Manux, vaikuttiko mielestäs siltä että ois mietitty vastauksia (lakimiesten kanssa tai yksin) etukäteen, vai oliko Jones avoin tässä? muutkin saa toki omia mielipiteitään kertoa. Itse kerkeän vasta myöhemmin katsoa mutta kiinnostaa kuinka pitkälle Jones jaksaa puhtauttaan julistaa.
Kai se oli miettinyt miten asiat voi esittaa parhain pain. Ei se varmaan tyhma ole ja osasi sen verran avata viinan ja huumeidenkayttoa, etta herkkauskoisempi voisi kuvitella jonesin olleen nyt taysin rehellinen. Mina olen selkeasti siina kerhossa, jolla ei ihan hirveasti ole uskoa enaa jon jonesiin ihmisena. Jos joku haluaa uskoa toisin niin kylla siihenkin on ihan jarkeva mahdollisuus ja perustelut tuon videon pohjalta.
Mua pelottaa jonesin osalta se etta han sanoi aikovansa alkaa kayttamaan alkoholia tulevaisuudessa. Iso osa vastuusta omasta elamasta heitettiin jumalakortilla syrjaan, ei hyva asia. Ainakin mina pidattelen viela hengitysta ja odotan mika se seuraava jon jonesin mokaus tulee olemaan.
Mut kaikenkaikkiaan mun mielesta todella hyvaa jutustelua ja toivon etta olen pessimismini kanssa vaarassa. Olisi hienoa nahda mma kehassa jon jones, jolla ei ole ollut ongelmia harjoituskaudella ja on keskitytty 100% urheilemiseen.
edit. niin joo, rogan kysyi miksi se otti munapillerin. Jones heitti ehka parhaan vastauksen koskaan "mulla on niin iso muna, niin iso muna". jotenkin todella mainiosti osas sen asian ilmaista etta keskustelua tuosta asiasta ei tarvinut enaa jatkaa.
Viimeksi muokattu: