Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just loppu! N. 3tuntia löpinää!MOnenkos aikaan Suomenaikaan noi youtube livet alkaa ROganilla? SIellä pitäis tänään olla Danaher ja himpan kiinnostaa mitä siellä jutellaan.
NO sepä löytyy sitten varmaan jälkilähetyksenä melko piean.Just loppu! N. 3tuntia löpinää!
Eiköhän? Oli kyllä outo alkamisaika? Yleensä noi alkaa suunnilleen ysiltä meikäläistä aikaa, mutta toi oli ollut jo hyvän tovin käynnissä, kun ite bongasin.NO sepä löytyy sitten varmaan jälkilähetyksenä melko piean.
Jos uudet painonvetosäännöt astuvat voimaan, niin todella moni iso keskisarjalainenkin joutuu nousemaan ylempään sarjaan. On ihan tavallista, että kovimmat painonvetäjät painavat normaalisti kaksi painoluokkaa omaansa enemmän.Podcastissa totesi, että painoa on 205lbs, jos ne uudet painonvetosäännöt astuu voimaan, niin on kyllä kova kaveri middleweight ukkoja haastamaan, vaikka vähän ehkä lyhyt onkin siihen sarjaan.
Oon kattomassa tätä nyt ja holy fuckin fuck DAnaher on syvällä pelissä niin sanotusti. Mä oon viettänyt kuitenkin miehen kanssa aikaa ihan keskustellen asioista ja silti kun katson tätä videota ja kuuntelen noita juttuja ja varsinkin toi break down GOrdonin ja Cyborgin matsista niin ei voi olla kun ihan älyttömän ällistynyt miten kova jannu toi on tieto ja ajatus puolella.Eiköhän? Oli kyllä outo alkamisaika? Yleensä noi alkaa suunnilleen ysiltä meikäläistä aikaa, mutta toi oli ollut jo hyvän tovin käynnissä, kun ite bongasin.