Joku päästäny mun auton kylkeen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tod kannata jäädä selvittelemään mitään jos vain on mahis poistua vähin äänin paikalta. Kerran parkkeeratessa tuli pikkasen osuttua edessä olevan auton vetokoukkuun. Auto oli joku -80 mallinen vw derby :rolleyes: , mulle tuli pikku painauma rekisterikilpeen ja edessä olijaan ei mitään. No derbykuski alkoi vaahtoamaan että voi mennä pellit ruttuun vetokoukun kiinnityskohdista johon sanoin että käy vakuutusyhtiölle näyttämässä. Ei siinä mitään, noin vuoden päästä ihmettelin jotta miksi on bonukset tippuneet. Soittelin vakuutusyhtiöön ja täti selvitti että täällä on peräänajo joka on ne tiputtanut. Vastapuolelle oli maksettu monta sataa euroa :curs: . Olen ihan saletti että se oli murjonut ite autoaan, mutta mitenkäs sitä enää tuossa vaiheessa selvittää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonski sanoi:
Tollasten välttämiseks, vaikka pahennusta aiheuttaa ni kannattaa vetästä ruuhkasissa parkeissa ns. "omistusparkkiin" eli keskelle kahta ruutua ni ei porukka availe ovia suoraa kylkee...

niin, ja jos noin teet, joku vetäsee aggreissaan avaimella muistot omistajaparkkeeraamisesta oveen. :wall:

D.Yates sanoi:
Ei tod kannata jäädä selvittelemään mitään jos vain on mahis poistua vähin äänin paikalta. Kerran parkkeeratessa tuli pikkasen osuttua edessä olevan auton vetokoukkuun...

No tällaset tapaukset varmasti saa toivomaan, että ois lähteny livohkaan. Kuitenkin mä luulen (ja toivon), että suurin osa ihmisistä osaa käyttäytyä asiallisesti vastaavassa tilanteessa.

Pari kertaa on mulle käyny niin, että joku on vetässyt auton parkkiinsa niin kylkeen omaa autoani, että ainut sisäänpääsykeino on ollut kömpiä sisään peräkontista. Ja kun tuo oma menopeli ei nyt niin arvokas ole, että mua ei siinä parit lommot haittaa, niin olen vaan raa´asti autoon sisään päästyäni paukuttanut ovella pari kertaa vieressä oleviin autoihin merkit kiitokseksi esimerkillisestä parkkeeraamisesta. :curs:

Natural Joe sanoi:
Ja kun tuo oma menopeli ei nyt niin arvokas ole, että mua ei siinä parit lommot haittaa, niin olen vaan raa´asti autoon sisään päästyäni paukuttanut ovella pari kertaa vieressä oleviin autoihin merkit kiitokseksi esimerkillisestä parkkeeraamisesta.
Aika kusipäistä toimintaa

Tomi sanoi:
Kipi, valehtelisin jos väittäisin, että en ole iloinen siitä, että tämä tapahtui juuri sinulle. Ehkä tämä on karmaa siitä, että olet postittanut viimeisen puolen vuoden aikana eniten viestejä, jotka on joutunut deletoinnin tai moderoinnin kohteeksi.

Hah hah haa! :lol2:

Voisin sanoa, että aika mulkku asenne. :jahas:
Ihme kun en ole juurikaan yllättynyt. :rolleyes:

Natural Joe sanoi:
Pari kertaa on mulle käyny niin, että joku on vetässyt auton parkkiinsa niin kylkeen omaa autoani, että ainut sisäänpääsykeino on ollut kömpiä sisään peräkontista. Ja kun tuo oma menopeli ei nyt niin arvokas ole, että mua ei siinä parit lommot haittaa, niin olen vaan raa´asti autoon sisään päästyäni paukuttanut ovella pari kertaa vieressä oleviin autoihin merkit kiitokseksi esimerkillisestä parkkeeraamisesta. :curs:
Oot kyllä melko :david:

Kipi I sanoi:
EN usko että on.

Käyhän kysymässä esim. ko. vartioliikkeeltä, melkein joka parkkipaikalla on tänä päivänä kamerat. Itellä kävi ihan samanlainen juttu ja kaikki löytyi kameran taltioimana.

Tunarin vakuutus korvasi ja sai vielä sakot päälle.

Natural Joe sanoi:

Jonkin verran ainakin asennetta tuossa. :lol2: En tiedä mitä tuossa itse tekisi jos noin ahtaaseen koloon joutuisi. Kai se vaan olis kiltisti ryömittävä takakontista sisään ja lähdettävä pois ei kait siinä muu auttais. Kuitenkin aika vihoissaan pitäs olla ennen kun tietoisesti alkais toisten autoja paukuttamaan. Ei mulla ainakaan niin paljon ole ylimääräistä rahaa että tahallaan pieksäsin autoja siinä toivossa että en kiinni jää.

EDIT: Ainiin se on jääny epäselväks liikennevakuutuksesta että voiko ne bonukset laskea jos ei vielä ole bonuksia? Eli siis ne menisi tavallaan miinukselle. En usko että noin voisi käydä mutta kun en mistään saanut selville niin ajattelin tässä kysyä. Tää ois kuulunu tuohon tyhmien kysymysten threadiin. 100x :david:

Kipi I sanoi:
Joku saatana päästäny kait työpaikan parkkiksella mun auton kylkeen. Lommo ja valkoista maalia jääny. Tiedä sitten onko pohja maalia vai jonku muun auton maalia? Sormella oli pyyhkäisty jäljen päältä että "jäikö siihen jotain".? Pölyt pyyhitty siitä kohtaa. Mitähän kandeis tehä? :curs:

Ei voi muuta sanoa kuin että otan osaa :curs: Mulle kävi viime keväänä myös samoin, että joku mulkero oli kolhinut auton takakulmaa, ja poistunut vähin äänin paikalta. Ainahan on tietenkin mahdollista, että joku oli osunut siihen eikä tosiaankaan huomannut sitä. Suurin osa taitaa kuitenkin olla näitä paskahousuja, jotka katselevat ensin että huomasiko joku ja sitten luikkivat pakoon. Vituttaa erityisesti, kun itse yrittää kunnioittaa toisten omaisuuden koskemattomuutta, ja sitten löytyy näitä joilla ei käy mielessäkään korvata aiheuttamaansa vahinkoa. Luultavasti osa paikalta pakenijista on myös sellaisia, jotka eivät itse maksa autoansa. Eihän voi edes olettaa että sellaiset ihmiset voisivat tajuta miten vituttaa kun joku kolhii autoa,
jonka maksamiseen saa kuukausittain laittaa muutaman sata euroa. :curs:

Tiedz sanoi:
Voisin sanoa, että aika mulkku asenne. :jahas:
Ihme kun en ole juurikaan yllättynyt. :rolleyes:

Siis häh? Toi Tomin juttuhan oli paras viikkoihin. Sitä paitsi täysin totta. Oon hekotellu sille koko päivän... :lol2:

Joku saatanan molopää oli yöllä potkaissu mun rakasta Ka:ta ikkunaan. Onneksi ei ollu muuta jäänyt kuin kengänpohjan kuva, mutta pahemminkin ois voinu käydä. Viimeinen kerta ku kadun varteen enää autoani yöksi jätän!!!
On se helkkari kumma, jos ei ala kohta löytyä sitä autopaikkaa pihan puolelta :curs: Ajan kohta Ka:n rappukäytävään!! :david:

kilpi sanoi:
Oot kyllä melko :david:
Siis, älä ymmärrä väärin. Kyllä mä tykkään survoutua peräluukkuun, np.
Vaan siinä vaiheessa kun joutuu menemään autoon leikkien agilitykoiraa, on jossain vikaa. Se on oma taiteenlajinsa tuo parkkeeraminen. Oma teos tyydyttää aina silmää, vaikka kuinka kriitikot haukkuisivat.

vanha kettu sanoi:
niin, ja jos noin teet, joku vetäsee aggreissaan avaimella muistot omistajaparkkeeraamisesta oveen. :wall:

Joo no jos niin sekasin on sälli et pitää rupee avaimilla naarmuttelee ni aika sama mulle siin vaihees onko niin vai onko menny aivot taskus rykii sitä ovee suoraa kylkee ku ei nyt sattunu aamupuuro olee tarpeeks pehmeetä
:david: En nyt tarkota, että sitä kannattaa joka paikas harrastaa, mutta ite katon isois parkkihalleis ainaki jos ei pääse ihan seinän vieree ni vetäsen sen parkkiin puol huolimattomasti ettei nimenomaan tuu joku arjen sankari ja tunge sitä kippoonsa sentin päähä ja sit ryi kauppakassiensa kanssa sitä ovee suoraa kylkee. :jahas:

Mutta saattaapa käydä niinkin, että kun joku ajaa autonsa puoliksi toiseen ruutuun siinä toivossa, että kukaan ei ei änkeä viereen, joku kuitenkin tunkee autonsa samaan ruutuun. Enkä kyllä yhtään ihmettele, jos on parkkipaikka, josta ei muuten tyhjiä paikkoja löydy.

Ikävä kyllä totta tuokin...Eipä se auto tunnu olevan turvassa laitoit sen miten päi tahansa ku joku perseilee aina...

Lähteekö ihmiset tosissaan haneen jos ovat niin surkeita kuskeja etteivät huomaa että oman auton reuna osuu toiseen autoon??? Tuo on kyllä niin säälittävää ettei mahdu mun päähäni. Ei sitten alunperinkään ole varmaan kauhesti mitään tarvetta katsoa etteivät autot osu toisiinsa parkkipaikalla, jos ei kerran mitään vastuuntuntoa ole...
Samanlaiset ihmiset lähtevät sitten varmaan karkuun kun ajavat vahingossa jonkun yli, jättäen sen virumaan tielle. "Hups, sori, no joku muu korjaa jäljet mä meen tästä runkulle." jotenkin aivan älyttömän edesvastuutonta tollanen kaikenlainen, erityisesti työpaikalla, jossa tsägällä tunnet auton omistajan. Luulisi siitä itselleenkin jäävän parempi mieli jos korjaa omat mokansa ja ottaa vastuun.

OT: joku "päästänyt" auton kylkeen? Missä päin Suomea noin sanotaan. Päästänyt mitä? Pierun?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom