PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä sä sekoilet? Mitä se nyt muka sanoi toisin?
Ettei hän haluais lokeroida uskontoonsa mihinkää?:LOL: Lähinnä mietin et miksei sanois suoraan tai et häpeekö hän sitä vai mitä hommaa.. olishan toi aika ympäripyöree vastaus siihe jos olis lestaadiolainen?

Lestojen ydinalue on jossain ihan muualla kuin Pohjois-Karjalassa.
Jooel ei ole missään kohtaa eritellyt omaa uskontokuntaansa kristinuskon sisällä.

Muutenkin miksi Jooelin uskonnollisuus on niin mielenkiintoinen aihe että siitä pitää lähteä keksimään juoruja?
Ptvgymin sivuilta löytyy Jooelin yhteystiedot jos asia niin paljon askarruttaa että tähän kyseiseen asiaan haluaa vastauksen.
Lesuja ny on ympäri suomee aikalailla.. Jaa-a, siihen ei mulla oo vastausta miks joku tollasta on sanonu.

Mitäs mieltä muute @Mike on Jooelin uskovaisuudesta? Oot kuiteski haukkunu ne pystyy monee kertaa:LOL:

Mitäs mieltä muute @Mike on Jooelin uskovaisuudesta? Oot kuiteski haukkunu ne pystyy monee kertaa
Uskovaiset on kauttaaltaan vähän hölmöjä, mutta Vatanen kuten monessa muussakin tapauksessa, on poikkeus. Vatsku on hieno mies, ihan sama vaikka uskoisi joulupukkiin. Mä olen puhunut vain uskonnosta yleisesti, mutta se ei todellakaan estä olemasta kaveria uskovaisen kanssa, asioista ei vain puhuta. Mun paras kaveri intissä oli pahemman luokan lessu.

Ihmisten pitäis erottaa uskovaisuus ja uskominen toisistaan. Uskovaiset tuputtaa uskontoaan. Uskominen johonkin on henkilökohtaista. Jos Jooel uskoo, se on hänen oma asiansa. Tuskin mies on jakamassa uskoaan ihmisille ja yritä käännyttää kansaa. Mun mielestä on ihan ok, jos meillä on uskovia ihmisiä. Kukin meistä uskoo mihin uskoo. Se ei vähennä tai tee ketään toisarvoiseksi.

Ihmisten pitäis erottaa uskovaisuus ja uskominen toisistaan. Uskovaiset tuputtaa uskontoaan. Uskominen johonkin on henkilökohtaista. Jos Jooel uskoo, se on hänen oma asiansa. Tuskin mies on jakamassa uskoaan ihmisille ja yritä käännyttää kansaa. Mun mielestä on ihan ok, jos meillä on uskovia ihmisiä. Kukin meistä uskoo mihin uskoo. Se ei vähennä tai tee ketään toisarvoiseksi.

Yksi tämän vuoden parhaista viesteistä pakkiksella! BOOM!

Ettei hän haluais lokeroida uskontoonsa mihinkää?:LOL: Lähinnä mietin et miksei sanois suoraan tai et häpeekö hän sitä vai mitä hommaa.. olishan toi aika ympäripyöree vastaus siihe jos olis lestaadiolainen?

Lesuja ny on ympäri suomee aikalailla.. Jaa-a, siihen ei mulla oo vastausta miks joku tollasta on sanonu.

Mitäs mieltä muute @Mike on Jooelin uskovaisuudesta? Oot kuiteski haukkunu ne pystyy monee kertaa:LOL:
Oliko huono päivä ku pitää yrittää saada draamaa aikaseksi?

Joku voi myös uskoa tähän Mikan kommenttiin !

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sulla on vähän jotain ruskeaa tossa suupielessä. Eiku jaa, se olikin sun kieli.

Hyvä video Vataselta. Mukava nähdä jonkun todella nauttivan työstään ja tuloksistaan tässä peruskateellisten täyttämässä maassa.

Ups sori, unohin et pakkiksella saa vaan mollata toisia! Kritiikki on solvaamista ja kehu on perseennuolentaa.

En löydä sitä Jukan, Teston ja Vatasen striimiä enää mistään. Löytyyköhän se Twitchistä vielä? YouTubesta en bongannut, enkä heti tuolta Jugi pelaa-kanavaltakaan.

EDIT: Löysin just. :D

Ai se on tosiaan Maailmanmestarin veljenpoika, no tätä olinkin olettanut mutta nyt tosta kyssärivideosta tuli varmistus siihen. Ei mikään ihme että nopeet autot lähellä sydäntä. :) Ja täytyy tohon usko asiaan sanoa että Nyyssis sanoi todella hyvin. Uskominen ja uskonto on eri juttu. Tässä ollaan itekin varmaan aika lähellä Vatasen kanssa noissa uskonasioissa.. mutta kirkosta eronnut enkä missään kokouksissa käy.

Ai se on tosiaan Maailmanmestarin veljenpoika, no tätä olinkin olettanut mutta nyt tosta kyssärivideosta tuli varmistus siihen. Ei mikään ihme että nopeet autot lähellä sydäntä. :) Ja täytyy tohon usko asiaan sanoa että Nyyssis sanoi todella hyvin. Uskominen ja uskonto on eri juttu. Tässä ollaan itekin varmaan aika lähellä Vatasen kanssa noissa uskonasioissa.. mutta kirkosta eronnut enkä missään kokouksissa käy.
Joo, itsekin ajattelin että tuupovaara ja Vatanen, niin täytyyhän sitä sukua olla. Tosin Vatanen tuolla päin Suomea lienee varsin yleinen sukunimi. Ari Vatanenhan on fiksu ja charmantti maailmanmies eikä omena ole kauas puusta pudonnut. Tosin Joel vaikuttaa oikeastaan fiksummalta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom