Fanitus liittyy tapauksessani hänen ottelemiseensa silloin kun ottelee.Fanitat jotain kokaiinipäistä naistenhakkaajaa?
Hyvä sälli ottelemaan, mutta itse en voisi vähempaa arvostaa kaveria.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fanitus liittyy tapauksessani hänen ottelemiseensa silloin kun ottelee.Fanitat jotain kokaiinipäistä naistenhakkaajaa?
Hyvä sälli ottelemaan, mutta itse en voisi vähempaa arvostaa kaveria.
Miten näet että ottelu menisi jos ottaisi Aspinalia vastaan?Olen kova Bones fani mutta onhan tuo kun katsoo viimeistä 10 vuotta niin 8 matsia. Uskon kyllä että voittaa kaikki ketä vastaan vielä ottaa, mutta... ei tuo tuleva Stipe matsi kyllä kiinnosta pätkääkään.
Helvetin kova sota, sellainen kuin Gusse 1.Miten näet että ottelu menisi jos ottaisi Aspinalia vastaan?
Helvetin kova sota, sellainen kuin Gusse 1.
Ei mene niin helpolla kuin Gane matsi.
Jonesilla ei pitäis olla mitään asiaa hw-titteliotteluun,
Hallitseva mestari voitto tuli Ganesta, joka ei ollut itse mestari vaan hävisi Francikselle. Tämän jälkeen voitti Tai Tuivasan (huom on Gane matsi mukaan lukien 0-5) josta pääsi ottamaan tästä vyöstä Jonesia vastaan.Minusta hallitseva mestari noin yleisesti kyllä kuuluu HW-titteliotteluun
Millä logiikalla Stipe olis mestaruusmatsissa kun viime ottelusta 3,5vuotta jonka hävisi?Jos nyt huomenna oteltaisiin mestaruudesta, niin kyllähän siinä pitäisi olla Jon Jones, jos hän vain on käytettävissä ja sitten joku muu, eli joko Stipe tai Aspinall.
Itse veikkaan etta Jonesille Alex Pereira olisi rahakkain matsivaihtoehto, ei Stipe. Siina olisi Pereiralla mahdollisuus kolmanteen vyohon joka olisi ennenkuulumatonta ja se aina kiinnostaa faneja. Jones ei vaan suostu seuraavaksi muita vastaan ottamaan ja vahan paha ottaa vyotakaan pois erityisesti Danan jatkuvan hehkuttamisen jalkeen. Muistaakseni Jonesilla oli jo matsi buukattu ennenkun tissi katkesi mutta niinkun sanoin aiemmin on tama pitka viivastys todella arsyttavaa.Sillä logiikalla, että siten UFC saa tehtyä eniten voittoa ja nostettua sitä kautta TKO Holdingsin osakekurssia.
Gable Stevensonin ja Gordonin kanssa treenaa Jones.