PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siitäkin huolimatta, että itse olen tällainen säälittävä vässykkä, jossa ei ole sitten yhtään mitään "äijää", niin musta toi on vain jotenkin todella akkamaista kun raavaat tosiäijät täällä into piukassa vauhkoo toisten äijien parisuhteista. Olenko oikeasti ainoa täällä, joka näkee asian tällä tavoin?

Taidat olla.

Siitäkin huolimatta, että itse olen tällainen säälittävä vässykkä, jossa ei ole sitten yhtään mitään "äijää", niin musta toi on vain jotenkin todella akkamaista kun raavaat tosiäijät täällä into piukassa vauhkoo toisten äijien parisuhteista. Olenko oikeasti ainoa täällä, joka näkee asian tällä tavoin?
Ihan samalla tavalla tää juttu kiinnostaa ku vaikka toisia ihmisiä se mitä Matti teki kännissä tai oliko lindalla vaatteet päällä.
Vähän samanlainen kohu lähti yhdestä riidasta mitä en voi nimeltä mainita tai tulee varmaa bannia tai vähintää kommentti poistetaan kun ei haluta enään kuulla asiasta.
Mutta siis pointti on se että vatanen on julkisuudessa ja yleensä se vaan nyt menee niin että ihmisiä kiinnostaa sillo sen tekemiset.

upload_2017-12-19_14-31-38.jpeg

Taas ois tarjolla.

Totta kai ihmisiä tälläinen kiinnostaa, jos muutenkin katsovat videoita ja snapchattia kaverin elämästä salin ulkopuolelta, kaikki nämä mydayt ja kauppavideot ym.

Kyllä ihminen utelias, sillä itseänikin kiinnostaa tää juttu aika paljon. :D Toisaalta Vatanen Facebook-profiilissa kertoo olevansa naimisissa. Tosin harvat niitä aktiivisesti huomaa päivitellä, mutta silti..
Naimisissa ollaan niin kauan kunnes oikeudesta tulee eropäätös ja siihen menee vähintään puoli vuotta. Muuten on parempi olla ottamatta kantaa koko tapaukseen. Meni se case pw:kin ihan vihkoon. Tosin helppoahan olisi tulla vain katkomaan huhuilta siivet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No aika tylsä elämä pitää olla jos kovasti kiinnostaa onko joku eronnut vai, ja Vatanen ei nyt kenekään kaveri tai tuttu täällä edes ole...

Eli ensin esitellään kameralle koko elämä, sisältäen työt, kulkuneuvot, perhesuhteet, kissat ja naapurin koiratkin että saadaan seuraajia. Ihmiset kiinnostuu ja seuraa. Kai jos joku on seurannut Vatasta pidempään (itse en seuraa kuin youtubea lähinnä), niin häntä kiinnostaa edelleenkin että kuinka se hänen elämä menee?

Vai pitäisikö täällä pohtia, että mitä käsipainoille kuuluu, onko 20kg paino oikeasti 20 kg vaiko 19,92kg ja mikä menetys tämä onkaan lihasmassan ja symmetrian suhteen. Valitettavasti vain persoonat kiinnostaa, eikä pelkästään se, että kävin salilla. Söin kanaa ja riisiä. Huomenna uusiksi. Hei seuratkaa ja tykätkää kun toistan tätä x määrän viikossa.

Joo ite toivon sydämeni pohjasta ettei nää spekulaatiot pidä paikkaansa, Vatanen niin symppis persoona ja toivoo hänelle vain parasta.

Vatanen on julkkis ja julkkiksen tekemiset kiinnostavat. Liittyivät ne sitten työhön tai yksityiselämään. Piste.

Niin ja toi aikaisempi oli vain mun mielipiteeni asiasta ja valitettavasti en voi sille mitään, että musta toi vain vaikuttaa lievästi ämmämäiseltä. Deal with it.

Joo, kyllä toi Munakas voi taas rauhoittua. Älä ota itseesi niin helposti ja tää nyt on ihan normaalia spekulointia. Ketään ei ole kuitenkaan pilkattu yms. Ihminen on luonteeltaan utelias.

Älä huoli, en pahoittanut mieltäni.
Koita säkin niitten ylilauta kavereittes kanssa jo vähitellen päästä sen kauhean tapahtuman ylitse, etten joskus kuunnellut Utin neuvoja.

Munakas voisi myös joskus päästä yli tuosta että joku lapsi on häntä haukkunut ylilaudalla vuonna aivan sama. Tuo uhriutuminen olisi ihan huvittavaa luettavaa yhdessä topikissa mutta kun tuosta samasta jankutuksesta saa nauttia lähestulkoon jokaisessa topikissa...

Vatasella varsin komia suoritus pikkujoulupenkeissä :rock:

Munakas voisi myös joskus päästä yli tuosta että joku lapsi on häntä haukkunut ylilaudalla vuonna aivan sama. Tuo uhriutuminen olisi ihan huvittavaa luettavaa yhdessä topikissa mutta kun tuosta samasta jankutuksesta saa nauttia lähestulkoon jokaisessa topikissa...

Ja jos arvon Rahikainen tuntisi yhtään paremmin meikäläistä, tietäisit, että toi on aika mitätön murhe mun elämässä tällä hetkellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom