PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mut joo eihän toi vatanen oo hirveesti muijasta postaillu tai näkyny sitä muutenkaa videoilla. Voiha se olla et ne on eronnu mut eipä tuo mun persettä liikuta. Tähän ei voi muuta sanoa ku minkä nää teet...

Oon ollu sekä mies- että naisvaltasissa työpaikoissa ja välillä musta tuntu siellä miesvaltasella, et äijät on jopa pahempii juoruumaan ku naiset. Naiset tekee sen avoimesti keskenään, äijät yrittää peitellä sitä uteliaisuutta. /yleistys /offtopic

Tiukat pikkujoulut! Tälleen puolialkoholistille tuntuu oudolta, et jengi oikeesti läksi ennen ysiä tuolta himaan ja ihan tosissaan vaan treenas ja skabaili. Hyvä, ettei kaikki tässä maassa mee perinteisen kaavan mukaan.

Tietyllä tapaa hassua, että joitain äijiä kiinnostaa näin paljon muiden äijien parisuhdekuviot...

Emmätiiä, Vatanen on tehny itsestään jo melkosen markkinakasvon. On salia, oheismyyntiä, pt-palveluja yms. Imago ja itsensä markkinointi 10/10.

En ihmettele yhtään et jengii kiinnostaa yksityiselämäkin ihan samalla tavalla kun bodi-jutut, kuitenkin tulee somepäivitystä elämästä 24/7

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nii ja yli vuoden vanha "kohu"artikkeli.

Melkein yhtä hassua kun se että sä et ees treenaa ja silti päivystät täällä :D vai joko oot palannut salille?

Ja mistäs lähtien tää on ollut pelkkä bodausfoorumi?
+ Mun ja Miken asiat ei kuulu sulle paskan vertaa, joten ihan turhaan kulutat palstaa noilla kysymyksillä.

En tosin ole Miken juttuja kommentoinut lähes ollenkaan. Sun hölmöimpiin kommentteihin olen antanut sanani. Väittäisin että usein aika osuvasti.

Viittasin tuohon sun päivystyskysymykseen. Mutta antaa olla. Off-topic ton osalta saa riittää.

Viimeksi muokattu:
800_4807.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom