liikaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko löytyny jotain kliseisempää tohon? Vai oliks toi kliseisyyden kliimaksi ja siksi otettiin noin näkyvälle paikalle?
Odotan mielenkiinnolla mikä armoton paskamyrsky ja negaaminen tulee kun tässä kuussa alkaa ison kuvan hakkaaminen mulle. Veikkaan ihan vitunmoista peppukipua.
Odotan mielenkiinnolla mikä armoton paskamyrsky ja negaaminen tulee kun tässä kuussa alkaa ison kuvan hakkaaminen mulle. Veikkaan ihan vitunmoista peppukipua.
Lähinnä tarkoitin täällä.Mitä vitun väliä millään ylilaudan vammaisten kynisten itkulla on?
Lähinnä tarkoitin täällä.
Totta vitussa teen, mut nykysuuntaus täällä on semmoinen, että ootellaan vain että pääsee jotain aukomaan. Harmi.Heh, teet mitä haluat ja muiden itkulla e ole mitään väliä.
On se kyllä jätkä, taitaa tehdä mitä haluaa
Jaa kuka välittää mitä muut ajattelee? Siis oikeesti? Negaajat eivät mitään muuta teekään kuin ajattele muita ja niiden elämää oman elämän sijaanKuka vittu ei tee elämässään mitä haluaa? :D Okei, kyllä mäkin joudun miettimään asioita vaimon ja lapsen kannalta, mutta kuka helvetti oikeasti välittää siitä mitä muut ajattelee? Eikö se ole ihan oletus, että näin toimitaan elämässä?
Ne on niitä faneja jotka pahoittaa mielensä siitä kun idoli tekee asioita joista eivät itse pidä !Jaa kuka välittää mitä muut ajattelee? Siis oikeesti? Negaajat eivät mitään muuta teekään kuin ajattele muita ja niiden elämää oman elämän sijaan
, mutta kuka helvetti oikeasti välittää siitä mitä muut ajattelee? Eikö se ole ihan oletus, että näin toimitaan elämässä?
Mikä kaulas on ongelmana? Järkevästi vetäny kuvaa samaan paikkaan ettei iho ole ku palapeli ettei niitä saa yhdistettyä enää millään. Suosittelen muitakin ajattelemaan jotka kuvia menee ottamaan ettei se välttis jää siihen yhteen vaan siihen on sitte mahdollisuus jatkaa ympärille tarvittaessa.
Samoilla linjoilla, jokainen tehköön omalle nahkalle mitä haluaa ja muut tykkää tai ei tykkää oman mielensä mukaan.Ne on niitä faneja jotka pahoittaa mielensä siitä kun idoli tekee asioita joista eivät itse pidä !
Jos nyt tässä samalla otan kantaa tohon vatasen uusimpaa tatuointiin. Eli ei omaan silmään oikee iske 1/5
Mutta sehän riittää että Vatanen on itse tyytyväinen
En ymmärrä tätä ''palapeli'' ideologiaa. Miksei voisi ottaa kuvia sinne tänne? On olemassa myös tuhansia kokonaisuuksia, missä kuvia on vaan lätkitty yksittäisinä toisensa perään palapelin tavoin.
Sil pöllöllä vois olla kello kaulassa, tribaali naamassa ja ruusu kynsissä.90% tutuistaki sanonu että ois pitäny miettiä joskus nuorempana. Jos se on sulle ihan sama et yhes hihas on kello, pöllö, tribaalia, ruusu ni anna palaa.. Yhdistä ne viellä vaikka hämähäkin seitillä. Ja tottakai kuvia VOI ottaa mut ymmärsit mun pointin varmaa tekstistä. Jos menee ohi ni sulla ei varmaa ole yhtää mustetta iholla.