Kärähtikö bonesilla toinen velikin jostain?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kärähtikö bonesilla toinen velikin jostain?
Myös yksi kaikkien aikojen parhaimmista ja sekös teitä harmittaaTyypillinen asenne Jonesilta, silloin kun ei ole feikki-mode päällä. Yksi "likaisimmista" 2010-luvun ottelijoista.
Myös yksi kaikkien aikojen parhaimmista ja sekös teitä harmittaa
Kaivas joku minun viesti alvarez matsin jälkeen, josta paistaa minun harmitus conorin menestymisestä..Lähes yhtä paljon kuin sua Conorin menestys
Kaivas joku minun viesti alvarez matsin jälkeen, josta paistaa minun harmitus conorin menestymisestä..
Ps.jonesin fanitus rajoittuu mulla pelkästään miehen vapari uraan, häkin ulkopuolella käyttäytymisessä conor vie Jonesia 100-0
Ei kukaan edes puhunut conorista 3v sitten.Eli mikään sinun aikaisempi viesti esim. 3v aikana ei kelpaa vain pitää etsiä nyt aivan tuore viesti mikä todistaisi viestini oikeaksi? Hyvää settiä taas veke
Ei kukaan edes puhunut conorista 3v sitten.
Itse väitit et conorin menestys harmittaa minua, todista väitteesi..sitä ekaa Diaz matsia ei lasketa ku conor hävis..
Laitas vaikka tuonne conorin ketjuun ne löytämäsi"conorin menestys harmittaa"viestit.Niin..no kun puhe oli Conorin menestyksestä niin tuskin olisin tosiaan ottanut esimerkiksi matsia jonka kaveri hävisi, mutta kiitos vinkistä kuitenkin.
Manux, vaikuttiko mielestäs siltä että ois mietitty vastauksia (lakimiesten kanssa tai yksin) etukäteen, vai oliko Jones avoin tässä? muutkin saa toki omia mielipiteitään kertoa. Itse kerkeän vasta myöhemmin katsoa mutta kiinnostaa kuinka pitkälle Jones jaksaa puhtauttaan julistaa.