Joe Weider's VICTORY

Ikä
38
Joo, elikkä onko kellään kokemusta sen nimisestä proteiinivalmisteesta kuin "Joe Weider's VICTORY Power Protein" ?
Itse ostin just tänään 700g tötsän ja ajattelin onko kellään tietoo tästä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en oo koittanu mut eikös ne aika edullisia oo..? muistelisin että ne proteiinit ei hirveitä hintoja maksanu..

...tai no wrangeltahan sen näkee...

Nehän on kalliita! Ja wrange myy jotain typeriä proteiinipilsuja jota sitte tyhmät nappulat ostaa samalla kun katsoo isoa miestä pilleripurkki kädessä!

Enpä tiedä mitä maksaa muualla, kun ostin tuon purkin tukusta, eli sain siis varmasti jonkin verran halvemmalla kuin muualta: 18e 700g..

no niin...

Mitä voi mies kertoa itsestään... tulkoon tämä nyt kaikkien tiedoksi.. tällä hetkellä kireenä tosiaan 100kg... rasvoja en oo mitannut... arviolta jotain 10%

Puntti ei oo koskaan aikaisemmin ollut mun iso juttu. Oon tosiaan harrastanut painia ja judoa ja nuorempana YU:ta ja hiihtoa... eli elämä täynnä urheilua... LJK:n miehenä ja painijana... painin pm4 ja judon sm-2 alhaisten vöiden raskaassa sarjassa on takana, joten kyllä itseluottamusta riittää :)

Tähän haluan tehdä heti ja selvän kommentin....

Vedä perusprotskua ja muista illan hiilarivapaa... edesauttaa paastoa -> elimistön hormonikikkailu... ja tosiaan illalla rasvaa ja protskua... alkaa tapahtua ihmeitä.....

Mun suositus on vetää konsentraatti proteiinia, koska isolaatti maksaa ihan helvetisti määräänsä nähden.. Lisäksi voimme miettiä eri amino happoejen vastetta.. Nopee vaste aiheuttaa oksidaatiota ja lisää sitä kautta mahdollisesti ureasyklin tarvetta poistaa typpeä...

Re: no niin...

Originally posted by Prioni77
Mitä voi mies kertoa itsestään... tulkoon tämä nyt kaikkien tiedoksi.. tällä hetkellä kireenä tosiaan 100kg... rasvoja en oo mitannut... arviolta jotain 10%

Puntti ei oo koskaan aikaisemmin ollut mun iso juttu. Oon tosiaan harrastanut painia ja judoa ja nuorempana YU:ta ja hiihtoa... eli elämä täynnä urheilua... LJK:n miehenä ja painijana... painin pm4 ja judon sm-2 alhaisten vöiden raskaassa sarjassa on takana, joten kyllä itseluottamusta riittää :)
:confused:

Originally posted by Riipinen
Enpä tiedä mitä maksaa muualla, kun ostin tuon purkin tukusta, eli sain siis varmasti jonkin verran halvemmalla kuin muualta: 18e 700g..

Mikäs tuossa nyt sitten on fastin Wheytä parempaa? (vrt. hinta W 18e/700g ja F 14e/900g)

Prioni77 keitolla?

Re: no niin...

Originally posted by Prioni77

Onko nykypainin PM-kisoissa yhtenä kilpailumuotona ravintotiede? Vai miten nää sun meriitit liittyy.... mihinkään?

SOIJAPROTEIINI-MAITOPROTEIINIVALMISTE ainakin Wrangen sivujen mukaan eli aika kallista on,jos soijan osuus sisällöstä on korkea.

Wrangelta olisi löytynyt samoissa hintaluokissa ja tuotesarjassa Joe Weider’s VICTORY Line SUPER WHEY PROTEIN 700g,joka sekin on ihan perus herakonsentraattia eli aika huono hinta/laatu suhde.

niin siis...

Sorry kaikille, jotka ottivat tuon kirjoitukseni itsensä kehumisena. Tosiaan kirjoitin siihen sävyyn, että siitä saa helposti sen käsityksen. Tarkoitukseni oli vaan antaa esimerkki, että perusprotskuillakin pääsee hyvään kuntoon. Ja tosiaan konsentraattia väkevämpää ei kannata ostaa. Se hinta kun nousee ratkaisevasti rikastettaessa konsentraattia.

No tosiaan mulle on kyllä aivan sama mitä ihmiset suuhunsa tunkevat. Itse olen pärjännyt vallan mainiosti noilla perusherkuilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom