Jon "Bones" Jones

Manux, vaikuttiko mielestäs siltä että ois mietitty vastauksia (lakimiesten kanssa tai yksin) etukäteen, vai oliko Jones avoin tässä? muutkin saa toki omia mielipiteitään kertoa. Itse kerkeän vasta myöhemmin katsoa mutta kiinnostaa kuinka pitkälle Jones jaksaa puhtauttaan julistaa.

Kai se oli miettinyt miten asiat voi esittaa parhain pain. Ei se varmaan tyhma ole ja osasi sen verran avata viinan ja huumeidenkayttoa, etta herkkauskoisempi voisi kuvitella jonesin olleen nyt taysin rehellinen. Mina olen selkeasti siina kerhossa, jolla ei ihan hirveasti ole uskoa enaa jon jonesiin ihmisena. Jos joku haluaa uskoa toisin niin kylla siihenkin on ihan jarkeva mahdollisuus ja perustelut tuon videon pohjalta.

Mua pelottaa jonesin osalta se etta han sanoi aikovansa alkaa kayttamaan alkoholia tulevaisuudessa. Iso osa vastuusta omasta elamasta heitettiin jumalakortilla syrjaan, ei hyva asia. Ainakin mina pidattelen viela hengitysta ja odotan mika se seuraava jon jonesin mokaus tulee olemaan.

Mut kaikenkaikkiaan mun mielesta todella hyvaa jutustelua ja toivon etta olen pessimismini kanssa vaarassa. Olisi hienoa nahda mma kehassa jon jones, jolla ei ole ollut ongelmia harjoituskaudella ja on keskitytty 100% urheilemiseen.

edit. niin joo, rogan kysyi miksi se otti munapillerin. Jones heitti ehka parhaan vastauksen koskaan "mulla on niin iso muna, niin iso muna". jotenkin todella mainiosti osas sen asian ilmaista etta keskustelua tuosta asiasta ei tarvinut enaa jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo eiku luetteli kaikki kuurinsa mistä ei ole jäänyt kiinni. Mitä jengi oikeen kelaa? Jones tekee varmaan ihan hyvin rahaa sponssisopimuksilla nyt ja mahdollisesti tulevaisuudessa niin sen pitäis myöntää jotain mistä ei ole jäänyt kiinni ja menettää ne kaikki koska sit ois ainakin rehellinen?
Okei avataas vähän, oli ehkä vähän huonosti kirjotettu. Tarkotin ylipäätään puhtautta ihmisenä kaikkien hölmöilyjensä kera, en kehonsa puhtautta.

Niin ja yllä vastaus jollaista odotin mutta en kyllä sinulta..
 
Jos Jones olisi ottanut noita antiestrogeenejä kuurilta palautteluun eikä se olis ottanu sitä vahingossa kuten itse sanoo ja kuten tuomio sanoo niin olisiko se tosiaan menny tonne? Olisiko sen lakimies tai manageri sanonu sille että kannattaa mennä JRE tapaseen suoraan lähetykseen jossa keskustellaan eli suurempi riski möläyttää jotakin kun perinteisessä pressissä jossa vastaukset voi jo miettiä ennakkoon. Se on myös saanu jo tuomionsa jonka mukaan se ei ottanut kyseisiä aineita tahallisesti niin ei se voita mitään menemällä tonne vaan päinvastoin tossa on isot riskit sille möläytykselle joka nostaa sen taas otsikoihin ja saa vaan lisää epäilijöitä ja ihmisiä muuttamaan mielipiteensä siitä onko se ottanu ne tahallisesti vai ei. Niitä ketkä sitä epäili jo ennakkoon ei varmasti tuu muuttamaan mielipidettään sano se mitä tahansa tuolla
 
Ei juurikaan kiinnosta mitä mies siviilissä vetää, kohan ei ajele kenenkään yli, mutta kehään pitäis saada ja äkkiä. Yks brutaaleimmista ottelijoista, joiden matseista on aina saanut parhaat kicksit. Kuuluu samaan kastiin Silvan , Feukan ja kumppaneiden kanssa. Uumoilen vaan, että onkohan paras Jones jo nähty..
 
Jäi vähän maku et Jones vieläkin luottaa liikaa, et selviää vaikka mistä lopulta.
Ajattelee aloittavansa alkon taas jossain vaiheessa ja Rogankin taisi välillä hämmästyä, että Jon ei ole edes ajatellut
joitain tulevaisuuden tärkeitä asioita.

Ottelijana Loistava.
 
Näyttää ankalta, kuulostaa ankalta, ja kävelee kuin ankka. Kaikkien normaalijärkisten mielestä kyseessä on ankka. Aina löytyy silti joku, jonka mielestä kyseessä on lehmä.
 
Jon vois varmaan murhata jonkun ja silti jotkut sitä fanittaisi. Mä en käsitä sitä ajattelutapaa millään. Tossa aiemmassa haastattelussakin niin vitun ylimielisesti naureskelee sille että tökkii vastustajia silmiin, niin eikös täällä toivota jo pikaista paluuta ja puolustellaan loppuun asti.
 
Yhyy byhyy, kyseessä on kunnon väkivaltaviihdettä ja meitsi ei ainakaan odota ottelijoiden olevan mitään lestadiolaisia mallikansalaisia :D
 
Viimeksi muokattu:
Jon vois varmaan murhata jonkun ja silti jotkut sitä fanittaisi. Mä en käsitä sitä ajattelutapaa millään. Tossa aiemmassa haastattelussakin niin vitun ylimielisesti naureskelee sille että tökkii vastustajia silmiin, niin eikös täällä toivota jo pikaista paluuta ja puolustellaan loppuun asti.
Kuka Täällä on sen töppäilyjä ihaillut?tainpuolustellut?!? käy kato sen matseja, niin tiedät miksi sitä fanitetaan..
 
Kuka Täällä on sen töppäilyjä ihaillut?tainpuolustellut?!? käy kato sen matseja, niin tiedät miksi sitä fanitetaan..
Joku vois heittää tähän tahalliset silmääntökkimiset ja niille naureskelut. Ei siinä sinänsä, tuomarithan tämän on sallinut. Huipputasolla täytyy käyttää kaikki keinot, mutta toisaalta hän on lajin pahin tökkijä korkean profiilin ottelijoista. Tämä laskee pahasti omaa arvostusta siitä mitä oktagonissa tapahtuu.
 
Tuo tökkiminen on ihan perseestä, mut ei se sillä yhtään voittoa ole hommannut..by the way.joku "vihaan Jon Jonesia"ketju vois olla aika hyvä tämmöselle paskalle
 
Kuka Täällä on sen töppäilyjä ihaillut?tainpuolustellut?!? käy kato sen matseja, niin tiedät miksi sitä fanitetaan..

Mun on vaikee fanittaaketään tyyppiä joka on noin mulkun oloinen kuin jones.
Vitun vastenmielisen oloinen tyyppi. Matsit katon ja onhan se huikee kehässä mut tappiota sille toivoo aina.
 
Vittu toi on kyllä rasittava jätkä. Eihän tommosta miestä voi edes olla. Oikea paikka olisi vankila. Toivotaan että nähdään vielä kehässä. Humble-Rumble voisi jakaa vähän nöyryyttä. KTFO.

Kyl se vankilaan vielä joutuu. Saas nähä kuinka pärjää ilman douppia jos pääsee ottelemaan. Gusse ja Cormier olis varmaan voittanu jos Jones olis ollu puhdas. Kyllähän tohon sormipeliin pitäis puuttua, ja ihan satavarmasti douppailuun. Parhaiten nämä ehkä onnistuu kuitenkin just sillä et ei päästä ottelemaan enää.
 
Back
Ylös Bottom