Jokos on lomat vietetty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
3,5viikkoa oltu ja puoltoista jäljellä, alkaa jo ahistamaan pikkuhiljaa kun loma lähenee loppuaan:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruhtinaalliset kaksi päivää tuli oltua. Ei oikein keksinyt, että miten niin pitkän loman olisi saanut kulumaan. Mietin, että jos olis käväissyt aasian matkalla, mutta eihän sellainen matka saa noin pitkää lomaa täytettyä...

Onneksi on sentään ensi talvelle on tulossa, jos niikseen sattuu, toinen työpaikka ja opiskelut, niin ei pääse tämä jouten oleminen yllättämään.

Viikko tuli oltua 18-22.7 Työt vähä painaa päälle mutta heti kun helpottaa niin lisää lomaa.

Kolme viikkoa takana, yksi edessä ja talveksi jää vielä 3.8 viikkoa...

Tänään alkoi loma minulla, 10.8. asti. Mies niin ikään viimeistä iltaa töissä tänään, hänellä kolmen viikon loma. :hyper:

Oli ja meni taas tältä kesältä. No... onneks talvilomaan on vaan n.9kk ja kesälomaankaan ei ole kuin vajaa vuosi... toivottavasti.

Varsinainen kesäloma päättyi heti Jussin jälkeen. Tuli kierreltyä lähinnä Itä-Eurooppaa yksin prätkällä. 3 vkoa 3 päivää, 6200 km, 11 maata. Reittinä Viro, Latvia, Liettua, Puola, Slovakia, Unkari, Kroatia, Slovenia, Italia, Itävalta, Tsekit, Puola ja takaisin Via Balticaa pitkin Suomeen. Erityisesti Kroatia yllätti positiivisesti. Ei hullumpaa ole muuten Venetsiassa, Gardalla, Dolomiiteilla ja Alpeillakaan. Tuli käytyä myös Aushwitsissä/Birkenaussa keskitysleirimuseossa. Tuo paikka kyllä pisti miettimään, että miten ihmeessä ihminen voi ikinä olla niin sadisti. Kaiken kaikkiaan aivan mahtava reissu!!!

Ensi kesänä Länsi-Eurooppaan ja ehkä Pohjois-Afrikkaan, prätkällä tietty.

Myös tänään oli lomapäivä ja hain juuri uuden prätkän Raision Bike Wordistä.
:hyper: Ei pöllömpi tapa tämäkään viettää lomapäivää...

Vielä on lomaa pari viikkoa säästössä ja pari pekkasta siihen päälle. Lokakuussa Turkkiin viikoksi ja 1 viikko pitää varmaan säästää ensi kesälle.

Lomat on tällä hetkellä jo vietetty. Aloitin lomat 1½ ennen juhannusta ja viime viikolla lopetin. Ainut kerta kun koko lomalla satoi oli juhannus iltana se tunnin rankkasade kuuro. Nyt onkin satanut joka päivä sitten loman loputtua:) Elikkä ei yhtään harmita enää lomien loppuminen. Ja onhan niitä viellä muutama päivä jäljellä joita kulutan esim ensiviikon loppuna ja loput sitten syksyllä.

Kolme viikkoa oli sairaslomaa hartian takia (kiitos lekurille :))ja siinä sen jälkeen viikoksi töihin ja taas virallisille lomille neljäksi viikoksi. Siitä eka vasta nautittu :kippis1:

Tällä tytöllä alkoikin muuten tänään huima kahden viikon kesäloma! :rock:
Sit joutuu taas koulun penkille.

Hyvät lomat vaan kaikille asianomaisille! :kippis1:

Lomat vielä pitämättä (Talvi ja kesä)... Huomenna meinasin mennä kaatamaan puita tulevan talon alta. Sit kun on kaivuri käynny mylläämässä ja tasoittamassa pohjan niin sitten sitä varmaan voiskin jo pitää "lomaa"... Hyvinhän se loma varmaan menee jos taloa rakentaa?? Jos jollakin teistä on tekemisen puutetta oman lomanne aikana, niin mä voin tarjota talkootöitä.. ja pakkistyyliin tietysti minun talkoissani juodaan vaan protsku ja/tai hiilari paukkuja :)

Lomat on nyt pidetty täälläkin. Toisaalta ihan mukava palata töihin; toisaalta kesälomaa olisi voinut vielä vähän pidentää. Lomalla tuli käytyä Virossa ja sit kierreltiin avon kanssa vähän Suomea ympäri. Sukuloitiin jne. Oli kyllä mukava loma. Ja koko loma (noin viikko, muut lomapäivät pidetty jo aiemmin) tuli oltua poissa kotoa. Pakko ottaa ensi kesänä uusiksi. :haart: Ja silloin pidän neljä viikkoa lomaa putkeen.

Hähää! Huomenna aamulla alkaa vapaat ja loma alkaa virallisesti maanantaina.

En muuten luultavasti pääse koneelle kolmeen viikkoon, mutta ketä se haittaa! :kippis1:

Loma senkun jatkuu. Kouluun en oo menossa joten töitä pitäis saada, mutta niin kauan kun ei ole töitä, on lomaa :rock:

Itse olen siunattu niin onnellisilla työkuvioilla että lomailen silloin kun minulle itselleni parhaiten sopii, tänä kesänä siis sään ehdoilla menty ja vapaata duunista on pidetty helteiden aikaan, paskalla säällä sitä jaksaa taas painaa duunia :)

Neljä ja puoli kuukautta lomaa takana, edessä vielä olis reippaat 2-3 kk. (saikkua nimittäin). Kyllä on jo ikävä duuniin.... :eek:

Duunit loppuu 1.9 ja koulu alkaa 12.9 joten siinä se loma taitaa sitetn olla.

MissEvilEve sanoi:
Itse olen siunattu niin onnellisilla työkuvioilla että lomailen silloin kun minulle itselleni parhaiten sopii, tänä kesänä siis sään ehdoilla menty ja vapaata duunista on pidetty helteiden aikaan, paskalla säällä sitä jaksaa taas painaa duunia :)

Oma firma ? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom