Siks ne on testattava itte ku käydään kaikki maholliset läpi et mistä saattas jotai löytyä ku omissa ravinteissa niitä aineita ei ole vaan niissä steroidipillereissä. Tämähän se on että kestää, kuten Bisping sanoi niin team jones kuulemma testaa siellä kaikkia mitä markkinoilta löytyy ja hakevat jotain porsaanreikää. Siks se on kestänyt niinkauan.Minkä takia urheilijat itse testauttaa ravinteita ja maksaa siitä, kun voisivat vain laittaa listan käytetyistä aineista testaavalle taholle?
Helppoa? No miksi Frank Mir ei sit vaan testannu niitä tuotteita? Kuten on sanottu niin ei ne nyt ole niin tyhmiä siel USADAn päässä et jos sä nyt käryät jostain ni tongit jostain jonku lisäravinteen jossa on sitä samaa ainetta ja saat puhtaan paperit. Ne testaa pitosuudet siinä lisäravinteessa ja sen on täsmättävä veren pitoisuuksiin ja todenäköisesti ne määrät mitä lisäravinteista löytyy on niin vähäisiä ettei hyöty ole mitenkään suhteessa riskeihin.
Sä kun puhuit tosta että se oli testattu sen jälkeen ja kuinka siinä meni 2-3kk niin tbolin metaboliitit näkyy useamman kuukauden.
Jos sä treenaat 2-3krt päivässä ja koitat pudottaa samalla painoa ni totta vitussa sun testot droppaa. Luulis sun nyt tietävän tollaset perus jutut ku nimimerkkis perusteella oot joku urheilija. Ei ole mikään "mun juttu" vaan fakta ja tosta on puhunu muutkin vapaaottelijat kuinka niiden testotasot putoaa treenicampilla. Sehän on yks isoimpia ongelmia ku vapaaottelijat treenaa liikaa ja ne on aivan vitullisessa ylikunnossa matsiin tultaessa. Voit googlettaa mitä kaikkea se ylikunto tekee kropalle. Sit nää "kiinalaistytön tasot" oisko sulla esittää mulle jotai kiinalaistytön verikokeita missä on testattu niiden testosteronitasoja ja sit tää kuuluisa Jonesin testi missä näkyy nää "kiinalaistytön tasot"? Vai oisko sitä kuuluisaa värikynää?
Blaah blaah blaaah. Ei oikeesti jaksa enää lukee ku tää on loputon kaivo sun kans. Katsotaan päätöksen jälkeen olinko vihaaja vai olitko sinä sinisilmäinen nuthugger.