Jon "Bones" Jones

Mun on vaikee fanittaaketään tyyppiä joka on noin mulkun oloinen kuin jones.
Vitun vastenmielisen oloinen tyyppi. Matsit katon ja onhan se huikee kehässä mut tappiota sille toivoo aina.

Jones on muuten aika hyvä malliesimerkki sosiopaatista, jos vertaa noihin tyypillisiin luonteenpiirteisiin, mistä sosiopaatin tunnistaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moni asia jäi mietityttämään tuosta haastattelusta. Esim. se kolari, Jones tuntui ajattelevan tyyliin "onneksi lapselle ei käynyt mitään, koska muuten olisin joutunut vankilaan", sen sijaan että olisi oikeasti ollut kiinnostunut naisen ja lapsen hyvinvoinnista. Ja etteikö muka ollenkaan kurkistanut siihen autoon johon törmäsi? Todella vaikea uskoa että kukaan toimisi noin.

e. Muutenkin kaiken suhteen sellainen asenne että Jones on tyyliin itse uhri jota jumala koettelee, sit vastoinkäymiset tarjoaa mahdollisuuden henkilökohtaiselle kasvulle. Loppujen lopuksi kaikki on sitä jahven suunnitelmaa eikä itse ole vastuussa mistään.
 
Jones on muuten aika hyvä malliesimerkki sosiopaatista, jos vertaa noihin tyypillisiin luonteenpiirteisiin, mistä sosiopaatin tunnistaa.

valitettavasti. Ei kaverilla myötätunto ole ihan korkeimmillaan. Okei, kaveri on ehkä raitistunut mutta suht itseensäkeskittyneeltä vaikuttaa.. Ei vaan tule semmosta tunnetta, että toi kaveri on vilpitön. Varmaan kovasti koittaa kyllä muuttua..
 
jon jonesin on pakko pysya raittiina kunnes ehdonalainen loppuu. Sitahan testataan ja hakki heilahtaa jos jaa kiinni kaljasta/huumeista.
 
Mun on vaikee fanittaaketään tyyppiä joka on noin mulkun oloinen kuin jones.
Vitun vastenmielisen oloinen tyyppi. Matsit katon ja onhan se huikee kehässä mut tappiota sille toivoo aina.

Samaa mieltä. Menee samaan kategoriaan Gregorin kanssa, molemmat huikeita kehässä mutta kehän ulkopuolella tehty toiminta saa joka kerta toivomaan tappiota. Dana vois järjestää Jones vs Rumble seuraavaksi niin se tappio nähtäis ;)
 
Samaa mieltä. Menee samaan kategoriaan Gregorin kanssa, molemmat huikeita kehässä mutta kehän ulkopuolella tehty toiminta saa joka kerta toivomaan tappiota. Dana vois järjestää Jones vs Rumble seuraavaksi niin se tappio nähtäis ;)

McGregor ei kyllä toisaalta tee kehän ulkopuolella, kun heitä läppää ja soittaa suutansa, että sen puolesta paha pistää samaan kategoriaan kuin Jones :D
 
McGregor ei kyllä toisaalta tee kehän ulkopuolella, kun heitä läppää ja soittaa suutansa, että sen puolesta paha pistää samaan kategoriaan kuin Jones :D
Varmaan tarkoitti jonesin&cormierin brawlia ja conorin Tölkki episodia..vapaa ajalla conor ei ole tainnu pahemmin töppäillä..
 
Moni asia jäi mietityttämään tuosta haastattelusta. Esim. se kolari, Jones tuntui ajattelevan tyyliin "onneksi lapselle ei käynyt mitään, koska muuten olisin joutunut vankilaan", sen sijaan että olisi oikeasti ollut kiinnostunut naisen ja lapsen hyvinvoinnista. Ja etteikö muka ollenkaan kurkistanut siihen autoon johon törmäsi? Todella vaikea uskoa että kukaan toimisi noin.

e. Muutenkin kaiken suhteen sellainen asenne että Jones on tyyliin itse uhri jota jumala koettelee, sit vastoinkäymiset tarjoaa mahdollisuuden henkilökohtaiselle kasvulle. Loppujen lopuksi kaikki on sitä jahven suunnitelmaa eikä itse ole vastuussa mistään.

Tämä kyllä on saanut monen kuuntelijan kulmakarvat kohoamaan ja suun aukeamaan samaan aikaan. Kaveri ihan kylmänrauhassaan kertoo, kuinka oli niin huolissaan siitä, että mitä hänelle voi tapahtua, kun voi jäädä kiinni ja joutua pulaan.

Normaalilla ihmisellä tulee hätä, että onko hän aiheuttanut jotain oikeasti peruuttamatonta toiselle, ja miettii jo, että miten voi ikinä elää tän asian ja surun kanssa, ja varsinkin sitä, kuinka paljon surua on mahdollisesti aiheuttanut muille.

Jep aina on toi "jumalan suunnitelma" ja kuinka itse ei voi vaikuttaa mihinkään mitenkään. Miten voi olla noin vastuuton ajattelutapa?

Ja se on JEHOVA eikä JAHVE, get it right!!! :mad: vai pitääkö tulla oven taakse?
 
Ja se on JEHOVA eikä JAHVE, get it right!!! :mad: vai pitääkö tulla oven taakse?

Come at me bro!

mma_diaz_daley1x_576.jpg
 
McGregor ei kyllä toisaalta tee kehän ulkopuolella, kun heitä läppää ja soittaa suutansa, että sen puolesta paha pistää samaan kategoriaan kuin Jones :D

Epäkunnioitus ja läpänheitto ovat eri asia, jos jengi tosissaan väittää että Gregor ei ole ylimielinen äijä ni sitten voitte pitää mielipiteeenne. Pää pointti oli että itselle on vaikeaa fanittaa noiden kahden kaltaisia kusipäitä. Vaikka heitä mielellään kehässä kattookin, niin itse ovat aiheuttaneet vihaajansa.
 
Epäkunnioitus ja läpänheitto ovat eri asia, jos jengi tosissaan väittää että Gregor ei ole ylimielinen äijä ni sitten voitte pitää mielipiteeenne. Pää pointti oli että itselle on vaikeaa fanittaa noiden kahden kaltaisia kusipäitä. Vaikka heitä mielellään kehässä kattookin, niin itse ovat aiheuttaneet vihaajansa.

Vähän vaikea Jonesia ja McGregoria on lähteä rinnastamaan samanlaisiksi kusipäiksi, kun Jones kolaroi autolla raskaana olevan naisen kanssa ja on jäänyt kiinni douppaamisesta. Pitää vähän ressukka olla, että McGregor pelkillä sanoilla ja selkeällä ottelun hypettämiseksi vetämällään showlla saa aikaan samanlaisia reaktioita kuin Jonesin ihmishenkiä riskeeraavat teot.
 
Kyllähän tuo Conor tuntuu omistaan pitävän huolen viimeisen päälle. Jotain kertonee jo nuo leirityksien hinnat, kun siellä hirvittävä lössi asuu, syö ja treenaa Conorin piikkiin ympäri maailmaa, samalla valmistautuen omiin otteluihinsa. Makulta vois joku jossain haastiksessa kysyä, mutta aika harva Cnoria tunteva on sitä kuipääksi tms sanonut. Jonesiltahan näitä löytyy historiasta ihan treenikavereista lähtien.
Eikä siinä mittään, monesti menestyvät urheilijat ovat hieman poikkeavia ihmisiä normaaleihin kansalaisiin verrattuna, ja varmaankin helposti narsistin/psykopaatin määritelmiä täyttävät. Varsinkin yksilölajeissa.
 
Kyllähän conor on kuoropoika Jonesiin verrattuna..mitä taas tulee häkissä olemiseen,niin conor ei koskaan tule saavuttamaan samaa kuin Jones..diazille taputtaminen neutralisoi tuon kahden painoluokan mestaruuden:cool:
 
Epäkunnioitus ja läpänheitto ovat eri asia, jos jengi tosissaan väittää että Gregor ei ole ylimielinen äijä ni sitten voitte pitää mielipiteeenne. Pää pointti oli että itselle on vaikeaa fanittaa noiden kahden kaltaisia kusipäitä. Vaikka heitä mielellään kehässä kattookin, niin itse ovat aiheuttaneet vihaajansa.

Katoppa post-fight pressit ja aina matsin jälkeiset tapahtumat. Conor joka kerta antanut rispektiä vastustajalleen - hävisi tai voitti.
 
Ompas täällä herkkää porukkaa. Oiskos semmonen sit parempi fanityksen kohde joka vetää roolia vapaa-ajalla? Tyyliin auttaa sairaita lapsia jne. Psykopaatti toimis näin ennemmin.
Eipä tuo jones ny mitään kovin pahaa ole tehnyt, en paheksu pätkääkään.
Enemmän mua jos ny pitäis haitata ni joku naisten taikka muiden hakkaus. Näitäki löytyy ufc:stä ;)
 
Back
Ylös Bottom