Itse uskon että GetHuge2 on oikeasti toimiva ohjelma ja siksi Vatanen kasvaa hurjasti ja samalla kiristyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy pistää kanssa ostoslistalle..Hyvin sanottu siellä takarivissä!
Itse uskon että GetHuge2 on oikeasti toimiva ohjelma ja siksi Vatanen kasvaa hurjasti ja samalla kiristyy.
Hyvin sanottu siellä takarivissä!
Vaatteet on erikokosia valmistajasta riippuen. Enkä kyllä lähtis tuolla keulimaan että saat isomman paidan päälle. Sitten kun lihasmassa kasvaa niin voidaan onnitellaItse olen treenannut GH2 Normaalilla treenillä kuukauden päivät ja sanotaan nyt vaikka silleen, että ennen sai / piti ostaa S-koon vaatteita. Tällä hetkellä päällä Superdryn paita kokoa L eikä oo edes iso Noin niikun yleisesti 1kk aikana vaatekoko on kasvanut S > M. Tällä hetkellä 40 km salimatka suuntaansa ei mahdollista hardcore ohjelman valitsemista, mutta mennään tuolla normaalilla vielä 5kk eteenpäin.
Oletko kuullut sarkasmista..Vaatteet on erikokosia valmistajasta riippuen. Enkä kyllä lähtis tuolla keulimaan että saat isomman paidan päälle. Sitten kun lihasmassa kasvaa niin voidaan onnitella
Vaatteet on erikokosia valmistajasta riippuen. Enkä kyllä lähtis tuolla keulimaan että saat isomman paidan päälle. Sitten kun lihasmassa kasvaa niin voidaan onnitella
Kerrotko ne aiheet joita saa kommentoida? Mikä vittu siinä on tällä foorumilla et minkäämlainen spekulointi ei ole sallittua. Jos ei nuole persettä ja postaa somepäivityksiä niin heti tulee joku jeesustelemaan ja ulisemaan.
Vaatteet on erikokosia valmistajasta riippuen. Enkä kyllä lähtis tuolla keulimaan että saat isomman paidan päälle. Sitten kun lihasmassa kasvaa niin voidaan onnitella
Perjantai ja näin negatiivinen ilmapiiri täällä Vaatteet ovat tosiaan erikokoisia valmistajasta riippuen, sitä en kiellä, mutta kertoohan se jostain jo kun vanhat vaatteet ei mahu päälle eikä mahakaan ole kasvanut Joka viikko saa laittaa lisää rautaa tankoon.
Vatasella on kivat selkälihakset.
Onhan tuo Vatanen nyt paljon, paljon tiukemmassa ja muutenkin näyttävämmässä kunnossa, kun kattelee vanhempia bulkki-kuvia. Minusta tuo isompi kunto jotenkin sopii Vataselle paremmin, verrattuna se kesäkunto, liian luikkana oli. Mutta makuasioita
Ja mitähän väärää yesmanin kommentissa oli? :D
Mun mielestä yesmanin kommentissa ei ollu mitään pahaa ? En usko että oli sarkasmia. Vai eikö täällä saa enää edes kehua ?
Munakkaalla huono päivä. Ja en jankuttanut, poistit kommenttini 15 kertaa täysin syyttä. Jos joku ei ole samaa mieltä sun kanssa se ei ole syy poistaa kommenttia, ja tossa kommentissa ei ole mitään negatiivistä.
Katotaan kauan tää kommentti pysyy.