Jokos on lomat vietetty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olihan sitä lomaa melkein kokonainen päivä toukokuussa. :(

Mitkä lomat? mulla sellasii ole... prkl...

HAH! :hyper:

Viimevuonna tähän samaan aikaan lomat jo veteli viimeisiään... Nyt on tilanne se, että vielä viikko ja sitten alkaa kolmen viikon loma josta reilu viikko menee IBIZALLA: :rock:

Mitenkäs muut, äitin pikku kusimurkut, jokos lomat on ohi ja totaalihajoaminen duunissa??? :whip:

:kippis1:

53 minuuttia loman alkamiseen...

viddu... Aloitin työt justiin ikävästi huhtikuussa, joten eipä tässä vielä oikein kerkeä lomailemaan..

Iloista lomaa kaikille joilla sitä vielä on. Itse pidin jo kuukauden kesäloman ja seuraava loma on tiedossa vasta jouluna :itku:

Tiistaina alkaa työt taas.. :( Kolme viikkoa on tullu lomailtua, oon vaan ottanu iisisti ja kalastellut paljon. Ostin uudet perhovehkeet! :hyper: Siinä äijän hermo lepää ku paiskoo perhoa joen rannalla yöttömässä yössä!
Tuskassakin tuli käytyä. Nyt on sitten kova tohina kun muutetaan muijan kanssa saman katon alle, hän itse on alaskassa ja minä kannan kamat... :jahas: :love:

Koulusta ollaan lomilla ja entinen vakiduuni toimii "loman" aikana kesätyöpaikkana, että eipä tässä kauheasti ole kerinnyt irtautua arjesta.
No, jos joskus parin vuoden päästä koulun loputtua sitten ottais vaikka vahingon takaisin. :)

Lomat on lusittu ja ensimmäinen työviikko takana,onneks pian on vloppu :)
Edit:Niin tuli käytyä hieman Suomea kiertelemäs ja risteilyllä Tukholmas.

Hgu sanoi:
*klips* Mitenkäs muut, äitin pikku kusimurkut, jokos lomat on ohi ja totaalihajoaminen duunissa??? :whip:
Totaalihajoaminen duunissa. Lomat on lusittu, koko kaksviikkoa. :(
Olisin mä voinu enemmänkin olla lomalla, mutta työnantaja ei anna lupaa. Seuraava loma onkin sitten vissiin joululoma, hrrr, pakkasta ja pimeetä :itku: .

Reilut kaksi viikkoa vietetty ja vielä puolitoista jäljellä!! Hauskaa ja rentouttavaa on ollut, säätkin ovat pääosin suosineet:)

Pari viikkoa on nyt lomaa ja niistä toinen alkaa oleen vietetty. Eli vielä ensiviikon saisi vain elbailla kotona.

2 viikkoa oli jo ja loput 2 kolmen viikon päästä.. Tämän viikon sain onneksi tehdä töitä kotona, joten tuli tuollainen pehmeä lasku työelämään... Toivottavasti kelit suosivat vielä viimeisilläkin lomilla.

Heh, loma alkoi juurikin nyt! Just tulin firman salilta ja seuraavat neljä viikkoa lööbaillaan! Tosin MM-kisoissa on neljä työvuoroa, mutta ihan hienoa mennä haistelemaan ilmapiiria ja menoa...

Syyskuun alusta pääseekin sitten takasin opiskelijaelämään, aivan loistava kesän lopetus!

:love:

eipä tuu paljon lomia pidettyä.. vapun jälkeen töihin ja nyt ollaan viellä kuukausi töissä.. ja sitten se opiskelu taas alkaakin.. jälkeenpäin ajateltuna viikko lomaa ei olis tehny pahaa :( mut ei niin ei, köyhällä opiskelijalla varaa sellasiin oo

keskiviikkona alkaa. reipas pari viikkoa olis nyt ja viikko syssymmällä. Todellinen lomatäpinä on täällä käynnissä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom