Mä kuuntelin ton kaks kertaa ja must kuullosti ku se sanos "Jäsenille en maksa mitään ulkopuolisille vitosen".
Varmaan kuulin väärin tai sit Vatasella pitää olla nippu femmoja mukana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä ne on kasvanut kesästä kuin kukkanen hyvällä kevätsäälläVatasella on super kookkaat lihakset.
Omissa silmissäni oli vain ajan kysymys milloin Vatanen ottaa kunnolla lihasmassansa takaisin ja hyvä niin kun nuori bodari kuitenkin kyseessä. Kyllä niitä 90 kiloisia akkojen painoilla treenaavia cbb rimppakinttuja on nykyään somet ja instagramit liiankin täynnä jos moisia haluaa seurata joten hyvä vain että oikean kehonrakennuksen parista löytyy nuoria lupauksia joilla on nälkää lajiin.
Kyllä niitä 90 kiloisia akkojen painoilla treenaavia cbb rimppakinttuja on nykyään somet ja instagramit liiankin täynnä...
Kyllä mä ennemmin seuraan "rimppakinttu" Utin tekemisiä somessa ku vaikka Vatasen. Treenataan Utin kanssa niillä akkojen painoilla ja jätetää ne raskaammat sit näille tosi bodareilleOmissa silmissäni oli vain ajan kysymys milloin Vatanen ottaa kunnolla lihasmassansa takaisin ja hyvä niin kun nuori bodari kuitenkin kyseessä. Kyllä niitä 90 kiloisia akkojen painoilla treenaavia cbb rimppakinttuja on nykyään somet ja instagramit liiankin täynnä jos moisia haluaa seurata joten hyvä vain että oikean kehonrakennuksen parista löytyy nuoria lupauksia joilla on nälkää lajiin.
Todella yllättävää että sulta tulee tämmöistä kommenttia. Tervetuloa vertailemaan rimppakinttuja mun kanssa ja voidaan vaikka treenatakkin noilla akkojen painoilla.Omissa silmissäni oli vain ajan kysymys milloin Vatanen ottaa kunnolla lihasmassansa takaisin ja hyvä niin kun nuori bodari kuitenkin kyseessä. Kyllä niitä 90 kiloisia akkojen painoilla treenaavia cbb rimppakinttuja on nykyään somet ja instagramit liiankin täynnä jos moisia haluaa seurata joten hyvä vain että oikean kehonrakennuksen parista löytyy nuoria lupauksia joilla on nälkää lajiin.
Kuvittelenko vaan, vai onko vatsku ihan tässä viimeaikoina kasvanut aika helvetisti?
Syksyllähän se painoi alle 100kg ja nyt 120kg niin kyllähän se vähän on kasvanut .
Viime vkl mun snapissä sanoi niin. Tänään veivataan taas Vatasen kanssa selkää.Missä sanotaan/näkyy nykyinen paino? Haluan omin silmin todistaa lukeman.
Herra Vatanen nappasi penkkikisassa ( omallapainolla max toistot ) 27 x 120 kg.
...Tietysti on hienoa, että cbb:n kaltaisia lajeja on ja rimppakinttuja somessa, että moni nuori saattaa sitä kautta valita ns. terveellisemmän vaihtoehdon. .
Viime vkl mun snapissä sanoi niin. Tänään veivataan taas Vatasen kanssa selkää.