PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minusta ihan ovela kikka saada huomiota Vataselta. Varmasti monet klikanneet seuraa nappia kun haluavat tietää mitä on käynyt. Varmasti myhäilevät vaimonsa kanssa näille kommenteille, mitkä on kyllä ollut äärimmäisen kaukaa haettuja :D

Eikö se ole nyt ihan yksi ja sama kenen kanssa Vatsanen seukkaa. Hyvää videota tulee ja sillä selvä?

Selvästi ei ole kaikille. Porukkaa kiinnostaa myös siviilipuolen elämä. Kun kerran on heitetty äässi julkiseksi niin sitten kiinnostaa myös julkkiksen äässi seksi.

Mulle on yks ja sama mitä Vatsanen touhaa. Jos jotain toiveita saa laittaa niin mielellään vaikka ruokakauppavideo hyvät räpit taustalla.

Uusimpien kuvien perusteella Vatanenhan saa kohta Suonsivun kiinni ! Alkaa kyllä olemaan sen verran iso möntti. Mielenkiintoista kyllä seurata miten iso Vatasesta oikeen tulee!

Kova penkkisarja, voi jumalauta. Olis jännä nähä ykkönen piikkailujen jälkeen. Sanotaan nyt, ku tää on aina pakko sanoa; eihän siinä mitään järkeä olisi, kun laji on bodaus

On kyllä melekosia nuo GH 1 & 2 ohjelmat, kun tuollasta 120-100-120kg kehitystä saa näinkin lyhyeen aikaväliin:rolleyes:

Nii ja sanonpahan vain, kun kyllähän kaikki vähäänkään asiaan paneutuneet tietää mistä se äkillinen kehitys pukkaa vaikka kovasti yritetäänki buffata omaa ohjelmaa snäpin kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä melekosia nuo GH 1 & 2 ohjelmat, kun tuollasta 120-100-120kg kehitystä saa näinkin lyhyeen aikaväliin:rolleyes:

Nii ja sanonpahan vain, kun kyllähän kaikki vähäänkään asiaan paneutuneet tietää mistä se äkillinen kehitys pukkaa vaikka kovasti yritetäänki buffata omaa ohjelmaa snäpin kautta.
Ei se nyt kuitenkaan tarkoita, ettei ohjelma olisi legittiä settiä. Ei siinä nyt varmaan ole luvattu 20kg painonnousua.

Ei se nyt kuitenkaan tarkoita, ettei ohjelma olisi legittiä settiä. Ei siinä nyt varmaan ole luvattu 20kg painonnousua.
Näin asiaan perehtymättömänä tuntuu olevan yleinen mielipide että ns. tavistreenaajan ja ammattibodarin lihakset ei kasva samanlailla tietyistä syistä johtuen ja samat ohjelmat ei toimisi molemmille. Kuitenkaan get hugea ei mainosteta vain ammattimiesten ohjelmana niin eikö tuossa ole mahdollisuus että sunnuntaipumppailija pettyy jos tulosta ei tulekaan. Vai onko tälle keskustelulle parempaa aihetta jossain?

e: tai jotain tulosta varmasti tulee mutta onko se optimaalista

mutta onko se optimaalista
Suurin osa sunnuntaibodaajista ei tiedä mitään optimaalisesta. Se on faktaa, että suurin osa treenaa liian löysästi eikä usko miten paljon ihmiskeho kestää rankaisua. Liian moni pitää omaa kroppaansa pumpulissa ja se on kaukana optimaalisesta. Ihan hysteerisenä pelätään jotain ylirasitusta, vaikka treeni on sillä tasolla, että saman voisi toteuttaa joka päivä.

Suurin osa sunnuntaibodaajista ei tiedä mitään optimaalisesta. Se on faktaa, että suurin osa treenaa liian löysästi eikä usko miten paljon ihmiskeho kestää rankaisua. Liian moni pitää omaa kroppaansa pumpulissa ja se on kaukana optimaalisesta. Ihan hysteerisenä pelätään jotain ylirasitusta, vaikka treeni on sillä tasolla, että saman voisi toteuttaa joka päivä.
Siitä olen samaa mieltä ja olen seurannut enemmän kovaa ja kovalla intensiteetillä reenaavien oppeja tässä ensimmäisen vuoden aikana. Aika balls to wall nuo omat treenit on vaikka painot ei vielä suuria ole, lihasryhmät rasittuu 3x viikkoon. Kuitenkin keskittyen että tekniikka ei hajoaisi. Ongelmana tahtoo vaan olla että lopputreenistä jos tekee isoja liikkeitä niin tuntuu että viimeisillä toistoilla alkaa huimaamaan, en tiedä johtuuko hengitystekniikan puutteesta vai mistä. Merisuolaa, bcaa ja maltoa juon treenin aikana.

Seuraava askel varmaan olisi opetella treenaamaan sitä lihasta niin kovaa ettei suoritus kärsi samalla intensiteetillä. Ainakin ohjelma muuttuu 2-jakoiseen ensi vuodeksi. Vähän ohi aiheen alkaa mennä :D

Siitä olen samaa mieltä ja olen seurannut enemmän kovaa ja kovalla intensiteetillä reenaavien oppeja tässä ensimmäisen vuoden aikana. Aika balls to wall nuo omat treenit on vaikka painot ei vielä suuria ole, lihasryhmät rasittuu 3x viikkoon. Kuitenkin keskittyen että tekniikka ei hajoaisi. Ongelmana tahtoo vaan olla että lopputreenistä jos tekee isoja liikkeitä niin tuntuu että viimeisillä toistoilla alkaa huimaamaan, en tiedä johtuuko hengitystekniikan puutteesta vai mistä. Merisuolaa, bcaa ja maltoa juon treenin aikana.
Mä olen viimeiset puoli vuotta opetellut miten saisi treenattua tappiin asti, kyllä tässä kokoajan luulee tekevensä oikein ja kovaa mutta mitättömät tulokset kertoo jostain muusta.
Varmaan siksi itsekkin osallistunut vinoillen keskusteluun kun olen ihan aidosti kateellinen mm. Vataselle joka kehittyy, tosin en ajattele niin että onpahan mulkku kun tolleen saa lihasta vaan mietin että miten hitossa toi sen tekee ja miten itse oppisi saman. No tosin on siinä vinoilussa sekin osa ettei verkkokaupan GH ohjelmassa taida ihan kaikkia ravintoreseptejä olla.

Ongelmana tahtoo vaan olla että lopputreenistä jos tekee isoja liikkeitä niin tuntuu että viimeisillä toistoilla alkaa huimaamaan, en tiedä johtuuko hengitystekniikan puutteesta vai mistä.
Raskaimmissa liikkeissä verenpaineet voi nousta ja se johtuu siitä. Osa voi saada ponnistuspäänsärkyä jne.

kyllä kai kaikki lajin parissa olevat tietää mistä moinen kehitys tulee. Mike kai sen kanssa tietää vaikka koitetaan kierrellä asiaa, Itse en vaan jaksa arvostaa näiden ravinteiden kassa treenavia

Mike kai sen kanssa tietää vaikka koitetaan kierrellä asiaa
Ei tässä kukaan kiertele. Hauis kasvaa hauiskäännöllä, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Syitä on monia miksi toisella kasvaa enemmän. Yksi syy miksi se joillain ei kasva, on se, että istutaaan netissä itkemässä muiden kehityksestä. Se on yksi syy, sitten on syy jossa tehdään liian vähän, ei supisteta kunnolla. Sitten on kolmas syy, ryypätään viikonloppuisin. Sitten ne joilla ne kasvaa, on syyt kaikenlaisia, parempi ruokavalio, tehokkaammat treenit, lääkkeet jne jne. Mutta että aletaan nillittään kuin ämmät siitä, että ohjelma on feikki jos sillä sen tekijä kasvaa. Herätkää nyt vitun vatipäät. Se on vain treeniohjelma, joka sitten kaikesta panostuksesta riippuen toimii, sulla esim ei mikään tule toimimaan kun sun periaate on vain jauhaa paskaa jossain netissä. Mee vittu salille äläkä lässytä.

Jestas mua ärsyttää nykynettikäyttäytymisessä toi estrogeenin turmeleva saatanan itku. Ennenvanhaan kun joku kasvoi, niin siinä oltiin yläpeukut pystyssä. Sehän on bodauksen tarkoitus, saada lihaksia. Nyt sitten kun joku kasvaa, niin ollaan selittelemässä kaikkee vitun paskaa miksi kasvaa eikä arvosteta ja treeniohjelma on huijausta ja muuta.

Mikä teihin ihmisiin on mennyt? Milloin te hukkasitte sen agendan ja sen intohimon tähän tekemiseen? Millloin teistä tuli vätyksiä jotka vain vittuilee niille jotka saa perseensä ylös penkistä? En minäkään ole helvetti haukkumasa Phil Heathia, että en arvosta sitä kun se on niin iso. Se panostaa siihen ihan saatanasti, miksi sitä silloin pitää haukkua? Pitäiskö tässä taputella selkään niitä jotka menee salille läräämään treenivihkoa enemmän kuin sitä painopakkaa?

Menkää sinne kyykkytangon alle ja kyykätkää niinkauan, että lentää laatta ja tulee paskat housuun(metafora). Sitten kotiin ja katsokaa kiinnostaako vittuakaan enää aukoa päätä jollekin joka tekee samaa?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom