Jon "Bones" Jones

Kiva porsaanreikä tuo saastunut lisäravinne. Siis ei tarvitse kuin etsiä saastunut lisäravinne, ja sen jälkeen huoletta piikittää kaikkea mitä näistä ravinteista löytyy. Ja jos jää kiinni, lykkää ravinteet komissiolle tarkkailuun ja kas kummaa, samat mömmöt löytyi.

Usada pyytää kärähtäneeltä tarkat tiedot mitä lisäravinteita ne on ottaneet, koska on otettu ja kuinka paljon on otettu. Sen jälkeen ne testaa ne lisäravinteet mitä ottelija toimittaa Usadalle ja hankkii myös kaupasta samaa tavaraa ja testaa onko niissä samoja aineita mistä käry käynyt. Jos molemmista löytyy samaa ainetta niin ne testaa kuinka paljon sitä ainetta lisäravinteessa on ja vertaa sitten ottelijan antamiin tietoihin ja määriin mitä testissä on paljastanut ja vertaa voiko pitää paikkansa. Usada myös vertailee testituloksen ja väitetyn lisäravinteen muita sisältämiä aineita ja että täsmääkö pitoisuudet sen kanssa miten paljon on kerrottu tätä käytetyn.

Onhan esim Tim Means hyvä esimerkki kun otti jotain lisäravinnetta, jossa oli oikeasti jotain sinne kuulumatonta. Sen jälkeen Usada tutki ja totesi että selitys täsmää ja Tim sai vain minimi tuomion.

Eli se ihan yksiselitteisestä ole että tolla saastunut lisäravinneselityksellä pääsee pälkähästä. Aika monta seulaa ja testiä pitää läpäistä ennen kuin Usada ostaa tarinan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ne testaa ne pitosuudetkin. Ei se nyt niin mene et jossain lisäravinteessa on iha snadisti vaikka turinabolia ja sit sä rouskit sitä kourallisen päivässä ja jos jäät kiinni ni pistät vaan sen lisäravinteen piikkiin.

Tota turinaa on kuulemma löydetty jopa kreatiinista mikä on yks halvimmistä ja yleisimmin käytetyistä lisäravinteista. En nyt jaksa tähän hätään alkaa etsimään tarkkoja lukuja ja linkkejä mut tota tbolia on löydetty useammastakin lisäravinteesta jota myydään GNCssä.

Kannataa myös muistaa et Frank Mir jäi kiinni turinabolista mut ei se päässy pälkähästä syyttämällä jotain random lisäravinnetta vaan sai täyden tuomion. Eli ei se nyt ihan noin helppoa ole ku jotkut näyttää luulevan
 
No kai Novitzky nyt ton tietää eikä se nyt lähtis missään julkisesti tollasia puhumaan jos Jonesin virtsaa ei ois testattu uudestaan. Hauska miten tyhmänä ihmiset noita pitää, eiköhän ne nyt tiedä vähän paremmin mistä ne puhuu ku joku random pakkiksen nettininja
No pakko näin nettininjana vastata toiselle joneslahkolaiselle nettininjalle, että jos tuon tason ammattiurheilija ei pysty toimittamaan käyttämiään mahdollisesti saastuneita lisäravinteita testaukseen alle puolen vuoden niin kyllä jotain hämärää on meneillään. Ei se kai nyt sentään koiranlailla kulje ympäriinsä ja joka paikkaa nuole. Jokainen uskokoon mitä haluaa. Ei se multa ole pois. Kannattaa kuitenkin muistaa että tuo jätkä on ufc:n palveluksessa. Kai tuossa ois oikeusjutun paikkaa jo muillakin kärynneillä. Vetois vaan että 3kk päästä olin jo puhdas.

No saas nähdä löytyykö noita monia turinaa sisältäviä lisäravinteinta ja uskooko oikeat ammattilaiset selityksiä. Viimeksihän ne ei uskoneet.
 
Sherdogilta:

"I’ve said this awhile now, it would not make a lot of sense for an individual, a UFC athlete who knew, especially a champion or contender like Jon Jones to…drive a Bentley under the influence and smash it into a pole with a bunch of ho’s inside, post homophobic slurs on his instagram account, snort cocaine the weekend before a championship fight, get involved in a hit and run with a pregnant lady while high and then leave the scene and come back for his stash, get popped for two banned substances prior to headlining one of the biggest cards in UFC history, serve his suspension and then come back again only to pop for another banned substance yet again…oh shit wait a second, never mind."
 
No pakko näin nettininjana vastata toiselle joneslahkolaiselle nettininjalle, että jos tuon tason ammattiurheilija ei pysty toimittamaan käyttämiään mahdollisesti saastuneita lisäravinteita testaukseen alle puolen vuoden niin kyllä jotain hämärää on meneillään. Ei se kai nyt sentään koiranlailla kulje ympäriinsä ja joka paikkaa nuole. Jokainen uskokoon mitä haluaa. Ei se multa ole pois. Kannattaa kuitenkin muistaa että tuo jätkä on ufc:n palveluksessa. Kai tuossa ois oikeusjutun paikkaa jo muillakin kärynneillä. Vetois vaan että 3kk päästä olin jo puhdas.

No saas nähdä löytyykö noita monia turinaa sisältäviä lisäravinteinta ja uskooko oikeat ammattilaiset selityksiä. Viimeksihän ne ei uskoneet.

Mistä sinä tiedät mitä se on toimittanu ja mitä ei? Se itse joutuu tutkimaan kaikki lisäravinteensa labrassa ja vasta sitten toimittaa tiedot USADAlle joka testaa viel itse ne joten kyllä se vie aikaa. Iha turhaa vaivaat päätäs asialla ku siel on kyl sua fiksummat ihmiset tutkimassa ja myös päättämässä asioista, eiköhän ne sit osaa tehdä päätöksensä. Kyl mä tiedän et sä toivot että se saa max tuomion oli se syytön tai ei.

Jos niiden paikallisessa Life myymälässä oli useita, oliko joka 20 tuotetta mistä on lyödetty turinabolia ni eiköhän se tuote löydy. Sit voi miettiä et miks Frank Mir ei vaan hakenu jotain tollasta purkkia ja sanonu et otin tota ja sen takia kärysin? Nimenomaan.
 
Mistä sinä tiedät mitä se on toimittanu ja mitä ei? Se itse joutuu tutkimaan kaikki lisäravinteensa labrassa ja vasta sitten toimittaa tiedot USADAlle joka testaa viel itse ne joten kyllä se vie aikaa. Iha turhaa vaivaat päätäs asialla ku siel on kyl sua fiksummat ihmiset tutkimassa ja myös päättämässä asioista, eiköhän ne sit osaa tehdä päätöksensä. Kyl mä tiedän et sä toivot että se saa max tuomion oli se syytön tai ei.

Jos niiden paikallisessa Life myymälässä oli useita, oliko joka 20 tuotetta mistä on lyödetty turinabolia ni eiköhän se tuote löydy. Sit voi miettiä et miks Frank Mir ei vaan hakenu jotain tollasta purkkia ja sanonu et otin tota ja sen takia kärysin? Nimenomaan.
Varmasti on. Jopa sinuakin fiksummat!
Ois luullu et ois sit useempi näyte ollu positiivinen. Sehä ois ollu helppo testata ne life-myymälän käytössä olleet tuotteet sit. Harmi ku käry kävi vaan siinä vaiheessa ku piti painoo pudottaa ja suorityskyky säilyttää.
Syyllinen tai ei. Ei helvetti. Alkuvuodestahan se varmaan nähdään. Katsotaan sit kumpi katsoi objektiivisemmin tätä tilannetta. Roinarina mä oon sitä pitänyt since kiinalaistytön testot. Muistaakseni sun mielestä sekin oli treenileirin tarkoitus. Saada elimistö heikoimmilleen. Sairaaksi. Romahtamis pisteeseen. Sehän se tarkoitus varmaan on nimenomaan.
 
Sherdogilta:

"I’ve said this awhile now, it would not make a lot of sense for an individual, a UFC athlete who knew, especially a champion or contender like Jon Jones to…drive a Bentley under the influence and smash it into a pole with a bunch of ho’s inside, post homophobic slurs on his instagram account, snort cocaine the weekend before a championship fight, get involved in a hit and run with a pregnant lady while high and then leave the scene and come back for his stash, get popped for two banned substances prior to headlining one of the biggest cards in UFC history, serve his suspension and then come back again only to pop for another banned substance yet again…oh shit wait a second, never mind."
Nimenomaan!!!
 
No pakko näin nettininjana vastata toiselle joneslahkolaiselle nettininjalle, että jos tuon tason ammattiurheilija ei pysty toimittamaan käyttämiään mahdollisesti saastuneita lisäravinteita testaukseen alle puolen vuoden niin kyllä jotain hämärää on meneillään. Ei se kai nyt sentään koiranlailla kulje ympäriinsä ja joka paikkaa nuole. Jokainen uskokoon mitä haluaa. Ei se multa ole pois. Kannattaa kuitenkin muistaa että tuo jätkä on ufc:n palveluksessa. Kai tuossa ois oikeusjutun paikkaa jo muillakin kärynneillä. Vetois vaan että 3kk päästä olin jo puhdas.

No saas nähdä löytyykö noita monia turinaa sisältäviä lisäravinteinta ja uskooko oikeat ammattilaiset selityksiä. Viimeksihän ne ei uskoneet.

Nimenomaan, Novizky ei edusta mitään puolueetonta osapuolta niin kuin monet tuntuvat luulevan. Vähän aikaa sittenhän oli juttua siitä miten USADA voi ottaa ottelijoita pois satunnaisen testauksen piirissä olevien listasta.

https://www.bloodyelbow.com/2017/12...et-exemptions-from-drug-testing-peds-steroids
 
Minkä takia urheilijat itse testauttaa ravinteita ja maksaa siitä, kun voisivat vain laittaa listan käytetyistä aineista testaavalle taholle?
 
"epätoivoa"..

Päästä irti. Voithan edelleen pitää Jonesia huippuottelijana, koska sitä hän ilmiselvästi on. Ei sinun tarvitse myöntää muuta itsellesi kuin, että ei se ihan niin hyvä ottelija luonnostaan ollutkaan millaisena olit häntä aina pitänyt. Jos esim.Gusse kärähtäisi joku päivä, niin itse en ikinä lähtisi tuolle tielle vaan pitäisin häntä siitä eteenpäin aina huijarina, ihan sama mitä selityksiä sieltä tulisi. Se todennäköisin selitys eli tahallinen douppaaminen olisi vain niin älyttömän paljon uskottavampi. Näytät säälittävältä, kun olet noin epätoivoisesti valmis uskomaan Jonesia hautaan saakka kaikessa mitä se sanoo.
 
Puhdasta urheilua ei ole olemassa. Luultavasti jones selviää kuin koira veräjästä, ja jatkaa historiallista uraansa voitokkaasti.
Ps. Tekopyhä hurskastelu on paljon pahempaa, kuin Huijaaminen.
 
Jones tulee takaisin. Minkas koira karvoilleen mahtaa. Ikaa ei ole paljon ja virheet annetaan anteeksi kun voittoja tulee. Kukaan ei muista haviajia vuosien jalkeen.
 
Varmasti on. Jopa sinuakin fiksummat!
Ois luullu et ois sit useempi näyte ollu positiivinen. Sehä ois ollu helppo testata ne life-myymälän käytössä olleet tuotteet sit. Harmi ku käry kävi vaan siinä vaiheessa ku piti painoo pudottaa ja suorityskyky säilyttää.
Syyllinen tai ei. Ei helvetti. Alkuvuodestahan se varmaan nähdään. Katsotaan sit kumpi katsoi objektiivisemmin tätä tilannetta. Roinarina mä oon sitä pitänyt since kiinalaistytön testot. Muistaakseni sun mielestä sekin oli treenileirin tarkoitus. Saada elimistö heikoimmilleen. Sairaaksi. Romahtamis pisteeseen. Sehän se tarkoitus varmaan on nimenomaan.

Helppoa? No miksi Frank Mir ei sit vaan testannu niitä tuotteita? Kuten on sanottu niin ei ne nyt ole niin tyhmiä siel USADAn päässä et jos sä nyt käryät jostain ni tongit jostain jonku lisäravinteen jossa on sitä samaa ainetta ja saat puhtaan paperit. Ne testaa pitosuudet siinä lisäravinteessa ja sen on täsmättävä veren pitoisuuksiin ja todenäköisesti ne määrät mitä lisäravinteista löytyy on niin vähäisiä ettei hyöty ole mitenkään suhteessa riskeihin.

Sä kun puhuit tosta että se oli testattu sen jälkeen ja kuinka siinä meni 2-3kk niin tbolin metaboliitit näkyy useamman kuukauden.

Jos sä treenaat 2-3krt päivässä ja koitat pudottaa samalla painoa ni totta vitussa sun testot droppaa. Luulis sun nyt tietävän tollaset perus jutut ku nimimerkkis perusteella oot joku urheilija. Ei ole mikään "mun juttu" vaan fakta ja tosta on puhunu muutkin vapaaottelijat kuinka niiden testotasot putoaa treenicampilla. Sehän on yks isoimpia ongelmia ku vapaaottelijat treenaa liikaa ja ne on aivan vitullisessa ylikunnossa matsiin tultaessa. Voit googlettaa mitä kaikkea se ylikunto tekee kropalle. Sit nää "kiinalaistytön tasot" oisko sulla esittää mulle jotai kiinalaistytön verikokeita missä on testattu niiden testosteronitasoja ja sit tää kuuluisa Jonesin testi missä näkyy nää "kiinalaistytön tasot"? Vai oisko sitä kuuluisaa värikynää?
 
Päästä irti. Voithan edelleen pitää Jonesia huippuottelijana, koska sitä hän ilmiselvästi on. Ei sinun tarvitse myöntää muuta itsellesi kuin, että ei se ihan niin hyvä ottelija luonnostaan ollutkaan millaisena olit häntä aina pitänyt. Jos esim.Gusse kärähtäisi joku päivä, niin itse en ikinä lähtisi tuolle tielle vaan pitäisin häntä siitä eteenpäin aina huijarina, ihan sama mitä selityksiä sieltä tulisi. Se todennäköisin selitys eli tahallinen douppaaminen olisi vain niin älyttömän paljon uskottavampi. Näytät säälittävältä, kun olet noin epätoivoisesti valmis uskomaan Jonesia hautaan saakka kaikessa mitä se sanoo.

Missä mä olen lainannu Jonesin sanoja? Mielestäni tossa puhui Jeff Novitzky eikä Jones. Sun o iha turha lässyttää jostain "tuolle tielle" lähtemisistä tai säälittävältä näyttämisiltä ku oot täs viimeiset 5 vuotta ulissu ku sun suosikkis otti Jonesilta nokkaansa.
 
Puhdasta urheilua ei ole olemassa. Luultavasti jones selviää kuin koira veräjästä, ja jatkaa historiallista uraansa voitokkaasti.
Ps. Tekopyhä hurskastelu on paljon pahempaa, kuin Huijaaminen.

Vedätkö todella samalle viivalle kärynneet ja ne, jotka eivät ole kärynneet? Vaikka Nate "Everybody's on steroids" Diaz olisi oikeassa, niin onhan sillä nyt väliä, että roinaako vähän ja harvoin, jotta läpäisee testit - vai vetääkö enemmän ja käryää pariin kertaan muutaman ottelun sisällä. Ja jos oletetaan, että kaikki (tai edes 90 %) käyttävät, niin miksi vain osa käryää? Tilastollisesti käryämisten pitäisi tulla tasaisesti ja kun kerta vain tyyliin yksi ottelija muutamasta kymmenestä käryää ikinä, niin testauksen kyvykkyyden voidaan laskea olevan muutaman prosentin luokkaa. Tällä laskelmalla todennäköisyys, että sama ottelija käryää kahdesti lyhyen ajan sisällä on aivan äärimmäisen pieni. Toisin sanottuna voidaan päätellä, että joko a) kaikki ottelijat eivät käytä, b) testit toimivat kertaluokkia paremmin tiettyjen ottelijoiden kohdalla, tai c) pieni osa ottelijoista douppaa selkeästi enemmän kuin muut. Vaihtoehto b) ei ole kovin uskottava, sillä mikäli näin olisi, niin tämä olisi erittäin helppoa osoittaa lääketieteellisesti, ja tällöin suuret urheilumahdit olisivat käyttäneet selitystä jo parin vuosikymmenen ajan. Jäljelle jää siis kaksi vaihtoehtoa: Jones roinaa, ja suurin osa muista ottelijoista ei; tai Jones roinaa paljon enemmän kuin suurin osa muista ottelijoista.

Tosin kaikki yllä olevakin on melko kosmeettista, koska urheilun säännöt määrittelevät dopingin käytön yksiselitteisesti. Käytettyjen sääntöjen mukaan Jones on huijari, Cormier ei. Kaikki muu on lopulta merkityksetöntä, joskin hauskaa kahvipöytäkeskustelua.
 
Vedätkö todella samalle viivalle kärynneet ja ne, jotka eivät ole kärynneet? Vaikka Nate "Everybody's on steroids" Diaz olisi oikeassa, niin onhan sillä nyt väliä, että roinaako vähän ja harvoin, jotta läpäisee testit - vai vetääkö enemmän ja käryää pariin kertaan muutaman ottelun sisällä. Ja jos oletetaan, että kaikki (tai edes 90 %) käyttävät, niin miksi vain osa käryää? Tilastollisesti käryämisten pitäisi tulla tasaisesti ja kun kerta vain tyyliin yksi ottelija muutamasta kymmenestä käryää ikinä, niin testauksen kyvykkyyden voidaan laskea olevan muutaman prosentin luokkaa. Tällä laskelmalla todennäköisyys, että sama ottelija käryää kahdesti lyhyen ajan sisällä on aivan äärimmäisen pieni. Toisin sanottuna voidaan päätellä, että joko a) kaikki ottelijat eivät käytä, b) testit toimivat kertaluokkia paremmin tiettyjen ottelijoiden kohdalla, tai c) pieni osa ottelijoista douppaa selkeästi enemmän kuin muut. Vaihtoehto b) ei ole kovin uskottava, sillä mikäli näin olisi, niin tämä olisi erittäin helppoa osoittaa lääketieteellisesti, ja tällöin suuret urheilumahdit olisivat käyttäneet selitystä jo parin vuosikymmenen ajan. Jäljelle jää siis kaksi vaihtoehtoa: Jones roinaa, ja suurin osa muista ottelijoista ei; tai Jones roinaa paljon enemmän kuin suurin osa muista ottelijoista.

Tosin kaikki yllä olevakin on melko kosmeettista, koska urheilun säännöt määrittelevät dopingin käytön yksiselitteisesti. Käytettyjen sääntöjen mukaan Jones on huijari, Cormier ei. Kaikki muu on lopulta merkityksetöntä, joskin hauskaa kahvipöytäkeskustelua.
Paljonkos nuita huijareita on ufc:een listoilla?
 
Jos UFC:lla ois vipuvoimaa Usadan suuntaan, niin miksi sitten just isoimmat starat kuten Brock ja Jones on vaikeuksissa? Ja joku Diazin hamppukäry, luulisi että näitä eniten PPV:tä myyvien ottelijoiden rikkomuksia just sit lakaistais maton alle kaikin keinoin.
 
Back
Ylös Bottom