Saattaa nostoissa häiritä, ainakin itsellä se häiritsee ainakin pystypunnerruksessa.Missä Vatasen sormus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattaa nostoissa häiritä, ainakin itsellä se häiritsee ainakin pystypunnerruksessa.Missä Vatasen sormus?
Toivottavasti, pelkään että huhut pitävät paikkaansa ja tämä kaunis pari olisi eronnutSaattaa nostoissa häiritä, ainakin itsellä se häiritsee ainakin pystypunnerruksessa.
Ja mistäköhän sä oot tollasii huhuja kuullut ?Toivottavasti, pelkään että huhut pitävät paikkaansa ja tämä kaunis pari olisi eronnut
Ja mistäköhän sä oot tollasii huhuja kuullut ?
Missä Vatasen sormus?
Joo, mäkin olen eroamassa kokoajan niiden vähäosaisten mielestä.Ylilaudastahan aina kaikki tulee etukäteen julki
Tietyllä tapaa hassua, että joitain äijiä kiinnostaa näin paljon muiden äijien parisuhdekuviot...
Tietyllä tapaa hassua, että joitain äijiä kiinnostaa näin paljon muiden äijien parisuhdekuviot...
Personal trainer Jooel Vatanen pohtii blogissaan raskauskilojen kertymistä.
Melkein yhtä hassua kun se että sä et ees treenaa ja silti päivystät täällä :D vai joko oot palannut salille?
Et kai munakas oikeesti ole lopettanu. Sullahan oli oikeesti iha hyvä fysiikka mitä joskus videoita katsoin.Ja mistäs lähtien tää on ollut pelkkä bodausfoorumi?
+ Mun ja Miken asiat ei kuulu sulle paskan vertaa, joten ihan turhaan kulutat palstaa noilla kysymyksillä.
Ja mistäs lähtien tää on ollut pelkkä bodausfoorumi?
+ Mun ja Miken asiat ei kuulu sulle paskan vertaa, joten ihan turhaan kulutat palstaa noilla kysymyksillä.
En tosin ole Miken juttuja kommentoinut lähes ollenkaan. Sun hölmöimpiin kommentteihin olen antanut sanani. Väittäisin että usein aika osuvasti.
Joskus Vatane kertoi sormuksensa olevan volframia, joten ei naarmuuntunut edes karheita tankoja vastenEn ite ainakaan tuhoaisi sormusta salilla metallia vasten. Sormus treenin ajaksi pois.