Joensuulaiset pakkikset Kunto-Taipale Energyllä?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSXPro
  • Aloitettu Aloitettu
Hepps!

Osaako joku sanoa että mites on keskustan Energy auki huomenissa? Olis duunista koulutusta tiedossa Joensuussa ja ois mukava salille päästä, kävinkin jo alkuviikosta reenin juurikin Energyllä vetämässä. :) Onko respassa paikalla henkilökuntaa ollenkaan, meinaan nytten kun on pääsiäinen? Koska mitään korttiahan minulla ei ole..

Kiitokset!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itekkin olen pyörinyt nyt kuukauden energyllä satujumppailemassa, tunnistaa tatuoinneista, pienistä painoista ja huonosta tekniikasta. ;) Saa tulla sanomaan moi, ja korjaamaan tekniikkaa.
 
Onko tuolla Energyllä kesäisin samat päivystysajat kuin mitä nettisivuilla eli arkena klo 8-19? Olisin ensi viikolla päiväsaikaan Joensuussa muutaman tunnin ja siinä välissä voisi käydä treenaamassa.
 
Miekin oon nyt joulukuun alusta käynyt Energyllä puntilla, pumpissa (kerran) ja compactissa (myös kerran). Minut tunnistaa isosta mahasta :( (toivottavasti pienenee) ja yleensä sinisestä paidasa ja mustista housuista. Ja tekniikkaa saa ja pitää tulla korjaamaan :puntti:
 
Lokakuusta asti oon käyny Ylämyllyllä. Hyvä ja viihtyisä paikka! Remontin jälkeen varmaan vielä parempi! Treeni seuraa olis mukava saada. Sais vähän varmuutta treenaamiseen et tuloksia syntyis paremmin.
 
Pitänee siirtyä tämän firman asiakkaaksi kesällä, kun Viilinki lopettaa ja Energy aloittaa samoissa tiloissa. Parin kolmen kuukauden evakko taitaa olla tiedossa huhtikuusta eteenpäin.. nettisivut olivat vähän epämääräiset.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom