Jokin mättää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
en oo nyt pariinviikkon saanut mentyä salille kuin 2 kertaa viikossa,penkki-ja mave-päivänä, eikä ruokakaan ole maistunut entiseen tapaa. n.5viikkoa sitten pidin kahden viikon tauo erinäisistä syistä, ja sitten treenasin pari viikkoa rauhallisesti,ja kaksi viikkoa reenasin kovaa, ja sitten tuli tämmöinen olo. ajattelion että jos jatkaisin 2 kertaa viikossa käymistä, ja syksymmällä kun lopetan pesäpallon hakkaamisen, alan taas ihan kunnolla reenaamaan..onko viisasta:confused:

Noi oireet kuulostoo ylikunnolta! Mutta jos olet kerran ihan lähiaikoina pitänyt noin paljon taukoa .niin ylikunto kuulostaa hieman oudolta.
:david:

Itsellä ainakin on sellainen fiilis, että pää hajoaa jos ei pääse salille. Tosi hyvä fiilis lähtä aina salille. Nyt kun on tullut väkisin pari viikkoa taukoa niin ei oikein mikään nappaa. Muutaman kerran kun taas säännöllisesti treenaa niin taas jyllää koneet täysillä.

Salille vaan ja taas alkaa napata!

Se ylikunto voi olla ihan hyvinkin mahdollista, vaikka alla olisikin 2 viikon tauko. Ilmeisesti olet kuitenkin tuon tauonkin aikana treenannut pesistä, niin ei se keho siinä kauheasti kerkiä palautumaan.

Söörtsi päälle ja testaat löytyykö sinulta ylikunnon oireita.

Tiesittekö muuten, että vaikeaan ylikuntoon liittyy imusolmukkeiden turpoaminen?
mulla oli kainalossa sellanen pahka, oli muuten kohtuu paha ylikunto... haban jänne tais mennä osin sen takia...

Originally posted by makew
Tiesittekö muuten, että vaikeaan ylikuntoon liittyy imusolmukkeiden turpoaminen?
mulla oli kainalossa sellanen pahka, oli muuten kohtuu paha ylikunto... haban jänne tais mennä osin sen takia...

Ei perhanan perhana :curs: Taitaa sitten tämäkin ukko olla ylikunnossa, tai ainakin olin. Nimittäin kainaloon tuli kuukausi sitten sellainen kipeä patti, eli ilmeisesti juuri tällainen turvonnut imusolmuke. Nyt se on ainakin kutistunut jonkinverran ja ei ole enää kipeä. No jatkossapa tietää sitten milloin viimeistään pitää alkaa löysäämään, jos ei aiemmin järki siihen riitä...

Kyselisin virallisia faktoja noista imusolmukkeiden turpoamisesta ja ylikunnista, kun tuntuu ettei mistään meinaa tietoa löytyvän! Itsellä lääkäri löysi sattumalta rintatutkimusten yhteydessä suurentuneen imusolmukkeem vasemmasta kainalosta. Rintasyöpää mulla ei ole, se tutkittiin jo. Mulla oli vajaa puoli vuotta sitten äärimmäisen paha ylirasitustila haluaisin tietää faktoja vähän noista imusolmukkeista, kun rupeaa kalvamaan ajatus imusolmukesyövästä.

Suositut

Back
Ylös Bottom