä joka välissä. Käsien pesu ei niinkään tehokas. Tietysti pitää olla tarpeeksi stydit desit. esim. 80 volttista alkoa

Vatanen sanoi snäpissä että aikoo vetää koko ylätorson mustaksi siksi että tekee mieli ja koska ei kannata jäädä miettii että mitä jos alkaa kaduttaa. Tässä kohtaa minä en enään ymmärrä että miksi. Tehkööt miten tykkää mutta toivottavasti ei ala kaduttaa :)

Tätä helvetin lyhyttä elämää eletään itselle, ei kenellekään muille, eikä varsinkaan muiden mielipiteille. Elämä on rennompaa kun tämän ymmärtää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom