Tomi Takamaa
VIP
Mulla sama. Voi pitää vaikka selkätreenissä eikä naarmuunnu.Joskus Vatane kertoi sormuksensa olevan volframia, joten ei naarmuuntunut edes karheita tankoja vasten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla sama. Voi pitää vaikka selkätreenissä eikä naarmuunnu.Joskus Vatane kertoi sormuksensa olevan volframia, joten ei naarmuuntunut edes karheita tankoja vasten
Kiivikäkin kiinnostaa naarmuuntuuko se, mutta se kiinnostaa jos toisessa kädessä on iho paskana siitä kohtaa. Mulla on ihan naarmuilla.
Jotenkin sairaan näköinen
Eli onko se vatanen vielä naikkosensa kanssa vai ei ? :D Mulla heräs kans nyt kiinnostus
Emmä haluis sanoa tätä, mutta tämä eräs nainen on poistanut IG:stään kaikki yhteiskuvat miehensä kanssa....
Emmä haluis sanoa tätä, mutta tämä eräs nainen on poistanut IG:stään kaikki yhteiskuvat miehensä kanssa....
Täh? Täälähän äijät odottaa aina innoissaan jonku kauppareissuvideoiden valmistumistakin ni kyllä kai toi on vähän isompi juttu.Tietyllä tapaa hassua, että joitain äijiä kiinnostaa näin paljon muiden äijien parisuhdekuviot...
Sattumaako että Vatanen eronnut heti kun mystisesti tullut 20kg painoa GET HUGE 2 - ohjelman ansiosta? Pikkusormi vei taas koko käden.
Täh? Täälähän äijät odottaa aina innoissaan jonku kauppareissuvideoiden valmistumistakin ni kyllä kai toi on vähän isompi juttu.