Jokerit-HIFK -nyrkkitappelu poliisitutkintaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja loops
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ne tapellu minuutin jälkeen vaan kuudenkymmenen yhen. Edellisessä pelissä Nielikäinen pelleili ihan kunnolla ja sille vaan käytiin huomauttamassa asiasta.

Täällä on kyllä osa porukasta ihan pihalla asioista. Jääkiekossa on tapeltu jo kymmeniä vuosia eli totta vitussa ne kuuluu lajiin. Joku joka ei peliä oo itte pelannu ei sitä ehkä tajua. Tuohon vapaaottelija vastaan kiekkotappelija luistimillä en voi ku nauraa :hyper:

Jos jalkapallossa tulis tappelusta vaan 5minuutin jäähy joukkueelle eikä ne joutus pelaan koko loppupeliä alivoimalla niin siinäki tapeltais joka pelissä. Tätä kautta jäis nilkoillepotkimiset vähän vähemmälle ja loukkaantumiset vähenis varmasti. En asiaa kuitenkaan kannata koska siitä tulis jo melkosta sirkusta koska potkiminenki ois mahollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
V*ittu mitä tekopyhää jeesustelua poliitikoilta...ihan turhaa pätemistä tappeluista on tullu osa jääkiekkoa ja ne ei varmasti katoa

Lätkä on kontakti laji ja siihen kuuluu fyysinen peli ja myös tappelut välillä. Jos kaks kaveria ottaa toisistaan mittaa rehellisesti ni ei perkele siitä tarvi mitään tutkintaa tehä!
Tää suomen toiminta on kyllä nii perseestä ku voi olla! Poliisit tutkii tämmösiä asioita ja pedofiileille ja raiskaajille ne antaa lämmintä kättä ja päästää vapaaks.
Vittu et oikeesti vituttaa ja lujaa! Ne jotka ei kestä kattoa fyysistä lätkää ni suksikoot vittuun!!

Ps.Tän illan nyrkkeilymatsia ne varmaan alkaa taas tutkia pahoinpitelynä...

V*ittu mitä tekopyhää jeesustelua poliitikoilta...ihan turhaa pätemistä tappeluista on tullu osa jääkiekkoa ja ne ei varmasti katoa

Kukas poliitikko tätä on ajamassa? Mulle ei ihan vielä riitä todisteeksi se että Pentti Matikainen sanoo Saarelan olevan ton oikeusjutun takana.

Ja poliisihan ei itsessään tee vielä mitään tutkintapäätöksiä, poliisi on organisaatio, organisaatiot eivät tee mitään, kyllä sielläkin päätöksen takana on joku/jotkut henkilö(t), joilla nyt sattui tulemaan pieni arviointivirhe.

Ei kykene ymmärtämään mikä ihmeen hulabaloo tästä on tullut, ei nyt ehkä kannata vielä tässä vaiheessa alkaa hirvittävästi mesoamaan siitä miten poliisi on taas perseestä.

EDIT:
Petu80 sanoi:
Poliisit tutkii tämmösiä asioita ja pedofiileille ja raiskaajille ne antaa lämmintä kättä ja päästää vapaaks.
niin, täähän on ihan perinteinen käytäntö suomessa että pedofiilit ja raiskaajat vapautetaan lämpimän käden saattelemina. paitsi että mulla ei tule tältä istumalta mieleen yhtään juttua joissa näin olisi käynyt.

Uutisissa oli että Heinäluoma sanoo tukevansa Karpelaa jääkiekkoväkivallan kitkemisessä. Luulen että Karpela vähän nostaa jotain kohua ettei ole miehensä kanssa negatiivisissa lööpeissä.

edit: jos tästä on kyse niin en kyllä tiedä onko niin hyvä idea.

Uutisissa oli että Heinäluoma sanoo tukevansa Karpelaa jääkiekkoväkivallan kitkemisessä. Luulen että Karpela vähän nostaa jotain kohua ettei ole miehensä kanssa negatiivisissa lööpeissä.

edit: jos tästä on kyse niin en kyllä tiedä onko niin hyvä idea.

Ahaa, no jos näin on niin ollaan kyllä vähän väärillä jäljillä. Noh, uusi hallitus tuo mukanaan uudet naamat, ja toivottavasti Saarelaa ei enää ministerinä nähdä(en kyllä luota monen muunkaan nykyisen ministerin pätevyyteen, mut mä en olekaan puolueeton.:) )

En ymmärrä jääkiekkoa mutta vielä vähemmän ymmärrän tuota poliisitutkintaa..ihme touhua. Miksei olla voitu sitten siinnä vaiheessa alkaa poraamaan kun on tullut kypäräpakot sunmuut..

Mä pohdin pitkään tuota, minkä takia skoudet alko tota tutkimaan. Lopputulos oli , että en ymmärtänyt tuota ollenkaan. Joten pistin kunnon kansalaisena asiallista palautetta poliisille. Toivottavasti sielläkin ymmärretään, että tällaisten asioiden tutkiminen on täysin turhaa!!

ihan älytöntä paskaa taas,vain suomessa.
mahtaa kanadan ja suomen lainsäädäntö olla kovasti erilainen,kanukit on tapellu kaukalossa viimeset sata vuotta,kuinka monta tappelua siellä on menny polliisille.näitä muita ylilyöntejähän on kyllä mennyt,esim. tapaus Bertuzzi
mahtaa olla "rhyno" vandenbussche ihmeissään

ihan älytöntä paskaa taas,vain suomessa.
mahtaa kanadan ja suomen lainsäädäntö olla kovasti erilainen,kanukit on tapellu kaukalossa viimeset sata vuotta,kuinka monta tappelua siellä on menny polliisille.näitä muita ylilyöntejähän on kyllä mennyt,esim. tapaus Bertuzzi
mahtaa olla "rhyno" vandenbussche ihmeissään

Täysin totta, tätä paskaa olen odottanutkin, milloin lähtee lopullisesti näpeistä koko jääkiekkoon suhtautuminen, no nyt se tapahtui.

Toivottavasti vaan ei poliisi raiskaa pikkuhiljaa koko Suomen urheilua laji lajilta, kohta voimailulajitkin ovat tulilinjalla ties mistä syystä, tämä oli todellakin ennakkotapaus, jota ei todellakaan kaivattu. Kohta kaikki vähänkään fyysiseen kuntoon ja sen nostamiseen viittaavat lajit raiskataan virkavallan toimesta, ja kaikkien jotain vähänkään fyysisyyteen viittaavien lajien harrastajien täytyy nähtävästi muuttaa muualle.. Eipä tässä muuta voi sanoa, kun terve vaan virkavallalle, ei ihan lapaan mennyt tämä Nielikäinen vs. Vandenbussche, (forget my misspelling) tapauksen käsittely, täyttä paskaa, jos vain näin asian voi ilmaista, koko tapauksen käsittely, ja iso miinus Suomen poliisille.:wall:

Vähän ohi aiheen, mutta huvittaa lievästi taas tuo Iltalehden uutisointi. Kaikesta pakko nipistää vähän suurempaa kuin oikeasti on: "lähes 180" ja "miltei 180" tutkintapyyntöä. Eikä nettijutussa vaivauduta kertomaan todellista lukua (175).

Minä en ymmärrä miten nuo tappelut kuuluu jääkiekkoon. Jotain ylimääräistä sirkushuvia...

Sama täällä, jos haluan seurata nyrkkeilymatsia ostan liput nyrkkeilyotteluun, enkä halua mistään hinnasta seurata jäällä tapahtuvaa boxailua, itse nyrkkeilyä harrastaneena minulla tulee lähinnä vaivautunut olo katsellessa näiden nielikäisten ja heleniusten huitomista, vitun urpot :david: hankkikaa oikea työ tai pelatkaa jääkiekkoa siellä kaukalossa.

Jotain samanlaista kelailin, kun ostan liput nyrkkeilymatsiin odotan hyvää lyömistä. Ja ostaessani liput lätkämatsiin, odotan näkeväni hyvää lätkää (en tosin ole käynyt lätkämatseissa). Vaikka kuinka hoetaan että tappelut "kuuluu" jääkiekkoon, en vain ymmärrä miten ne sinne kuuluu.

ps. lyöminen itsellekin tuttua nyrkkeilyn parista..

Nämä jotka tilittävät ettei tappelut kuuluu jääkiekkoon eivät ymmärrä lätkästä yhtään mitään. Valitettavasti. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom