Joka kuudes treenaja douppaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 0302154
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
7v. on tullut treenattua ja voin sanoa että määrä on noin 15-20% kaikista joiden kanssa olen ollut tekemisissä..Yllättävän suuri määrä,mutta kylmä totuus..En tiedä mistä korkeat määrät kertovat,mutta tuntuu sille että moni on väärän harrastuksen/lajin parissa jos ei pitkäjänteisyyttä löydy yhtään.

Aika rankkaa yleistystä, mun mielestä.

Tai sit mä vaan uskon liian hyvää tästä maailmasta, tai sit tossa tutkimuksessa on laskettu vitamiinit douppaukseks..

Nyt www.pumppaa.fi :llä on sitten vihdoin luettavissa ihan lopullinen versio tutkimuksesta, jonka lähetin eilen tarkastukseen. Growlithekin voi mennä sieltä katsomaan, mitä kaikki aineet siinä on laskettu dopingaineiksi, ja miten yleistykset on siinä tehty. Sisällysluetteloa tsekkaamalla ko. kohdat itse tutkimuksesta löytynevät melko helposti.

Treenivuosia takana +15 ja on tullut treenattua usealla salilla,usealla paikkakunnalla.On tullut tutustuttua moniin ja monen tasoisiin treenaajiin.Aloittelijoista kilpaileviin bodaajiin sekä voimanostajiin.Ikävä kyllä douppajia on aika paljon:(
Yleensä käyttö tunnustetaan kun sali on jäänyt, kroppa kuihtunut ja se oma ulkomuoto ei ole enää kaikki kaikessa...Yleensä tässä vaiheessa huomataan miten tyhmää douppaus on ollut kun pelolla odotellaan tuleeko jotain haittavaikutuksia kenties vuosien päästä....
Kyllähän sitä natunakin lihaa saa,kun jaksaa treenata tunnollisesti!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom