Helluntailainen on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei hän haluais lokeroida uskontoonsa mihinkää? Lähinnä mietin et miksei sanois suoraan tai et häpeekö hän sitä vai mitä hommaa.. olishan toi aika ympäripyöree vastaus siihe jos olis lestaadiolainen?Mitä sä sekoilet? Mitä se nyt muka sanoi toisin?
Lesuja ny on ympäri suomee aikalailla.. Jaa-a, siihen ei mulla oo vastausta miks joku tollasta on sanonu.Lestojen ydinalue on jossain ihan muualla kuin Pohjois-Karjalassa.
Jooel ei ole missään kohtaa eritellyt omaa uskontokuntaansa kristinuskon sisällä.
Muutenkin miksi Jooelin uskonnollisuus on niin mielenkiintoinen aihe että siitä pitää lähteä keksimään juoruja?
Ptvgymin sivuilta löytyy Jooelin yhteystiedot jos asia niin paljon askarruttaa että tähän kyseiseen asiaan haluaa vastauksen.
Uskovaiset on kauttaaltaan vähän hölmöjä, mutta Vatanen kuten monessa muussakin tapauksessa, on poikkeus. Vatsku on hieno mies, ihan sama vaikka uskoisi joulupukkiin. Mä olen puhunut vain uskonnosta yleisesti, mutta se ei todellakaan estä olemasta kaveria uskovaisen kanssa, asioista ei vain puhuta. Mun paras kaveri intissä oli pahemman luokan lessu.Mitäs mieltä muute @Mike on Jooelin uskovaisuudesta? Oot kuiteski haukkunu ne pystyy monee kertaa
Ihmisten pitäis erottaa uskovaisuus ja uskominen toisistaan. Uskovaiset tuputtaa uskontoaan. Uskominen johonkin on henkilökohtaista. Jos Jooel uskoo, se on hänen oma asiansa. Tuskin mies on jakamassa uskoaan ihmisille ja yritä käännyttää kansaa. Mun mielestä on ihan ok, jos meillä on uskovia ihmisiä. Kukin meistä uskoo mihin uskoo. Se ei vähennä tai tee ketään toisarvoiseksi.
Yksi tämän vuoden parhaista viesteistä pakkiksella! BOOM!
Oliko huono päivä ku pitää yrittää saada draamaa aikaseksi?Ettei hän haluais lokeroida uskontoonsa mihinkää? Lähinnä mietin et miksei sanois suoraan tai et häpeekö hän sitä vai mitä hommaa.. olishan toi aika ympäripyöree vastaus siihe jos olis lestaadiolainen?
Lesuja ny on ympäri suomee aikalailla.. Jaa-a, siihen ei mulla oo vastausta miks joku tollasta on sanonu.
Mitäs mieltä muute @Mike on Jooelin uskovaisuudesta? Oot kuiteski haukkunu ne pystyy monee kertaa
Joku voi myös uskoa tähän Mikan kommenttiin !Ihmisten pitäis erottaa uskovaisuus ja uskominen toisistaan. Uskovaiset tuputtaa uskontoaan. Uskominen johonkin on henkilökohtaista. Jos Jooel uskoo, se on hänen oma asiansa. Tuskin mies on jakamassa uskoaan ihmisille ja yritä käännyttää kansaa. Mun mielestä on ihan ok, jos meillä on uskovia ihmisiä. Kukin meistä uskoo mihin uskoo. Se ei vähennä tai tee ketään toisarvoiseksi.
Eipä oikeestaa.. Hyvän vastauksen Mike anto mut huomaa et monilla ottaa koville pelkkä kysyminenOliko huono päivä ku pitää yrittää saada draamaa aikaseksi?
Sulla on vähän jotain ruskeaa tossa suupielessä. Eiku jaa, se olikin sun kieli.
Hyvä video Vataselta. Mukava nähdä jonkun todella nauttivan työstään ja tuloksistaan tässä peruskateellisten täyttämässä maassa.
Joo, itsekin ajattelin että tuupovaara ja Vatanen, niin täytyyhän sitä sukua olla. Tosin Vatanen tuolla päin Suomea lienee varsin yleinen sukunimi. Ari Vatanenhan on fiksu ja charmantti maailmanmies eikä omena ole kauas puusta pudonnut. Tosin Joel vaikuttaa oikeastaan fiksummaltaAi se on tosiaan Maailmanmestarin veljenpoika, no tätä olinkin olettanut mutta nyt tosta kyssärivideosta tuli varmistus siihen. Ei mikään ihme että nopeet autot lähellä sydäntä. Ja täytyy tohon usko asiaan sanoa että Nyyssis sanoi todella hyvin. Uskominen ja uskonto on eri juttu. Tässä ollaan itekin varmaan aika lähellä Vatasen kanssa noissa uskonasioissa.. mutta kirkosta eronnut enkä missään kokouksissa käy.