Jon "Bones" Jones

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu toi on kyllä rasittava jätkä. Eihän tommosta miestä voi edes olla. Oikea paikka olisi vankila. Toivotaan että nähdään vielä kehässä. Humble-Rumble voisi jakaa vähän nöyryyttä. KTFO.
 
Lähes yhtä paljon kuin sua Conorin menestys :)
Kaivas joku minun viesti alvarez matsin jälkeen, josta paistaa minun harmitus conorin menestymisestä..
Ps.jonesin fanitus rajoittuu mulla pelkästään miehen vapari uraan, häkin ulkopuolella käyttäytymisessä conor vie Jonesia 100-0
 
Kaivas joku minun viesti alvarez matsin jälkeen, josta paistaa minun harmitus conorin menestymisestä..
Ps.jonesin fanitus rajoittuu mulla pelkästään miehen vapari uraan, häkin ulkopuolella käyttäytymisessä conor vie Jonesia 100-0

Eli mikään sinun aikaisempi viesti esim. 3v aikana ei kelpaa vain pitää etsiä nyt aivan tuore viesti mikä todistaisi viestini oikeaksi? Hyvää settiä taas veke
 
Eli mikään sinun aikaisempi viesti esim. 3v aikana ei kelpaa vain pitää etsiä nyt aivan tuore viesti mikä todistaisi viestini oikeaksi? Hyvää settiä taas veke
Ei kukaan edes puhunut conorista 3v sitten.
Itse väitit et conorin menestys harmittaa minua, todista väitteesi..sitä ekaa Diaz matsia ei lasketa ku conor hävis..
 
Ei kukaan edes puhunut conorista 3v sitten.
Itse väitit et conorin menestys harmittaa minua, todista väitteesi..sitä ekaa Diaz matsia ei lasketa ku conor hävis..

Niin..no kun puhe oli Conorin menestyksestä niin tuskin olisin tosiaan ottanut esimerkiksi matsia jonka kaveri hävisi, mutta kiitos vinkistä kuitenkin.
 
Oli hyva ja kiinnostava jutustelua jon jonesilta roganin podcastissa. Tuskin tuo kenenkaan mielipidetta jonesista muutaa suuntaan tai toiseen.

Ehka se ainoa oikea pommi, jota mma media ei napannut oli jonesin listaamat lisa-aineet mita han kayttaa. Tuli pitka litania ja sit "liver cleans, (oh shit) hiljaisuutta". En tieda oliko tuo nyt sit jonesin osalta molaytys, etta kayttaa jotain maksanpuhdistajia vai jaiko juttu muuten vain kesken. Tosin ei kai noita maksanpuhdistajia kayta muut kuin roinatanit?

Rogan osas taiteilla hyvin jutustelun ja painostamisen valilla. Jones selvitti kylla kysymykset kunniallisesti lapi ja geneerinen mma jutustelukin oli kiinnostavaa.
 
Manux, vaikuttiko mielestäs siltä että ois mietitty vastauksia (lakimiesten kanssa tai yksin) etukäteen, vai oliko Jones avoin tässä? muutkin saa toki omia mielipiteitään kertoa. Itse kerkeän vasta myöhemmin katsoa mutta kiinnostaa kuinka pitkälle Jones jaksaa puhtauttaan julistaa.
 
Manux, vaikuttiko mielestäs siltä että ois mietitty vastauksia (lakimiesten kanssa tai yksin) etukäteen, vai oliko Jones avoin tässä? muutkin saa toki omia mielipiteitään kertoa. Itse kerkeän vasta myöhemmin katsoa mutta kiinnostaa kuinka pitkälle Jones jaksaa puhtauttaan julistaa.

Joo eiku luetteli kaikki kuurinsa mistä ei ole jäänyt kiinni. Mitä jengi oikeen kelaa? Jones tekee varmaan ihan hyvin rahaa sponssisopimuksilla nyt ja mahdollisesti tulevaisuudessa niin sen pitäis myöntää jotain mistä ei ole jäänyt kiinni ja menettää ne kaikki koska sit ois ainakin rehellinen?
 
Back
Ylös Bottom