Joe Rogan

Joe sits down with former UFC Welterweight Champion and current commentator Pat Miletich.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Joe is joined by mind coach and fight commentator Vinny Shoreman & 8-time World Muay Thai Champion Liam Harrison.

T.J. English is an author and journalist known primarily for his non-fiction books about the Irish mob, organized crime,
criminal justice and the American underworld. His latest book "The Corporation: An Epic Story of the Cuban American Underworld"
is available now. Joey “CoCo” Diaz is a Cuban-American stand up comedian and actor. Joey also hosts his own podcast called
“The Church of What’s Happening Now”.

Eddie Bravo is an American Jiu-Jitsu instructor, musician, former UFC analyst, and is the founder of 10th Planet Jiu-Jitsu.

Chris Bell is a writer, director, and filmmaker known for the documentaries “Bigger, Stronger, Faster” and “Prescription Thugs”.
Mark Bell is an elite powerlifter and owner of Team Super Training Gym in Sacramento, CA. Together they are currently
working on an untitled new project about food and health.

Onko kukaan muu huomannut miten tuo puhuu usein aderolista (amfetamiinista) mutta sanoo kuitenkin että ei ole ikinä kokeillut sitä.Tosi usein yleensä ottaen sen suusta tulee sana "aderol".Mikähän juttu tuokin on?

Juu, kyllä se aika usein sen mainitsee.
Taitaa olla jenkeissä aika iso juttu tuo Adderall väärinkäyttö, tai liikakäyttö. Opiskelijoiden keskuudessa ainakin "yleistä" kun tarvii opiskella kokeisiin tms.
Ei ehkä itse ole käyttänyt, mutta on jutuissa usein kun sitä niin laajasti tuolla käytetään. Se on mun teoria.

Joo, puolet tuosta kuunneltuna kun kuuntelen podcasteja ajaessa tai töihin fillaroidessa. Rutten on viihdyttävä vieras.

Castbox nimisen softan kautta kuuntelen, eli sinne playlistiä putkeen. Suosittelen softana.
UFC faneille sieltä löytyy myös UFC Unfiltered, hyvää settiä. Oikeasti aika viihdyttävä porukka siellä puhumassa, ja haastatellaan usein fight weekillä kortin ottelijoita. Pysyy myös hyvin kartalla kaikesta mitä UFC rintamalla tapahtuu.
Bodykansan näkökulmasta tänään vai eilen myös havahduin siihen että sieltä löytyy myös Fastin ne Utti & Peter setit. Kai ne napsii suoraan SoundCloudista tms?

Androidilla toi Podbean on kanssa hyvä, löytyy kaikki, saa ladattua offline-toistoon jne.

E. Adderalista, amfetamiiniahan se kai käytännössä on. Syötynä kapselimuodossa varmaan pitkäaikainen ja tasainen vaikutus, kyllähän sitä varmasti opiskelut sujuu pirin voimalla. Jenkeissä kyllä lääketeollisuus porskuttaa, menet valittamaan nilkkakipua ja saat noita särkylääkkeitä jotka alunperin tarkoitettiin terminaalivaiheessa oleville syöpäpotilaille, käytännössä heroiinia. 60t ihmistäkö siellä kuoli viime vuonna?

Viimeksi muokattu:
Tais olla noita lukuja. Trump on pistäny siihen jonkin asteista korjausliikettä. Koittaa saada noita lääkkeitä kuriin. Kovat huumet tuntuu olevan toinen ongelma.

Androidilla toi Podbean on kanssa hyvä, löytyy kaikki, saa ladattua offline-toistoon jne.

E. Adderalista, amfetamiiniahan se kai käytännössä on. Syötynä kapselimuodossa varmaan pitkäaikainen ja tasainen vaikutus, kyllähän sitä varmasti opiskelut sujuu pirin voimalla. Jenkeissä kyllä lääketeollisuus porskuttaa, menet valittamaan nilkkakipua ja saat noita särkylääkkeitä jotka alunperin tarkoitettiin terminaalivaiheessa oleville syöpäpotilaille, käytännössä heroiinia. 60t ihmistäkö siellä kuoli viime vuonna?

Kyllä mä tiedän mutta miten joku jaksaa kokoajan jauhaa aineesta jota ei ite muka ole koskaan maistanutkaan? Hyviä nuo on mutta vähänkö mua kyllästyttää kuunnella noita aderol juttuja kun ne siellä saa sitä senkun pyytävät lääkäriltä johonkin "vaivaan". Mitäköhän mulle lääkäri sanois kun kävisin ohi mennen pyytämässä respan? Koko podcast on aderol mainos...

Juu, kyllä se aika usein sen mainitsee.
Taitaa olla jenkeissä aika iso juttu tuo Adderall väärinkäyttö, tai liikakäyttö. Opiskelijoiden keskuudessa ainakin "yleistä" kun tarvii opiskella kokeisiin tms.
Ei ehkä itse ole käyttänyt, mutta on jutuissa usein kun sitä niin laajasti tuolla käytetään. Se on mun teoria.

Tähän offtopiccina tai jatkona, että jos kiinnostaa yhtään, niin suosittelen katsomaan Netflixistä dokkarin "Take Your Pills". Kertoo nimenomaan tuosta Adderallista ja haastatellaan mm. ex-NFL-pelaajaa sekä opiskelijoita lääkkeen käytöstä. Aika toimivaa kamaa se ilmeisesti on, mutta dokkarin kokonaan katsoneena ja enemmän googlettaneena päädyin tulokseen, etten itse ainakaan uskaltaisi lähteä edes kokeilemaan lääkkeen ottamista, vaikka opiskeluun tuosta voisikin olla jeesiä.

Se käyttö on amerikoissa niin yleistä että Rogan kommentoi, ajankohtainen aihe. Suomalaisittain tuntuu oudolta toki kun ei suomessa lekurit samaan tyyliin noita lääkkeitä määrää.

Mua lähinnä ärsyttää tässä adderall jutussa se, että ei puhuta huumeista niiden oikeilla nimillä. Amfetamiinia ne kaikki käyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom