Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä ei ole käyttäjälle mitään hyötyä olla asioista avoin..
Onko Vatasella heittää arvioo paljonko salilla käy viikottain salituristeja ( kertakäynti ) ? @PT-Vatanen
View: https://www.instagram.com/p/BXc6xxiFm1Y/
Mitä ja miten sä näät kun jokainen on täysin eri asennossa ;)Tosi hyvä toi ryhmäkuva ku näkee osviittaa missä kokoluokassa kukin mies oikeasti on. Yksittäisistä kuvista vaikea arvioida.
Joo ja me Sihvosen kanssa manattiin, että muut veivas käsiä ihan raivolla ja meillä jalkatreeni ja yhteiskuvaa.Tosi hyvä toi ryhmäkuva ku näkee osviittaa missä kokoluokassa kukin mies oikeasti on. Yksittäisistä kuvista vaikea arvioida.
Niin, jos on niin taitava, että osaa huomioida etäisyydet kamerasta myös arvioidessaan. Esim mulla on ehkä porukan isoimmat kädet, mun mielestä siltä ei näytä kuvan perusteella ainakaan.Tosi hyvä toi ryhmäkuva ku näkee osviittaa missä kokoluokassa kukin mies oikeasti on. Yksittäisistä kuvista vaikea arvioida.
Kutsutaan out anglaamiseksi, kun ollaan sivuttain kameraan päin. Aksu on suoraan eteenpäin kameraa kohti, joten oot etäämmällä kuin nuo vasemmalla olevat, joiden kädet on lähempänä. Se fanikuvan ottaminen vaatii taitoa, että olet aina taitavasti sivuttain kameraa kohti, nostat vielä hieman kyynärpäätä pois kyljestä ja forkkukin kasvaa. Lol!! :D Mä voin joskus opettaa tässä touhussa sua. :'DNiin, jos on niin taitava, että osaa huomioida etäisyydet kamerasta myös arvioidessaan. Esim mulla on ehkä porukan isoimmat kädet, mun mielestä siltä ei näytä kuvan perusteella ainakaan.
Kokoluokka ehkä tulkitaan juuri koon osalta, ei pituuden. Pituusluokka olisi tavallaan ymmärrettävämpää terminologiaa. Ja kun bodareita ollaan niin koosta puhuttaessa puhutaan lihasten koosta. Pituus toissijaista.Musta kaikki näyttää siis isoilta, mutta saa vähän osviittaa missä pituusluokissa ovat esim. toisiinsa nähden. :D Eli mietin lähinnä pituusaluetta, kun näemmä muut otti sen vertauksena lihasten koossa. :D
Kokoluokka ehkä tulkitaan juuri koon osalta, ei pituuden. Pituusluokka olisi tavallaan ymmärrettävämpää terminologiaa. Ja kun bodareita ollaan niin koosta puhuttaessa puhutaan lihasten koosta. Pituus toissijaista.
Totta! Jokainen noista kundeista on kyllä kovia, isoja ja lihaksikkaita, asennosta riippumatta. Respektiä vaan!!No joo, tarkoitus ei ollut aiheuttaa hämmennystä, kunhan omiani mietin ääneen. :D Kaikki on isoja ja lihaksikkaita oli missä asennossa vaan. :D