en tosin ole käynyt lätkämatseissa.
Vaikka kuinka hoetaan että tappelut "kuuluu" jääkiekkoon, en vain ymmärrä miten ne sinne kuuluu.
Kulttuuriministeriainesta. hymiö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tosin ole käynyt lätkämatseissa.
Vaikka kuinka hoetaan että tappelut "kuuluu" jääkiekkoon, en vain ymmärrä miten ne sinne kuuluu.
Nämä jotka tilittävät ettei tappelut kuuluu jääkiekkoon eivät ymmärrä lätkästä yhtään mitään. Valitettavasti. :D
Hieno esimerkki! Mihin lyöt? Maskiinko? Lajissa jossa yli satakiloiset sprintterit juoksee päitään yhteen ei ole tarvetta nyrkkitappelulle.NFL:ssä kukaan ei ole kaivannut kusipäisiä tappelijoita. Pitäisi kitkeä pois kiekostakin.
Kiekkoilu on fyysisyydeltään ja kontakteiltaan ämmien laji rugbyyn ja jenkkifutikseen verrattuna. Super 14 Rugby Unionissa ja NFL:ssä kukaan ei ole kaivannut kusipäisiä tappelijoita. Pitäisi kitkeä pois kiekostakin.
Hieno esimerkki! Mihin lyöt? Maskiinko? QUOTE]
Onko ne maskit ruuvattu pelaajiin jotenkin pysyvästi kiinni?
Suosittelen kaukalopalloa tai ringetteä.
Eli lätkä -tappelut = kaukalopallo/ringette?
Kerros mulle miksi tappelut kuuluu lätkään?
Kerro mulle miks siniviiva kuuluu?
Wikipedia.org sanoi:Vuonna 2006 voimaan tullut Kansainvälisen Jääkiekkoliiton sääntökirjaa määrää seuraavat mitat jääkiekkokaukalolle:
....
* Siniviivojen ja punaviivan leveys on 30 cm, maaliviivan 5 cm.
MC Aropupu sanoi:Gooneja tarvitaan vaan koska muillakin on gooneja, status quo.
Kyllä se on semmoista lastentarha hommaa.. se kaukalossa tappelu. Psykologisesti tulkiten tappelut johtuvat tutti-iän traumoista. Eräs kuuluisa psykologi tutki kaukalon tappelijoita ja hän esitti teorian, jonka mukaan tappelijat eivät olleet saaneet tarpeeksi "mammaa" kun olivat vaippaiässä. Tästä johtuva aggressio on purettava luistimet jalassa. Ehkä ratkaisuna olisi "mamma-pullot" jäähyaitiossa, jolloin lapsuudessa menetetty mamma-pullo tulisi sitten jäähyllä.
ps. öhö öhö.. olen ottanut vähän "mammaa", joten olen syyntakeeton mitä naputtelen koneeseen..
Kyllä se on semmoista lastentarha hommaa.. se kaukalossa tappelu. Psykologisesti tulkiten tappelut johtuvat tutti-iän traumoista. Eräs kuuluisa psykologi tutki kaukalon tappelijoita ja hän esitti teorian, jonka mukaan tappelijat eivät olleet saaneet tarpeeksi "mammaa" kun olivat vaippaiässä. Tästä johtuva aggressio on purettava luistimet jalassa. Ehkä ratkaisuna olisi "mamma-pullot" jäähyaitiossa, jolloin lapsuudessa menetetty mamma-pullo tulisi sitten jäähyllä.
ps. öhö öhö.. olen ottanut vähän "mammaa", joten olen syyntakeeton mitä naputtelen koneeseen..
Suosittelen kaukalopalloa tai ringetteä.