Jokerit

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jokerit eli Narrit! Stadissa koskaan tavannu, pellejä. Pohjosesta aina tuulee, narri! ;D Hahaa

Jokerit eli Narrit! Stadissa koskaan tavannu, pellejä. Pohjosesta aina tuulee, narri! ;D Hahaa
Mä haluun samoja lääkkeitä!:lol2:

Nyt alkaa peli näyttää aikas hyvältä, vaikka itsekin olin vaatimassa Hanlonille saapasta persiille alkukaudesta. Taitaa olla vaan niin, että Mr. Hanlon tiesi tasantarkkaan mitä oli tekemässä. Kun hyökkäyspeli ei ollut vielä kunnossa, niin väkisin ei ruvettu hyökkäämään vaan keskityttiin puolustukseen. Nyt kun on saatu hiottua hyökkäystä toimivammaksi, niin uskalletaan puolustuksen lisäksi myös hyökätä. Jälki on ollut hemmetin hyvää ja pelistäkin tullut huomattavasti viihdyttävämpää! Voidaan ruveta jo odottelemaan finaaleita ja katsoa ketä siellä kyykytetään..;)

Jokerit ja TVpeli ei yleensä tiedä hyvää, mutta pakko sanoa ettei hädän päivää ollut tänään Jokereilla.
Puolustus ja maalivahtipeli näyttää erittäin hyvältä sekä hyökkäyspelikin alkaa sujumaan koko ajan paremmin, vielä kun saadaan Bishai ja Valtonen kehiin niin mahdollisuudet on vaikka mihin.

Oli hienoa huomata että Lehkonen ei lätissyt lämpimikseen toisella erätauolla vaan Jokerit tuli kuin tulikin eri asenteella kolmanteen erään. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kato kato, tällainenkin threadi:wtf:

Itse olen kannattanut Jokereita vuodesta 1992 lähtien. Aikaisemmin se oli sellaista etä-kannattamista kun asui niin kaukana mutta onneks kun nyt asuu p-kaupunkiseudulla niin saa ihastella suosikkijoukkueensa otteita ihan livenäkin:hyvä:

Eilinen tv-peli näytti kyllä Jokerien osalta aikas hyvältä, joukkueen peli näyttää kehittyvän matsi matsilta:) Kyllä tästä vielä hyvä tulee, joskohan sitä keväällä päästäis juhlimaan ekaa mestaruutta sitten vuoden 2002:dance:

Itse jostain perverssistä syystä toivon että Jokerit ottaisi käyttöön ne vanhat pelipaidat mallia 90-luku:D

Onneksi tulee joulu ihan justiinsa, jos saataisiin vähän noita äijiä sairastuvalta takasin kaukaloon, tajuttoman huno tuuri kyllä ollu loukkaantumisten suhteen.

Tänään paikallisottelussa jullit kumoon! Harmi kun ei pääse paikan päälle katsomaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom