PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvin sanottu siellä takarivissä!
Itse uskon että GetHuge2 on oikeasti toimiva ohjelma ja siksi Vatanen kasvaa hurjasti ja samalla kiristyy.

Itse olen treenannut GH2 Normaalilla treenillä kuukauden päivät ja sanotaan nyt vaikka silleen, että ennen sai / piti ostaa S-koon vaatteita. Tällä hetkellä päällä Superdryn paita kokoa L eikä oo edes iso :rock: Noin niikun yleisesti 1kk aikana vaatekoko on kasvanut S > M. Tällä hetkellä 40 km salimatka suuntaansa ei mahdollista hardcore ohjelman valitsemista, mutta mennään tuolla normaalilla vielä 5kk eteenpäin.

Itse olen treenannut GH2 Normaalilla treenillä kuukauden päivät ja sanotaan nyt vaikka silleen, että ennen sai / piti ostaa S-koon vaatteita. Tällä hetkellä päällä Superdryn paita kokoa L eikä oo edes iso :rock: Noin niikun yleisesti 1kk aikana vaatekoko on kasvanut S > M. Tällä hetkellä 40 km salimatka suuntaansa ei mahdollista hardcore ohjelman valitsemista, mutta mennään tuolla normaalilla vielä 5kk eteenpäin.
Vaatteet on erikokosia valmistajasta riippuen. Enkä kyllä lähtis tuolla keulimaan että saat isomman paidan päälle. Sitten kun lihasmassa kasvaa niin voidaan onnitella :cool:

Uskokaa nyt kerrasta mitä Munakas juuri sanoi, ei tartte kyseenalaistaa tai pistää vastaan kaikkeen mitä modet - ylläpitäjät täällä sanoo.
Muutenkin kaikki turha vittuilu Herra Vatasta kohtaan voi sitten loppua, sekin on jo moneen kertaan todettu. Kokoajan joku on etsimässä Vatasen sanomisia mistä huomauttaa tai muuten vaan aukoa päätä.
Eikai tässä auta muukuin ruveta siivous hommiin.. Asiallisesti saa keskustella, kuten monet niin tekeekin. Mutta samojen henkilöiden viestejä täällä saa kokoajan poistella ketjusta jos toisesta.

Vaatteet on erikokosia valmistajasta riippuen. Enkä kyllä lähtis tuolla keulimaan että saat isomman paidan päälle. Sitten kun lihasmassa kasvaa niin voidaan onnitella :cool:

Perjantai ja näin negatiivinen ilmapiiri täällä :LOL: Vaatteet ovat tosiaan erikokoisia valmistajasta riippuen, sitä en kiellä, mutta kertoohan se jostain jo kun vanhat vaatteet ei mahu päälle eikä mahakaan ole kasvanut :whistle: Joka viikko saa laittaa lisää rautaa tankoon.

Kerrotko ne aiheet joita saa kommentoida? Mikä vittu siinä on tällä foorumilla et minkäämlainen spekulointi ei ole sallittua. Jos ei nuole persettä ja postaa somepäivityksiä niin heti tulee joku jeesustelemaan ja ulisemaan.

Luitko tuota ensimmäisettä lausetta edes, enkö mä just sanonu ettei tartte alkaa vänkää vastaan. Sullakaan kun ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin oleppa vaikka hiljaa.
Ihan vapaasti saatte keskustella Vatasesta, mutta pitäkää keskustelu sillä tasolla mitä voisitte sanoa Vataselle naamatusten.. Siitä asti kun Vatanen lopetti täällä kirjottelemisen, on kokoajan joku keksimällä keksinyt jotain paskaa miehestä.
Ja kuten sanottu, lääkkeistä keskustelu ei tänne kuulu. Eikä tartte vastata tähän viestiin, kiitos.

Olet muuten siinä oikeassa, että superdry nimenomaan omaa TODELLA pienet paidat. Normisti mulla paita L mutta superdryn treenitoppi on XXL

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perjantai ja näin negatiivinen ilmapiiri täällä :LOL: Vaatteet ovat tosiaan erikokoisia valmistajasta riippuen, sitä en kiellä, mutta kertoohan se jostain jo kun vanhat vaatteet ei mahu päälle eikä mahakaan ole kasvanut :whistle: Joka viikko saa laittaa lisää rautaa tankoon.

Superdryn vaatteet vastaa about yhtä kokoa pienempää mitä lukee. Ei meinaa pysty pitää XL koon takkiakaa ku kiristää selästä.

Onhan tuo Vatanen nyt paljon, paljon tiukemmassa ja muutenkin näyttävämmässä kunnossa, kun kattelee vanhempia bulkki-kuvia. Minusta tuo isompi kunto jotenkin sopii Vataselle paremmin, verrattuna se kesäkunto, liian luikkana oli. Mutta makuasioita (y)

Onhan tuo Vatanen nyt paljon, paljon tiukemmassa ja muutenkin näyttävämmässä kunnossa, kun kattelee vanhempia bulkki-kuvia. Minusta tuo isompi kunto jotenkin sopii Vataselle paremmin, verrattuna se kesäkunto, liian luikkana oli. Mutta makuasioita (y)

Mä taas diggailen Jacked Vatasesta enempi, mutta kaippa se johtuu siitä, että aina on tullut kireyttä arvostettua enemmän :rolleyes:

Mun mielestä yesmanin kommentissa ei ollu mitään pahaa ? En usko että oli sarkasmia. Vai eikö täällä saa enää edes kehua ?

Eikö viesti ole mennyt vieläkään perille? Tästä aiheesta ei jauheta sen enempää tässä ketjussa.
Yesmanin kommenteista suurin osa on poistettu, koska jankutti samaa asiaa kerta toisensa perään.

Munakkaalla huono päivä. Ja en jankuttanut, poistit kommenttini 15 kertaa täysin syyttä. Jos joku ei ole samaa mieltä sun kanssa se ei ole syy poistaa kommenttia, ja tossa kommentissa ei ole mitään negatiivistä.
Katotaan kauan tää kommentti pysyy.

Ja loppuu muuten sitten kanssa tuo modejen kyseenalaistaminen.
Me toimitaan täällä yhtenä 'unittina', että aivan vitun turhaa lähteä tohon sormella osoittelu pelleilyyn.
+ Sua sitten varoitettiin, jos pääsi noin pian unohtumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom