PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On noi liikkeiden tekniikat vaan nätit @Mike llä.
Mä oon panostanut kamalasti tekniseen suorittamiseen ja ajattelen kokoajan kohdelihaksella sitä liikettä. Olen rakentanut päähäni semmoisen maailman sarjan aikana, että mulla ei ole juuri missään liikkeessä kämmeniä, vaan se mitä liikutan, on hyvin usein kyynärpää. Jalkatreeneissä taas ajattelen kokoajan reiden yläosaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Trendaavissa videoissa :eek: @Mike

nimetön.png

Mä oon panostanut kamalasti tekniseen suorittamiseen ja ajattelen kokoajan kohdelihaksella sitä liikettä. Olen rakentanut päähäni semmoisen maailman sarjan aikana, että mulla ei ole juuri missään liikkeessä kämmeniä, vaan se mitä liikutan, on hyvin usein kyynärpää. Jalkatreeneissä taas ajattelen kokoajan reiden yläosaa.

Tää nyt voi olla ihan tyhmä kysymys mut eiks se oo helpompi ajatella näin et ihan vaan supistaa sitä treenattavaa lihasta ja ei ajattele liikuttavansa mitään raajan osaa? Itellä ainakin kaikkein helpoin ajaa se sinne minne sen pitää mennä.

Tää nyt voi olla ihan tyhmä kysymys mut eiks se oo helpompi ajatella näin et ihan vaan supistaa sitä treenattavaa lihasta ja ei ajattele liikuttavansa mitään raajan osaa? Itellä ainakin kaikkein helpoin ajaa se sinne minne sen pitää mennä.
Yleensä jotain pitää liikuttaa, jotta lihas supistuu. Tehdään liikettä ja liikkeen vaikutuksesta syntyy supistus. Varmasti molempia on hyvä ajatella, supistamista sekä liikettä, joka synnyttää supistuksen.

Ei se lihas supistu itsestään. Esim jalkoja treenatessa sä meet metsään jos keskityt ainoastaan reiden supistukseen, sun pitää keskittyä siinä tekniikkaan ja painopisteeseen, jotta saat sitten sen maksimaalisen supistuksen aikaan. Eli esim selässä ajattelet nyt "Supistan selkää", versus "Kyynärpäät kohti lattiaa, en vedä tankoa, vaan painan sitä alas".

Suositut

Back
Ylös Bottom