Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Prioni77
Mitä voi mies kertoa itsestään... tulkoon tämä nyt kaikkien tiedoksi.. tällä hetkellä kireenä tosiaan 100kg... rasvoja en oo mitannut... arviolta jotain 10%
Puntti ei oo koskaan aikaisemmin ollut mun iso juttu. Oon tosiaan harrastanut painia ja judoa ja nuorempana YU:ta ja hiihtoa... eli elämä täynnä urheilua... LJK:n miehenä ja painijana... painin pm4 ja judon sm-2 alhaisten vöiden raskaassa sarjassa on takana, joten kyllä itseluottamusta riittää
Originally posted by Riipinen
Enpä tiedä mitä maksaa muualla, kun ostin tuon purkin tukusta, eli sain siis varmasti jonkin verran halvemmalla kuin muualta: 18e 700g..
Originally posted by Prioni77
Puntti ei oo koskaan aikaisemmin ollut mun iso juttu. Oon tosiaan harrastanut painia ja judoa ja nuorempana YU:ta ja hiihtoa... eli elämä täynnä urheilua... LJK:n miehenä ja painijana... painin pm4 ja judon sm-2 alhaisten vöiden raskaassa sarjassa on takana, joten kyllä itseluottamusta riittää
Originally posted by I Drink Alone
Mikäs tuossa nyt sitten on fastin Wheytä parempaa? (vrt. hinta W 18e/700g ja F 14e/900g)