Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Androidilla toi Podbean on kanssa hyvä, löytyy kaikki, saa ladattua offline-toistoon jne.
E. Adderalista, amfetamiiniahan se kai käytännössä on. Syötynä kapselimuodossa varmaan pitkäaikainen ja tasainen vaikutus, kyllähän sitä varmasti opiskelut sujuu pirin voimalla. Jenkeissä kyllä lääketeollisuus porskuttaa, menet valittamaan nilkkakipua ja saat noita särkylääkkeitä jotka alunperin tarkoitettiin terminaalivaiheessa oleville syöpäpotilaille, käytännössä heroiinia. 60t ihmistäkö siellä kuoli viime vuonna?
Juu, kyllä se aika usein sen mainitsee.
Taitaa olla jenkeissä aika iso juttu tuo Adderall väärinkäyttö, tai liikakäyttö. Opiskelijoiden keskuudessa ainakin "yleistä" kun tarvii opiskella kokeisiin tms.
Ei ehkä itse ole käyttänyt, mutta on jutuissa usein kun sitä niin laajasti tuolla käytetään. Se on mun teoria.
Mua lähinnä ärsyttää tässä adderall jutussa se, että ei puhuta huumeista niiden oikeilla nimillä. Amfetamiinia ne kaikki käyttää.