PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sinäänsä aika turhaa spekuloida tuota. Vatanen itse ainakin antanut somessa sellaisen kuvan että elämä rullaa nyt paremmin kuin koskaan aikaisemmin.

Emmä haluis sanoa tätä, mutta tämä eräs nainen on poistanut IG:stään kaikki yhteiskuvat miehensä kanssa....

On siellä yhteiskuvia ja hääkuvia. Ja Vatasella omassa profiilissaan yhteiskuvia. Mut jännä, etteivät seuraa toisiaan instassa. Salaliittoteorioita! Ja sen verran piti katsoa, ettei Vatasella oo sormus aina sormessa, vaikka ois vaimonsa kanssa kuvissa. :ROFLMAO:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Emmä haluis sanoa tätä, mutta tämä eräs nainen on poistanut IG:stään kaikki yhteiskuvat miehensä kanssa....

Kyllä ihminen utelias, sillä itseänikin kiinnostaa tää juttu aika paljon. :D Toisaalta Vatanen Facebook-profiilissa kertoo olevansa naimisissa. Tosin harvat niitä aktiivisesti huomaa päivitellä, mutta silti..

Kun omalla naamalla ja persoonalla rakentaa juttuaan niin harvoin siinä pystyy valikoimaan keskusteluun pelkästään niitä hyviä asioita.
Oisihan se toki optimitilanne jos vaan aina niintä kivoja&muksia juttuja olisi mistä ihmiset puhuu, Teuvot ja Matitkin varmaan tykkäis.

Saisiko tästä aiheesta edes mitään järkevää keskusteltavaa vaikka sattuisikin pitämään paikkansa? Porukka tykkää vain jauhaa tästä koska vahingonilo.

8554AD02-635E-4C7C-A202-ADE1E38BBD8D.jpeg
[GALLERY=][/GALLERY]

Täh? Täälähän äijät odottaa aina innoissaan jonku kauppareissuvideoiden valmistumistakin ni kyllä kai toi on vähän isompi juttu.

Siitäkin huolimatta, että itse olen tällainen säälittävä vässykkä, jossa ei ole sitten yhtään mitään "äijää", niin musta toi on vain jotenkin todella akkamaista kun raavaat tosiäijät täällä into piukassa vauhkoo toisten äijien parisuhteista. Olenko oikeasti ainoa täällä, joka näkee asian tällä tavoin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom