Noniin, nyt joku laskemaan pikseleistä kuka se oliOli snäpänny ainaki yhteiskuvaa eukkosa kans.. Tai ainaki jonku muijan kans kun ei näkyny kuin jalat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, nyt joku laskemaan pikseleistä kuka se oliOli snäpänny ainaki yhteiskuvaa eukkosa kans.. Tai ainaki jonku muijan kans kun ei näkyny kuin jalat
Alkaa kyllä olemaan sen verran iso möntti
Vatasella on hartioiden leveys luonnostaan ihan älytön, etenkin livenä. Just tollasiin kehyksiin rakennetaan isoimmat raskaan sarjan äijät.Uusimpien kuvien perusteella Vatanenhan saa kohta Suonsivun kiinni ! Alkaa kyllä olemaan sen verran iso möntti. Mielenkiintoista kyllä seurata miten iso Vatasesta oikeen tulee!
Ei se nyt kuitenkaan tarkoita, ettei ohjelma olisi legittiä settiä. Ei siinä nyt varmaan ole luvattu 20kg painonnousua.On kyllä melekosia nuo GH 1 & 2 ohjelmat, kun tuollasta 120-100-120kg kehitystä saa näinkin lyhyeen aikaväliin
Nii ja sanonpahan vain, kun kyllähän kaikki vähäänkään asiaan paneutuneet tietää mistä se äkillinen kehitys pukkaa vaikka kovasti yritetäänki buffata omaa ohjelmaa snäpin kautta.
Isompi ja 20kiloa enemmän rasva, Eli todellisuudessa ei ole edes ollut hirveästi isompi.Eikös Vatanen ole ennenkin ollut iso(mpi), niin lihasmuistillakin saattaa olla oma osuutensa tähän viime aikojen lihaskasvuun.
Näin asiaan perehtymättömänä tuntuu olevan yleinen mielipide että ns. tavistreenaajan ja ammattibodarin lihakset ei kasva samanlailla tietyistä syistä johtuen ja samat ohjelmat ei toimisi molemmille. Kuitenkaan get hugea ei mainosteta vain ammattimiesten ohjelmana niin eikö tuossa ole mahdollisuus että sunnuntaipumppailija pettyy jos tulosta ei tulekaan. Vai onko tälle keskustelulle parempaa aihetta jossain?Ei se nyt kuitenkaan tarkoita, ettei ohjelma olisi legittiä settiä. Ei siinä nyt varmaan ole luvattu 20kg painonnousua.
Suurin osa sunnuntaibodaajista ei tiedä mitään optimaalisesta. Se on faktaa, että suurin osa treenaa liian löysästi eikä usko miten paljon ihmiskeho kestää rankaisua. Liian moni pitää omaa kroppaansa pumpulissa ja se on kaukana optimaalisesta. Ihan hysteerisenä pelätään jotain ylirasitusta, vaikka treeni on sillä tasolla, että saman voisi toteuttaa joka päivä.mutta onko se optimaalista
Siitä olen samaa mieltä ja olen seurannut enemmän kovaa ja kovalla intensiteetillä reenaavien oppeja tässä ensimmäisen vuoden aikana. Aika balls to wall nuo omat treenit on vaikka painot ei vielä suuria ole, lihasryhmät rasittuu 3x viikkoon. Kuitenkin keskittyen että tekniikka ei hajoaisi. Ongelmana tahtoo vaan olla että lopputreenistä jos tekee isoja liikkeitä niin tuntuu että viimeisillä toistoilla alkaa huimaamaan, en tiedä johtuuko hengitystekniikan puutteesta vai mistä. Merisuolaa, bcaa ja maltoa juon treenin aikana.Suurin osa sunnuntaibodaajista ei tiedä mitään optimaalisesta. Se on faktaa, että suurin osa treenaa liian löysästi eikä usko miten paljon ihmiskeho kestää rankaisua. Liian moni pitää omaa kroppaansa pumpulissa ja se on kaukana optimaalisesta. Ihan hysteerisenä pelätään jotain ylirasitusta, vaikka treeni on sillä tasolla, että saman voisi toteuttaa joka päivä.
Mä olen viimeiset puoli vuotta opetellut miten saisi treenattua tappiin asti, kyllä tässä kokoajan luulee tekevensä oikein ja kovaa mutta mitättömät tulokset kertoo jostain muusta.Siitä olen samaa mieltä ja olen seurannut enemmän kovaa ja kovalla intensiteetillä reenaavien oppeja tässä ensimmäisen vuoden aikana. Aika balls to wall nuo omat treenit on vaikka painot ei vielä suuria ole, lihasryhmät rasittuu 3x viikkoon. Kuitenkin keskittyen että tekniikka ei hajoaisi. Ongelmana tahtoo vaan olla että lopputreenistä jos tekee isoja liikkeitä niin tuntuu että viimeisillä toistoilla alkaa huimaamaan, en tiedä johtuuko hengitystekniikan puutteesta vai mistä. Merisuolaa, bcaa ja maltoa juon treenin aikana.
Raskaimmissa liikkeissä verenpaineet voi nousta ja se johtuu siitä. Osa voi saada ponnistuspäänsärkyä jne.Ongelmana tahtoo vaan olla että lopputreenistä jos tekee isoja liikkeitä niin tuntuu että viimeisillä toistoilla alkaa huimaamaan, en tiedä johtuuko hengitystekniikan puutteesta vai mistä.
kyllä kai kaikki lajin parissa olevat tietää mistä moinen kehitys tulee. Mike kai sen kanssa tietää vaikka koitetaan kierrellä asiaa, Itse en vaan jaksa arvostaa näiden ravinteiden kassa treenaviaEi se nyt kuitenkaan tarkoita, ettei ohjelma olisi legittiä settiä. Ei siinä nyt varmaan ole luvattu 20kg painonnousua.
Ei tässä kukaan kiertele. Hauis kasvaa hauiskäännöllä, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Syitä on monia miksi toisella kasvaa enemmän. Yksi syy miksi se joillain ei kasva, on se, että istutaaan netissä itkemässä muiden kehityksestä. Se on yksi syy, sitten on syy jossa tehdään liian vähän, ei supisteta kunnolla. Sitten on kolmas syy, ryypätään viikonloppuisin. Sitten ne joilla ne kasvaa, on syyt kaikenlaisia, parempi ruokavalio, tehokkaammat treenit, lääkkeet jne jne. Mutta että aletaan nillittään kuin ämmät siitä, että ohjelma on feikki jos sillä sen tekijä kasvaa. Herätkää nyt vitun vatipäät. Se on vain treeniohjelma, joka sitten kaikesta panostuksesta riippuen toimii, sulla esim ei mikään tule toimimaan kun sun periaate on vain jauhaa paskaa jossain netissä. Mee vittu salille äläkä lässytä.Mike kai sen kanssa tietää vaikka koitetaan kierrellä asiaa