Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valtavirtalajiksi siirtymisessä on huonotkin puolensa, heikompilaatuisten iltojen määrä kasvaa väkisinkin. Mutta kyllä paljon kanssa aina pärjää ja olihan tämä Meksikon iltakin täynnä kovia matseja, vaikka kovat nimet puuttuivatkin täysin.
Just niitä iltoja, mitkä ei jaksa kiinnostaa pätkääkään. Ehkä se johtuu vaan minusta, mutta alkaa olemaan vaan jotenki todella kyllästynyt koko UFC:hen.

Conor, Diazit ja Jones ehkä sellasia ottelijoita joiden väännöt kattois mielellään suorana muiden matsien takia en enää valvoisi. Syitä ehkä just persoonien/lahjakkuuksien puuttuminen, sekä luulen myös että tuo tiukempi doping-valvonta on vienyt sitä aggrea vaan pois ottelemista mikä näkyy sitten siinä että monet matsit vaan ovat sellasta sparrailua. Ja varmasti myös yleinen kyllästyminen, alkaa olla kaikki jo nähty. Oma ikäkin on jo sillä tasolla että en kuuluu enää ykköskohderyhmään.

Itse olen sen verran tuore seuraaja etten ole laadun huonontumista huomannut. Suurin ongelma tämän lajin seuraamisessa on kyllä lähetysajat, harvoin niitä pieniä kortteja jaksaa laittaa edes taustalle pyörimään seuraavana päivänä mistään 240p venäjänkielisestä striimitubesta.

Pari kertaa isompaakin korttia valvoessa on kyllä nukahtanut kun on ollut väsynyttä meininkiä mutta ei kai UFC sille ihmeitä voi jos ihmiset ei halua mäiskiä kunnolla. Puolen miltsin ottelupalkkio puolen vuoden hienoimmalle ottelulle/lopetukselle? :D

Kortteja on enemmän joten taso vaihtelee, mutta onhan noi isommat numerokortit yhä kovia. Esim just nähty Jones vs Cormier 2, tosta ei kyllä juuri taso parane.

Mutta mitä tulee persooniin, jonkinlaista inflaatiota on kyllä havaittavissa... Villinlännen ajat ovat takana ja laji on vuosi vuodelta enemmän urheilua, joten ehkä se on osasyy. Tai sitten post-Conor aikana mikään ei vaan tunnu enää miltään. :D

Minuakin vähän häiritsee tuo että pikkukortteja on paljon/liikaa, mutta näin HC seuraajana katson silti lähes kaikki tapahtumat. Osasyy on että tykkään katsoa matseja, ihan opetusmateriaali mielessäkkin.
Minulle on aina ollut tärkeintä ottelijan tekeminen kehässä, ei niinkään persoona. Fanitin jo pride aikoina Fedjaa ja Mirkoa täysillä, vaikka miehet ei todellakaan olleet mitään Conoreita kehän ulkopuolella.
Mutta kyllä minulle Conorin tyylikin käy. Minulle käy kaikki. No, ehkä Woodleyn persoona alkaa olla siinä ja siinä:)

on Ronson is a writer and documentary filmmaker whose works include the best-selling The Men Who Stare at Goats. Checkout his new special podcast called "The Butterfly Effect with Jon Ronson" on Audible.com

Heh, Rogan valitteli jossain kohtaa että fight companion podcasteja vaikea saada kasaan, koska Schaubista on tullut niin suosittu! :D Ei ois uskonut, tyyppi myy showtaan ympäri maailman. Tässä sen näkee että kovalla duunilla pääsee pitkälle, vaikka ei olisikaan lahjakkain alallaan.
Schaubin ponnahduslauta julkisuuteen oli UFC-uran tuoma näkyvyys ja hän on onnistunut käyttämään erinomaisesti hyväkseen suhteitaan Joe Roganiin ja muihin näyttelijä/koomikko/mediahenkilöihin. Pelkällä kovalla työllä hän ei olisi pystynyt saavuttamaan tämän hetkistä asemaansa pod casterina ja koomikkona.

Nyt on mielenkiintoinen kaveri lauteilla.

Dr. Andy Galpin is a Professor of Kinesiology at the Center for Sport Performance at California State University, Fullerton. He has a Ph.D. in Human Bioenergetics
and is the founder and director of the Biochemistry and Molecular Exercise Laboratory. His new book Unplugged is available now on Amazon.

Schaubin ponnahduslauta julkisuuteen oli UFC-uran tuoma näkyvyys ja hän on onnistunut käyttämään erinomaisesti hyväkseen suhteitaan Joe Roganiin ja muihin näyttelijä/koomikko/mediahenkilöihin. Pelkällä kovalla työllä hän ei olisi pystynyt saavuttamaan tämän hetkistä asemaansa pod casterina ja koomikkona.

Mutta eikö se UFC-ura ole vaatinut työtä? Ei kai Schaub ollut mikään poikkeuksellinen superlahjakkuus.

Niin, periaatteessa se UFC-ura oli ensimmäinen askel ja tapahtui kovalla työllä koska eihän Schaub mikään superlahjakkuus ollut. Eli "pelkällä kovalla työllä" on päästy vaiheeseen kaksi.
Jatko siitä ei ole tapahtunut vain kovalla työllä vaan palaset on loksahtanut hyvin.
Miten sen sitten ajattelee.
Nykystatus ei ole kyllä vain kovalla työllä saavutettua. Toisaalta kovaa työtä sekin varmasti on ujuttaa itsensä noihin UFC ulkopuolisiin asioihin hyvin. Kyllä monta tuntia päivässä jossain SoMessa keskustelu ja muiden kanssa keskutelu työstä käy.

Erittäin fiksun oloinen kaveri tuo.
Vähän oon jäljessä näissä podcasteissa. :D On ollut pakko alkaa valikoimaan mitä noista kuuntelee. Hetken aikaa kuuntelin kaikki, mutta ei saatana siihen kuluu aikaa. :D

Pauly Shore is an actor, comedian, director, writer and producer. Check out his show "The Pauly Shore Podcast Show" available on Crackle.

Todella hyvät rupattelut

Joe sits down with Brendan Schaub to discuss the upcoming fight between Floyd Mayweather & Conor McGregor.

Tom Bilyeu is the Co-founder of Quest Nutrition and also the Co-founder & CEO of Impact Theory.

Oon tossa miettiny, että kun puhutaan näistä superfighteistä niin Rogan vois tehä ihan hyvät hillot jos ottais jollain kortilla matsia. Käsittääkseni kuitenkin treenannut vaparia säännöllisesti.

Oon tossa miettiny, että kun puhutaan näistä superfighteistä niin Rogan vois tehä ihan hyvät hillot jos ottais jollain kortilla matsia. Käsittääkseni kuitenkin treenannut vaparia säännöllisesti.
Roganilla taitaa olla niin paljon hilloa, ettei hän tee yhtään mitään ellei oikeasti halua tehdä sitä ja nauti sen tekemisestä. Ei se jonku muutaman sadan tonnin takia lähde ottamaan selkään ja nolaamaan itseään, kun bisneksiään pyörittämällä tienaa jo miljoonia.

Joey “CoCo” Diaz is a Cuban-American stand up comedian and actor. Joey also hosts his own podcast called “The Church of What’s Happening Now”. Tom Segura is a stand-up comedian, and hosts his own podcast with his wife, Christina Pazsitzky called Your Mom's House.

Mike Baker is a former CIA covert operations officer. Currently he is the president of Diligence LLC, a global intelligence and security firm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom