Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jestas tää jätkä on tyhmä. Ei kyllä ymmärrä tätä bisnestä ollenkaan. Osaa se lyödä, mutta bisnestä se ymmärrä ollenkaan.

On kyllä ajoittain todella vastenmielistä kuunnella näitä Woodleyn juttuja. Hetkittäin tuntuu et niissä on joku punanen lanka ja sit se hetken päästä on aivan hukassa. Välillä tuntuu ettei se oikeestaan itsekään tiedä mikä vikana ku pitää valittaa ja inistä vähän kaikesta, ei mikään tai kukaan kelpaa. Joutais samalle tunkiolle Hendricksin kanssa.

Gsp hoi, jos luet tätä niin tee meille palvelus!

Positiivista oli toki se että rasismikorttiin ei tällä kertaa tarvinu tarttua!

Ben Greenfield is a Coach, Author, Speaker, ex-Bodybuilder and Ironman Triathlete. In 2008 he was voted as the Personal Trainer of the Year
by the National Strength and Conditioning Association (NSCA) and recognized as the top 100 Most Influential People in Health in 2013.

Jordan Peterson is a clinical psychologist and tenured professor of psychology at the University of Toronto.

Uncle Joey! Joey sanoi, että on sopinut Romeron kanssa espanjaksi tehtävästä podcastista, joka tekstitetään enkuks. Ois kyllä mielenkiintoinen.

Oon kattomassa tätä nyt ja holy fuckin fuck DAnaher on syvällä pelissä niin sanotusti. Mä oon viettänyt kuitenkin miehen kanssa aikaa ihan keskustellen asioista ja silti kun katson tätä videota ja kuuntelen noita juttuja ja varsinkin toi break down GOrdonin ja Cyborgin matsista niin ei voi olla kun ihan älyttömän ällistynyt miten kova jannu toi on tieto ja ajatus puolella.

Danaher on kunnon Yoda.
Psykopaatti paloittelumurhaaja Uhrilampaat kannibaali Yoda...

Tämä on sellainen jakso joka kannattaa ehdottomasti kuunnella!

David Goggins is a retired Navy SEAL and former USAF Tactical Air Control Party member who served in Iraq and Afghanistan.
He is an ultramarathon runner, ultra-distance cyclist, triathlete and world record holder for the most pull-ups done in 24 hours.
http://davidgoggins.com/

Ui saatana, toi on pakko katsoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom