Kyllä tuo ottelu mielestäni kertoo sen, että Jones on kovemmassa kunnossa, kuin viimeisimmissä 2-3 ottelussaan. Ottelua ei keritty pitkään näkemään, mutta tekeminen oli kuitenkin hyvin erinäköistä vs. aneemiset edelliset ottelut. Onko Ganen paini niin surkeaa, että ottelu vaan näytti sen takia niin paljon helpommalta? Tuokin on mahdollista, mutta itse kallistun enemmän sen kannalle, että Jones oli huomattavasti kovemmassa iskussa, kuin edellisissä otteluissaan.
Stipe on iso kysymysmerkki, kun ikää alkaa jo olemaan, edellisestä ottelusta 2 vuotta aikaa ja silloin hänet lyötiin tajuttomaksi.
Tämän sanottuani totean kuitenkin Stipen olevan todennäköisesti Jonesille selvästi hankalampi vastus johtuen painitaidoistaan sekä Ganea kovemmasta iskuvoimasta, mitä yksittäisiin lyönteihin tulee. Pelkästään tuo painitaito antaa jo hänelle todennäköisesti paljon paremmat mahdollisuudet käyttää hyvää nyrkkeilyään, kuin mitä Ganelta nähtiin paineen alla.
Pavlovichia itse toivoisin mieluiten titteliotteluun ( ja Stipelle ansaittuja eläkepäiviä), mutta sieltä on tulossa mielenkiintoinen matsi Blaydesia vastaan ja jos tuossa Sergey jatkaa voittokulkuaan, niin eiköhän seuraavana ole titteliottelu.
Jones itse kaipaa Stipeä, että saisi voiton UFC:n HW-goatista, mutta tosiaan Stipen ikä ja pohjalla oleva paha tyrmäystappio mielestäni vie tuolta aika paljon arvoa pois. Vakuuttavampi tapa Jonesille tulla HW-goatiksi on rikkoa tuo tittelipuolustusennätys, joka on tällä hetkellä Stipen nimissä kolmella puolustuksella.