Jon Jones p4p #1 se siinä. Kuva on otettu sen jälkeen kun hän voitti Gussen puolikuntoisena.
Mut Gussehan oli vain neljäsosakuntoisena. Olisko kivaa jos heittäytyisin teidän tasolle tässä argumentoinnissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jon Jones p4p #1 se siinä. Kuva on otettu sen jälkeen kun hän voitti Gussen puolikuntoisena.
Ihmettelen miksi Gusse edes pääsi noilla näytöillä mestaruusmatsiin, paras voitto Ruasta jolla 6 viimeistä matsia 2 voittoa 4 häviötä.
Haha, yksi kuva riitti, niin jäbä on taas ihan raivona siellä :D Ota ihan rennosti, lähde vaikka Joonatanin kanssa huvipuistoon. Gusse lupasi lähteä laitevahdiksi.
Mut Gussehan oli vain neljäsosakuntoisena. Olisko kivaa jos heittäytyisin teidän tasolle tässä argumentoinnissa?
Kuvalla ei oo asian kanssa mitään tekemistä.Tyhmät viestit ja saman paskan jankkaaminen sai mut vastaamaan taas kerran vaik ei kyl todellakaan pitäis.
EIkös tuomari ollu keskeyttämässä matsia 5 erää mentäessä Jonesin silmän takia mutta Big John ja kuka toinen olikaan sai aneltua matsin jatkumaan.Eli toisin sanoen Gusse hävis erän yks silmäselle Jonesille.Ihan ookoo suoritus )
Mut joo Gusse pääs titteliotteluun osittain senkin takia että Jones halus sen matsin.Joku muu ois joutunu ottamaan hasbeen Shogun voiton jälkeen viel yhden ottelun ennen titteliottelua.
Kyl mä pidän Gussesta ottelijana ja persoonana enemmän kun Jonesista.Ei pidä syyttää sitä siitä et sil on yks pakkomielteinen fani joka selkeesti sairastaa asbergeriä eikä oikeen itsekkään tajua sitä.Luulee tietävänsä kaiken paremmin ku muut ja syy löytyy aina jostain muualta ku peilistä.Mut mun mielipiteellä ei oo mitään tekemistä sen faktan kanssa et Jones on kaikinpuolin menestyneempi ja todistetusti parempi ottelija.
Mä en oikeen ymmärrä sun pointtias linkittää noit giffejä ja pelkästään negatiivisiä juttuja Jonesistä tähän ketjuun.Yritätsä saada muut sun puolelle jakamalla siitä paskaa?Jos sun pointti on yrittää todistaa Gussen paremmuutta niin tee se siel sen omassa ketjussa.
- - - Updated - - -
Väitätkö et Jones sit oli täysin sama Jones kun esimerkiks Shogunia vastaan?Machidaa?Evanssia?Ilman mitään fanilaseja jokanen kyllä näki et joku mättäs ja Jones ei todellakaan ollu sama ottelija kun aikasemmin.Ja niin se on sanonu itsekkin.
Osittain se saatto johtua vastuksen tasosta.Mut prime Jones ei sinä iltana ollu kehässä ja sen näki kaikesta sen tekemisestä
Mitähä sä höpötät? Ootko joku Jonesin tiimin lääkäri, vai mistä moinen faktatieto? Kai se ny vähän asioita vaikeuttaa, kun ensimmäistä kertaa on vastassa kaveri jota vastaan ei ole reachi etua ja Gusse muutenkin osaa pelata ulottuvuuksien kanssa. Myöskään painissa Jonesilla ei ollut etulyöntiasemaa, joka yleensä hänellä on ollut kaikissa edellisissä matseissaan. Keskity faktoihin ja lopeta fiilistely.
e. Ja sillä ei ole väliä mitä Bones sanoo omasta kuinnostaan.
Useimpien mielestä Jones ei todistanut paremmuuttaan, kyseessä on vain mielipide. Tuomareidenkin pisteytys on vain kolmen ihmisen mielipide.
Et ole mielestäni perillä Gustafssonin tasosta, niin hyvin kuin minä. Omasta mielestäsi ehkä olet, mutta siitä on turha väitellä.
Olen joka kohdasta samaa mieltä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisin Jonesia enää tällä hetkellä parempana ottelijana kuin Gustafssonia. Puhun siis tämänhetkisestä tasosta, en saavutuksista.
Minulla on mielestäni aika realistinen kuva itsestäni ja Gussesta. Sinulla on mielestäni epärealistinen kuva Jonesista.
Ei meidän tarvitse kirjoitella OT:ta, kunhan opettelet keskustelemaan asiallisesti ja argumentoimaan. Ja lopetat sen vääristelyn ja jatkuvan syyllistymisen erilaisiin argumentointivirheisiin. Jos et osaa, niin lopeta minulle kommentointi.
Kyllä ne kaikkia keksiiHaha, yksi kuva riitti, niin jäbä on taas ihan raivona siellä :D Ota ihan rennosti, lähde vaikka Joonatanin kanssa huvipuistoon. Gusse lupasi lähteä laitevahdiksi.
Mitä sä höpötät?Ootko kattonu matsin?Ootko kattonu Jonesin aikasemmat matsit?Mistä vitun fiilistelystä sä puhut? :D Tuomarit oli keskeyttämässä matsia koska Jonesin silmän takia.Perehdy asiaan ja lopeta se fiilistely ;)
Ja jos tarkotat tota alempaa kohtaa niin siihen mitään lääkärin lausuntoa tarvita että näkee jonkun alisuorittavan.Jos sä oot erimieltä ni hieno homma,suosittelen katsomaan Jonesin aikasempia esityksiä ja sit miettimään uudelleen
Ensimmäinen vastustaja jolla on lähes yhtä pitkä ulottuvuus ja Jones melkein hävisi.
Ei se Jones kyllä helppo matsi olis Cainille ja kertoimetkin varmasti aika tasan. Luultavasti Cain lähtisi pienenä suosikkina.