Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli aika mielenkintoinen vieras tää tohtori Shawn Baker, joka syö vain ja ainoastaan lihaa :) Ihan hyviä pointeja ja peruseluja tolla oli kyllä mun mielestä. Kaikenlisäks pirun kovi saavutuksia mm. 800 paunan mave natuna ja 500m sisäsoudun maailmanennätys.

Oli aika mielenkintoinen vieras tää tohtori Shawn Baker, joka syö vain ja ainoastaan lihaa :) Ihan hyviä pointeja ja peruseluja tolla oli kyllä mun mielestä. Kaikenlisäks pirun kovi saavutuksia mm. 800 paunan mave natuna ja 500m sisäsoudun maailmanennätys.

Haluanpa nähdä minkälaisia seurauksia kokeilulla 10 vuoden jälkeen. Vaikka kyseessä on tohtorismies, niin aika surkeasti kontrolloitu kokeilu on kyseessä.
Toisekseen Bakerin inhoamalla dieetillä (kasvispainotteinen ruokavalio, huom.: *painotteinen) terveyshyödyt ovat aika kiistattomat, riippumattomia tutkimuksia on hemmetisti.

Tuskin se inhoaa kasvisruokavaliota, en mä ainakaan sanut sellaista käsitystä. Ei myöskään väittänyt, että kaikkien pitäisi syödä pelkkää lihaa, eikä kiistänyt kasvisten hyötyjä.

Ihan terveeltä ja nuorelta tuo Andersonin pariskunta näyttää, vaikka ovat syöneet pelkkää lihaa 20 vuotta. https://gistonice.wordpress.com/201...ily-lives-on-only-meat-for-the-past-17-years/

Itse varmaan keväällä testaan pari kuukautta miltä tuntuu vetää pelkkää lihaa:)

Haluanpa nähdä minkälaisia seurauksia kokeilulla 10 vuoden jälkeen. Vaikka kyseessä on tohtorismies, niin aika surkeasti kontrolloitu kokeilu on kyseessä.
Toisekseen Bakerin inhoamalla dieetillä (kasvispainotteinen ruokavalio, huom.: *painotteinen) terveyshyödyt ovat aika kiistattomat, riippumattomia tutkimuksia on hemmetisti.

Luin vaan ton blogin, en kuunnellu podcastia kokonaan. Kuulostaa hölmöltä, et ulkonäkö ja hyvä yleisfiilis olis ainoat mittarit. Lapsilla vielä kaiken lisäks sama ruokavalio. Ihan vitun älytöntä.

Melkoselle aasille kuullosti. En jaksanut edes loppuun kuunnella. Tää on varmaan joku Jenkkejen oma Antti Heikkilä.

No joo, nykyäänhän löytyy vaikka minkälaista hihhulisuuntausta, kun safkasta puhutaan. Muutenkin tuntuu ihmisissä herättävän hämmentävän paljon tunteita, mitä joku syö, tai ehkä vielä enemmän se, mitä ei syö. Lisäks varmaan lähes jokaiseen suuntaukseen löytyy netistä jotakin epämääräistä tutkimusdataa. Helposti sitten muodostuu oikeita hihhulilahkoja somekupliin, missä ollaan valmiita joukkolynkkaamaan jokainen, joka erehtyy kyseenalaistamaan.
Kyllähän noissa yleisissäkin suosituksissa on jotakin kyseenalaista, viljatuotteet nyt ekana tulee mieleen.

Onhan noita erikoisia ruokavalioita varmasti ollut aina, ennen niistä ei vaan kuullut. Nykyisin kaikesta kirjoitetaan nettiin ties mihin life style-blogeihin ja ihan sama kuinka idioottimainen juttu on kyseessä, aina löytyy seuraajia. Kiinnosta hittoakaan mitä joku random jenkki syö tai syöttää lapsilleen.

Jos Broganin podcasti tapahtuis suomessa, niin vieraana ois varmasti ollut just Antti Heikkilä. Nää tyypit herättää tunteita ja Rogan tekee tiliä. Mua yhdessä vaiheessa vitutti kun Rogan raahaa studioon kaikenmaailman hörhöjä, mutta kaipa nämäkin jollain tavalla maailmankuvaa avartaa.

Jos jotain positiivistä hakee, niin Rogan on vissiin itsekin jo pikkasen kyllästynyt keto lässytykseen. Mä vetelin itse pitkään paleota ja totesin vaan, että ei sillä vaan saa tarpeeksi kaloreita kasaan. Nyt lapataan, mitä huvittaa ja elämä taas hymyilee. Noi faken ruokavaliot tekee ihmisestä neuroottisen paskan, jollain ei ole muuta elämää.

Joo, tuo on tällä hetkellä mulla kuuntelussa CastBox kautta. On mielenkiintoista keskustelua.

Äskettäin otin testiin tuon CastBox, vaikuttaa kyllä hyvältä.
Työmatkoja fillaroidessa tulee nykyään kuunneltua JRE MMA Show:t sekä UFC Unfiltered jaksot. Ei niitä tosin kaikkia ehdi julkaisutahtia noilla matkoilla kuuntelemaan.
Etenkin autolla pidempään ajaessa tykkään kuunnella JRE:tä. Menee aika paljon nopeammin, kuin että jotain musaa vaan kuuntelisi. Plus autossa siihen pystyy keskittymään tosi hyvin. UV:nä ajessa meni uusin Dr. Rhonda Patrick jakso just sopivasti meno-paluu matkoilla.

Rogan ja Novitzky puhuivat myös noista silmäätökkimistä ja olen Roganin kanssa täysin samaa mieltä, eli joka kerta kun on selvä eye-poke niin piste pois. Ei mitään väliä vaikka kyse on vahingosta, sillä vaikutus ottelun kulkuun on potentiaalisesti niin kova.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom