PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuleekohan näitä lisää ?
Kyllä varmasti, syksymmällä lähdetään isolla porukalla Bulgariaan bodaamaan ja sieltä tulee kolmelta eri tyypiltä videoo reissusta.
Nämä vatskun videot on aina sellaisia leppoisia hyvän mielen videioita ja niissä on aina aurinkoinen fiilisi, lisäksi hiton hyvin leikattu.
Jos ei olisi tuota salin pyörittämistä niin matkailuvideoita tekemään ja miksei samaankin aikaan, minä ainakin ostaisin matkan tuollaisten pätkien perusteella jos olisi samaan kohteeseen menossa.
Kiitos :) Täytyypä jatkossa kysyä matkatoimistoilta että saisiko reissuja edullisempaan hintaan jos teen pikku tyrkytysvideoita reissusta :D
Mitäs nyt tästä etiä päin kun vatanen ei kisaakkaan. Tästä vuosi eteen päin kaikki videot olee sitä luokkaa, että ostin salille uuden prässin tyylisiä ja nyt ois uudet levypainot. Mike tuli treenaa varmaan 100x tänä vuonna. Onhan noita kiva katsoa tiettyyn pisteeseen asti.
Jos kilpakehonrakentaminen on ainut mielenkiinnon kohde videoita katsoessa niin ei kannata mun videoita katsoa :D

Ei ole ainut mielenkiinnon kohde vaan videot alkaa toistaa sitä itseään pikkuhiljaa. Vähän niinkuin rich pianan goddammit jutut.
Mun mielestä videoita tulee aika laajalla skaalalla? Esim viimeiset 10 videota niin kolmea myday videoita lukuunottamatta kaikissa eri aihe ja videot poikkeavat hyvin paljon toisistaan, siksi en nyt ymmärrä että ne toistaisi toisiaan?

Kyllä varmasti, syksymmällä lähdetään isolla porukalla Bulgariaan bodaamaan ja sieltä tulee kolmelta eri tyypiltä videoo reissusta.

Kiitos :) Täytyypä jatkossa kysyä matkatoimistoilta että saisiko reissuja edullisempaan hintaan jos teen pikku tyrkytysvideoita reissusta :D

Jos kilpakehonrakentaminen on ainut mielenkiinnon kohde videoita katsoessa niin ei kannata mun videoita katsoa :D

Tarkoitin Turkin reissusta, vai oliko tuossa kaikki?? Vähä turhan nopeaa meni tuo pätkä lisääkin sais olla :)

Tarkoitin Turkin reissusta, vai oliko tuossa kaikki?? Vähä turhan nopeaa meni tuo pätkä lisääkin sais olla :)
Materiaalia olisi ollut moneen videoon mutta ajattelin että menee edellämainituksi itsensä toistamiseksi jos teen samanlaisia videoita reissulta koska ei tuolla mitään sen ihmeempää tapahtunut. Mutta kiva kuulla että enemmänkin olisit jaksanut katsoa :) Bulgariasta teen pari videota.

Mun mielestä videoita tulee aika laajalla skaalalla? Esim viimeiset 10 videota niin kolmea myday videoita lukuunottamatta kaikissa eri aihe ja videot poikkeavat hyvin paljon toisistaan, siksi en nyt ymmärrä että ne toistaisi toisiaan?
On tullu selväksi, että ptv gym on hyvä sali. Noi matkustus ja muiden saleil treenaus videot on täl hetkel mieleen.

Materiaalia olisi ollut moneen videoon mutta ajattelin että menee edellämainituksi itsensä toistamiseksi jos teen samanlaisia videoita reissulta koska ei tuolla mitään sen ihmeempää tapahtunut. Mutta kiva kuulla että enemmänkin olisit jaksanut katsoa :) Bulgariasta teen pari videota.

Tee nyt vielä toinen pätkä eiköhä sieltä jotai kasaan saa, helpottaa matkakuumetta :D

On tullu selväksi, että ptv gym on hyvä sali. Noi matkustus ja muiden saleil treenaus videot on täl hetkel mieleen.

Mitä jos mä heitän tähän vastapainoksi että seuraan todella isolla mielenkiinnolla tätä saliprojektia ja salin kehitystä? Joku vois sanoa, että kaikkia on mahdoton miellyttää, joku on viisas mies.

Itsekin seuraan mielelläni Vatasen videoita. Vatanen on sellainen persoona, että ei edes tarvitse olla mitään maata mullistavia asioita kun silti mielellään seurailee. Eipä niitä videoita ole pakko katsoa jos alkaa käymään ykstoikkoiseksi. Minä ainakin aion katella :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei luulis usealla ajan riittävän, että ehtis katsoa kaikkien suomalaisten ja ulkomaalaisten bodi/voimanosto/saliukkojem videoita. Tämän takia kannattaa katsoa niitä joista pitää.

Turkkivideo oli kyllä mielestäni yksi vatasen parhaita videoita niin editoinnin ja musiikkien puolesta kuin itse sisällöltään. Video oli lyhyt, mutta sisälsi paljon erilaisia tapahtumia reissusta. Pidempikin video olisi kelvannut.

Oli pirun hyvä lomavideo. Olisipas mukava päästä tuollaiselle reissulle itsekin joskus. Treeniä kaverin kanssa, hengailua emäntien kanssa ja all-inclusive. Nice. :)

Syksyn reissua odotellessa ja lisää vaan videoita linjoille!

Mitä jos mä heitän tähän vastapainoksi että seuraan todella isolla mielenkiinnolla tätä saliprojektia ja salin kehitystä? Joku vois sanoa, että kaikkia on mahdoton miellyttää, joku on viisas mies.
Miks mua pitäs kiinnostaa mistä videoista sä pidät? Mikä mun viestin lainaamisen motiivi edes on?

Aika hauskaa että joku kimpaantuu muiden puolueettomista mielipiteistä sen jälkeen kun on antanut ensiksi oman mielipiteensä. Viestiä varmaan lainattiin sen takia että perusteltiin monia kiinnostavan hauiskääntöjen lisäksi myös liiketoiminta ja sen kehitys. Uskon että se kiinnostaa suurinta osaa katsojista koska se nyt sattuu olemaan aika harvinaista että joku somebodaaja perustaa oman salin.

Mielipiteitä saa antaa ja niitä otan mieluusti vastaan. Ensimmäisen kommentoijan mielipide vaan omasta mielestäni meni aika pahasti mönkään kun väitettiin videoitten toistavan samaa kaavaa, uskoisin että mun videot on aikalailla suomibodaajien keskuudessa värikkäimpiä ja vähiten samaa kaavaa toistavia, käykää nyt katsomassa vaikka viimeiset 20videota, kaikki aiheeltaan hyvin erillaisia mutta joo videoissa olen aina minä joka on saman kaavan toistamista mutta siihenkin löytyy aika luonnollinen selitys.

Itsekin seuraan mielelläni Vatasen videoita. Vatanen on sellainen persoona, että ei edes tarvitse olla mitään maata mullistavia asioita kun silti mielellään seurailee. Eipä niitä videoita ole pakko katsoa jos alkaa käymään ykstoikkoiseksi. Minä ainakin aion katella :)
Ei luulis usealla ajan riittävän, että ehtis katsoa kaikkien suomalaisten ja ulkomaalaisten bodi/voimanosto/saliukkojem videoita. Tämän takia kannattaa katsoa niitä joista pitää.

Turkkivideo oli kyllä mielestäni yksi vatasen parhaita videoita niin editoinnin ja musiikkien puolesta kuin itse sisällöltään. Video oli lyhyt, mutta sisälsi paljon erilaisia tapahtumia reissusta. Pidempikin video olisi kelvannut.
Oli pirun hyvä lomavideo. Olisipas mukava päästä tuollaiselle reissulle itsekin joskus. Treeniä kaverin kanssa, hengailua emäntien kanssa ja all-inclusive. Nice. :)

Syksyn reissua odotellessa ja lisää vaan videoita linjoille!

Kiitoos! :)

Eiköhän niitä hauiskääntövideoita ole nähty jo ihan tarpeeksi. Ihan virkistävää vaihtelua jokin muukin välillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom