Jokivarren penkkikisat Ylitorniolla 2.10.2010!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hissi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Ylitorniolla 2.10 liikuntapäivän päätteeksi on illala klo 19:00 alkaen penkkipunnerruskisa.

12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta otetaan mukaan. 7 paikkaa jäljellä nyt!!!
Pro säännöt ja kisa käydään wilksin pisteillä.

Kaikki osallistujat palkitaan. 3 parasta palkitaan raha ja tuotepalkinnoilla!!!

Punnitusmaksu 10e maksetaan punnituksen yhteydessä. (sisältää pääsymaksun ja yhden huoltajan sisäänpääsyn!)

Ilmottautumiset: Heikki Hannukainen 044-2141490

Tapahtumaan on pääsymaksu 5e millä saa kokeilla kaikkia minulla pyöriviä ryhmäliikuntalajeja. Esim. Soutuspinning, row-pump, body pump, kuntonyrkkeily ja rasvanpoltto jne...

Lisäksi tapahtumaan on tulossa ravinto ja treeni seminaari halukkaille. Tästä laitan myöhemmin tänne infoa, sillä neuvottelut ovat vielä käynnissä Kalifornian suuntaan... ;)
Tähän tapahtumaan tulee erillinen maksu, jolla saa myös osallistua kaikkeen toimintaan mitä päivä sisältää!!!

Ei muuta ku kaikki läheltä ja kaukaa tulevat. Tervetuloa hikoilemaan jumppiin ja kannustamaan nostajia!!! Ja tietysti nostamaan kisassa..! =)

Tapahtuman jatkot illalla Hotelli Helenan Kievarissa yökerhossa. Kievarissa mahdollisuus myös syömiseen ja vaikka yöpymiseen, jos kaukaa tulee. =)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
3 nostajaa mahtuu vielä mukaan!!!! Rahapalkinnoissa puhutaan satasista... Julkaisen ne kun saan kaikki Sponssit varmistettua.... Kuitenkaan tonneista ei nosteta.. ;)

KISA TÄYNNÄ!!!!!! Ja vielä viime hetken lupaus... =) Jos joku Lapin-Läänissä asuva rikkoo kisassa mun Lapin suurimman penkin, ni tarjoan illan sit Kievarissa... Koko illan! ;) Siinä motivaatio ruiske pojille!!! (oon kuullu huhuja et se ois rikottavissa.... ;)...... )

KISA TÄYNNÄ!!!!!! Ja vielä viime hetken lupaus... =) Jos joku Lapin-Läänissä asuva rikkoo kisassa mun Lapin suurimman penkin, ni tarjoan illan sit Kievarissa... Koko illan! ;) Siinä motivaatio ruiske pojille!!! (oon kuullu huhuja et se ois rikottavissa.... ;)...... )

eikö riitä et asuu pohjois suomesa? :) laitatko listaa osallistujista ja monelta pääsee vaakalle?

heheheh =) pohjois-suomi ja lapin lääni on ihan kaks eri asiaa... ;)
Ja tulevaisuudessa sen enkan on oltava paljon paljon enemmän, mikäli sen aikoo pitää hallussaan... ;) Nyt se on mikä on. Eli ei kaksinen.... Mut on kuitenki. (täähä ei oo mikään virallinen ipf enkka tjms...)

Punnitus alkaa klo 17:00

JA HEI!!!! MEINAS UNOHTUA!!!!! NAISET HOX HOX!!!! JOS KIINNOSTAA TULLA PENKKAAMAAN NI TEILLE ON SITTEN IHAN OMA SARJA!!!!! tuli vaa mieleen ku tapasin yhen kiinnostuneen tytön...

Eli lisätietoja multa: 044-2141490

Osallistujalista:

Janne Ihalainen
Juha Hämäläinen
Seppo Junttila
Johannes Impiö
Tuomas Lilja
Hannu Hyrkäs
Henri Lehtola
Matias Rahtu
Miikka Korva

Pari peruutusta tuli siis... Vielä siis mahtuu joku mukaan.. Mut on tuossaki iha hyvä porukka! =)

TERVETULOA KAIKKI TAPAHTUMAAN!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Joo kyl se Somppi on aika eläin... :O 365kg tuli ylös mut kippasi lopussa perkele.......!

Kisat meinas kusta parin runkkarin (talkoolaisen) poissaolon takia, mutta olin sit ite sivu tuomarina samala ku selostin välissä.... =) Hyvinhän se meni kuiten! Kiitos kaikile!!! Ja tsemiä loukkaantuneelle... Onnex on turvaraudat.... Sormi kai murtui?
Mutta oli kaiken kaikkiaan kiva päivä ja lisää on luvassa keväällä!!!!! ;)

6 nostajaa jäi muuten ilman tulosta 13 nostajasta... :o Ihmettelin tätä suuresti.... Itse en ole koskaan jäänyt paidan takia ilman tulosta ja mun mielestä paita tai miten paidalla on treenattu oli syypää eilisiin "mokiin"... Mitenhän porukka oikein oli sitten valmistautunut kisoihin? Paidalla pitää kuiten treenata ja sitä painoa pitää viedä ite eikä antaa painon viedä sinua...

TÄMÄ OLI VAIN KYSYMYS! EI VITTUILUA!!!! Minua vaan ihmetyttää suuresti...? :o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom