Joensuulaiset pakkikset Kunto-Taipale Energyllä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSXPro
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Niin että sitä kyselisin että löytyykö täältä montaakin jotka Energyllä treenaisivat:) Itse olen jo kohta vuoden siellä treenaillut ja kiinnostais että ketkäs muutkin siel treenaa.

Energylla tulee käytyä, ja tosiaan laajennus tulee tarpeeseen, eikä vähiten pukukoppitilojen osalta. Mutta ihan hyvä mesta muuten.

Niin ja meikäläisen tunnistaa siitä, että jos nostan tyhjän levytangon pystyyn eteeni, niin katoan kokonaan näkyvistä...

^Mulla on sellainen käsitys, että vuoden loppuun mennessä olis valmis tuo remppa. Ja vapaiden painojen puolelle tulee ainakin kaivattua lisätilaa, muusta en tiedä.

Onko kukaan kysellyt milloin se remppa on valmis ja onko sinne vapaa paino -puolelle tulossa mitään uutta ja ihmeellistä?

Uus kyykkyräkki tulee jossa paremmat tapit tangolle (eli sitten ois kolme paikkaa missä kyykätä), uus vinopenkki (ei siis negatiivinen vaan plus), uusi säädettäväkin penkki luultavasti tulisi, ja omistaja oikein kehottaa että ihmiset kirjoittaisivat niihin palaute lappuihin mitä toivoisivat uutta/lisää salille :).

Siellähän tuota on kovasti yritetty käydä. :puntti: Onko porukalla hajuu mitenkä paljon mahtaa vapaapaino-puoli laajentuu, puhutaanko nimellisestä laajennuksesta vai meinasko ne ihan tuplata tilat?

Siellähän tuota on kovasti yritetty käydä. :puntti: Onko porukalla hajuu mitenkä paljon mahtaa vapaapaino-puoli laajentuu, puhutaanko nimellisestä laajennuksesta vai meinasko ne ihan tuplata tilat?

Kyllähän se laajenee iha huomattavasti, jos kerta on tilaa tunkea kolmas kyykkyräkki ja uus vinopenkkikin sinne. 300 neliöö laajennus on yhteensä pukkarit mukaan laskettuna.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Se oikeanpuoleinen kyykkyräkki on ehkä maailman turhin keksintö. Ei tällänen hukkapätkä saa siitä tankoa mitenkään pois. :D Toivottavasti tulee edes samanlainen kuin se vasempi. Meinaa vaan noina ruuhka-aikoina olla puolentunnin odottelut jos mieli päästä jotain tekemään, kun ei sillä toisella tosiaan tee yhtikäs mittään.

Se oikeanpuoleinen kyykkyräkki on ehkä maailman turhin keksintö. Ei tällänen hukkapätkä saa siitä tankoa mitenkään pois. :D Toivottavasti tulee edes samanlainen kuin se vasempi. Meinaa vaan noina ruuhka-aikoina olla puolentunnin odottelut jos mieli päästä jotain tekemään, kun ei sillä toisella tosiaan tee yhtikäs mittään.

Hemmetti pitkään mietin ja mietin mut ei auennu, siinähän on säädettävät ne tapit jossa tanko on ? Vai menikö multa pointti ihan totaalisesti ohi? :D

Onha ne säädettävät, eikä se alin pykälä erityisen korkeel o. Siin oikeemmassa on ehkä hitusen syvempi se ura, et tavallaa joutuu alempaa hakemaa sen tangon. On siin kans vissiin, ainaki tällee UEF:n opettaman mutun perusteel vähä suuremmat välitykset, et ei saa niin tarkkaa säädettyä sitä korkeutta. Tykkään kans siis ite siit vasemmast enempi. Ja jos ny ei iha tästä viel selvinny, ni siel käyn Energyl noin 3-5 kertaa viikos. Nyt oon ollu kipeenä, mutta huomen pitäs yrittää päästä.

Tuollahan sitä on nyt tullu treenattua iteki syksystä, kun tänne muutto tuli. Yleensä 5-6 kertaa viikossa. Kunnon alatalja sais kyllä pisteet iteltä. On meinaan sen verran hanurista mun mielestä se, mikä siellä on tällä hetkellä. Toinen ylätaljakin olis ihan jees, kun aika usein siihenki on jonoo.

Noniin tänään henkilökunta olikin jo kasaamassa uutta kyykkyräkkiä:) Ja on sitä lisä tilaa muuten tullu niin maan pirusti entiseen hikikoppiin verrattuna. sori vähä offia

Tuollahan sitä on nyt tullu treenattua iteki syksystä, kun tänne muutto tuli. Yleensä 5-6 kertaa viikossa. Kunnon alatalja sais kyllä pisteet iteltä. On meinaan sen verran hanurista mun mielestä se, mikä siellä on tällä hetkellä. Toinen ylätaljakin olis ihan jees, kun aika usein siihenki on jonoo.

Onko tuohon energyn alataljaan jotain kikkaa, ku se tuntuu kyllä itestäkin jotenkin kämäseltä?

Mihinkäs aikaan illasta tuolla kannattaa käydä jos haluaa pahimmalta ruuhkalta välttyä? Ennen kolmea ei kerkeä.
Ja jos oikein ymmärsin niin klo. seitsemään asti voi ostaa kertakäynnin?

Ui, oli tullu taas uutta härpäkettä Energylle. Vinopenkki, ylätalja, kyykkyhäkki ja pec deck ainakin. Tietääkö kukaan meinasko ne uusii samaan syssyyn alataljankin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom