Joku päästäny mun auton kylkeen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Naene sanoi:
Lähteekö ihmiset tosissaan haneen...

OT: joku "päästänyt" auton kylkeen? Missä päin Suomea noin sanotaan. Päästänyt mitä? Pierun?

Missäs sit sanotaan haneen ja mitä se tarkottaa? Vetää hanskaan = haneen? Hane eli hanska? :D Vai kenties amerikannäppiksellä kirjotettuna häneen? Keneen se sitten lähti?

Autolla päästelystä oon kyllä kuullut joka puolella mutta hanesta en oo kuullut. :offtopic:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZweCCo sanoi:
Missäs sit sanotaan haneen ja mitä se tarkottaa? Vetää hanskaan = haneen? Hane eli hanska? :D Vai kenties amerikannäppiksellä kirjotettuna häneen? Keneen se sitten lähti?

Autolla päästelystä oon kyllä kuullut joka puolella mutta hanesta en oo kuullut. :offtopic:

Haneen=karkuun eli kikeen ;)

Joo tiedetään. Ajattelin vaan vähän näsäillä kun naenekin alko pieruja päästelemään tuosta autolla kylkeen päästämisestä vaikka hänkin mitä todennäköisimmin tajusi mistä on kyse kun kerta osasi vastata threadiin. :) :offtopic:

ZweCCo sanoi:
Joo tiedetään. Ajattelin vaan vähän näsäillä kun naenekin alko pieruja päästelemään tuosta autolla kylkeen päästämisestä vaikka hänkin mitä todennäköisimmin tajusi mistä on kyse kun kerta osasi vastata threadiin. :) :offtopic:

Ai sori. No, kato koskaan ei voi tietää mistä Kempeleestä jengi tänne kirjottelee... :lol2:

ZweCCo sanoi:

Heh...

Vitsiksi tuo oli tarkoitettu. En vaan kestä noita hymiöitä, ajattelin että tuo tajutaan läpäksi ihan ilmankin.
Mutta taisit itsekin olla ihan vaan vinoilemassa. :P

Jos ei ole vastuuntuntoa ja varaa jäädä selvittämään itse toiseen autoon aiheuttamaansa vahinkoa (joka menee liikennevakuutuksesta, ja maksamista tulee omavastuun verran), on turha lähteä sinne auton rattiinkaan.

jiiii sanoi:
Jos ei ole vastuuntuntoa ja varaa jäädä selvittämään itse toiseen autoon aiheuttamaansa vahinkoa (joka menee liikennevakuutuksesta, ja maksamista tulee omavastuun verran), on turha lähteä sinne auton rattiinkaan.

Samaa mieltä.
Tämä threadin lukeneena taidanpa pitää parkkipaikan etsimisessä ensisijaisen tärkeänä että turvakamera osoittaa autoani kohti.

HC76 sanoi:
Ai että, oho katos vähän meni toverin rässi ruttuun.. so not ei oo mun ongelma -> karkuun. ??

Ei helvetti, toiv et ole ihan tosissas. Vähemmästäkin on tapahtunut murhia.
No jos kiinnijäämisen riski näyttäis olevan pieni niin tuskin jäisin asiaa siihen selvittelemään. Maailma on paha paikka :itku:

Vaan kyllä mäkin varovaisesti ajelen parkkiksilla ja muutenkin, en ala tunkemaan mihinkään väliin ellen oo varma että siihen mahtuu.

Tomi sanoi:
Kipi, valehtelisin jos väittäisin, että en ole iloinen siitä, että tämä tapahtui juuri sinulle. Ehkä tämä on karmaa siitä, että olet postittanut viimeisen puolen vuoden aikana eniten viestejä, jotka on joutunut deletoinnin tai moderoinnin kohteeksi.

Hah hah haa! :lol2:

Katoin tarkemmin niin ei siinä nyt mitään lommoa vissiin olekaan. Ainakaan silmiin huomattavaa. Tais jotenki aurinko tehä kepposia ku kaukaa katsoin sitä ovea? Valkosta maalia siinä nyt vähä on. Olkoot, mä en jaksa ruveta setvimään koko asiaa :jahas: Joo olen huomannut että täälä on joku salaliitto mun viestejä kohtaan. Vaikka ei niissä mielestäni mitään vikaa ole ollut, ehkä ohi asian on osa mennyt :) Taitaa olla vaan valittu väärät henkilöt modeiksi "ei kaikki". :rolleyes: Poista nyt vielä tämäkin viesti niin kaikki on hyvin :piis:

Kipi I sanoi:
Taitaa olla vaan valittu väärät henkilöt modeiksi "ei kaikki". :rolleyes: Poista nyt vielä tämäkin viesti niin kaikki on hyvin :piis:
Hei kuule, mä en edes valitettavasti ehdi poistaa sitä kaikkea paskaa mitä sä siltä näppikseltäsi suollat. 99-prosenttisesti joku muu kuin minä poistaa sinun viestisi.

Tomi sanoi:
Hei kuule, mä en edes valitettavasti ehdi poistaa sitä kaikkea paskaa mitä sä siltä näppikseltäsi suollat. 99-prosenttisesti joku muu kuin minä poistaa sinun viestisi.
No hei kuule, jos sä laitat samalle vitutus-tasolle ilkimielisten postien kirjoittelun keskustelupalstalle ja auton kolhimisen joka saattaa maksaa satoja euroja sekä munattoman paikaltapoistumisen, niin olisiko aika pienelle reality checkille? :rolleyes:

Pulla sanoi:
No hei kuule, jos sä laitat samalle vitutus-tasolle ilkimielisten postien kirjoittelun keskustelupalstalle ja auton kolhimisen joka saattaa maksaa satoja euroja sekä munattoman paikaltapoistumisen, niin olisiko aika pienelle reality checkille? :rolleyes:
Hei ihan sama. :rolleyes:

Mistähän tomin kenkä puristaa, vähän äijää täytyis rutistaa!? Olen vain huomannut että aukoo päätä yhdelle jos toiselle, threadissa jo toisessa.

Kipi I sanoi:
Mistähän tomin kenkä puristaa, vähän äijää täytyis rutistaa!? Olen vain huomannut että aukoo päätä yhdelle jos toiselle, threadissa jo toisessa.
Heh, tuu rutistamaan. Luehan vaikka viimeisen parin kk ajalta mun kirjoittamast postit. Kuinka monelle olen aukonut päätäni?

Tomi sanoi:
Heh, tuu rutistamaan. Luehan vaikka viimeisen parin kk ajalta mun kirjoittamast postit. Kuinka monelle olen aukonut päätäni?

Aukonu päätä = Ollut ilkeä tai sanonut ilkeästi :(

PEACE :thumbs:

Tomi sanoi:
Kuinka monelle olen aukonut päätäni?

Heti eka viestisi tässä threadissa. Jos väität jotain muuta, älä edes vaivaudu...

Allah sanoi:
Heti eka viestisi tässä threadissa. Jos väität jotain muuta, älä edes vaivaudu...
Se oli tarkoituskin. :)

No joo, Kipille myös :piis: Onhan se ikävää että auto menee mäsäksi, eikä edes omasta syystä. Pakkis tarvii kipejä ja tomeja, jotka vittuilee välillä toisilleen. :D

Mut hei miehet. Vahingon ilo on paras ilo eikös? Joskus kieltämättä ainakin mä repeän täysillä jos jollekin vähänkin epämiellyttävälle on jotain paskaa sattunu. Sitten myöhemmin vähän hävettää joskus mutta minkäs sille voi. Se nyt vaan sattuu tulemaan ihan luonteen takia ja sitä on hankala muuttaakkaan. Ei siis ihan kannata Tomiakaan teilata jos on välillä vähän vahingoniloinen. Meitä kun on niin moneen junaan. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom