Joe Rogan

Joskus Rogan heittikin idean ilmoille pelkäästään vaparia käsittelevästä podcastista, mutta Redban ei oikein ideasta innostunut (yllätys); sanoi, että pitäisi tehdä eri nimellä kuin JRE, kun aika moni kuuntelija ei ole kiinnostunut vapaaottelusta. Muistaakseni tämä keskustelu käytiin semmosessa jaksossa, missä oli Bravo vieraana ja ne mm. katsoi Big Nogi vs. Sapp matsin.

Tuo oli muuten juuri niitä vaparipainotteisia Eddie Bravon vierailuja, vieläpä aika tuore. Muistin tuosta, kun katsoivat sen matsin YouTubesta, mutta olin kokonaan unohtanut, että puhuivat vaparipodcastista.

Kerran kuukauteen riittäisi hyvin, vaikka sellaisella formaatilla, että Joen ja Eddien lisäksi vieraana joku vapaaottelija tai lajivaikuttaja. Se Bas Ruttenin vierailu, jonka mainitsin aiemmin on varmaan omalla kohdalla paras JRE:n jakso ja sellaisia olisi mukava saada enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meni aika odotetusti. Suurin osa podcastista oli salaliittoteorioita ja siellä täällä juttelua BJJ:sta ja lopussa vartti keskustelua nyrkkeilystä ja vapaaottelusta, mutta aika loppui kesken.

Kahdesti olen tuota podcastia kuunnellut ja kummallakin kerralla ovat jauheneet JFK:n murhasta ja 9/11 salaliitosta, eihän tommosta jaksa. Sais tästäkin olla joku editoitu versio missä olis pelkkää asiaa.

Heh, itsekin mietin että sanoiko tosissaan ja jos sanoi niin miten monta hittiä ottivat ennen podcastia? :D

Ottakoot vaikka 7, kyllä ne oli melkeen selvipäin 2hour markin aikana.

Oon kattonu lähes kaikki episodet ja mun lemppareita on Duncan Trusselin ja Bert Kreischerin vierailut.

Ottakoot vaikka 7, kyllä ne oli melkeen selvipäin 2hour markin aikana.

Oon kattonu lähes kaikki episodet ja mun lemppareita on Duncan Trusselin ja Bert Kreischerin vierailut.
Everlastin viime vierailu kitaran kanssa oli myös loistava. Mäkin tykkään Duncanista ja myös Bravon vierailut miellyttää... Herkkujen herkkuja on sitten Joey Diaz =)

Everlastin eka oli ok, mut vitutti tuo lauluskelu tokassa.. Vaikka kuuntelenkin välillä sen musaa.
Joey menee välillä yli sen huutamisen kanssa.
Aloin muuten vihaamaan Russell Petersia sen Deadmau5 jakson takia.. Sinne vaan tulee ja alkaa vittuilemaan.

Pysäytin vahingossa Jim Jefferies jaksossa hauskaan kohtaan kuvan:

roganlol.jpg

Kyllähän täällä yllättävän moni kuuntelee näitä. Pieni yllätys. Ajattelin on yhessä vaiheessa, että olen varmaan ainut suomalainen puupää.

Taisin tuon Bas pätkän kattoa aiemmin, mutta nyt katson sitä taas uudestaan. :P

Yksi parhaista koomikoista tällä hetkellä, osaa eläytyä ja dissaa esityksissään Carlos Menciaa :D. UFC:t ilman Rogania tuntuvat tosiaan hieman tyhjiltä.

Paras kohta 3:25

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli taas tuostakin videosta mieleen että kuinka paljon Rogan varmaan vaan lukee erinäisiä juttuja, tässä esim. shroud of Turin. Podcastit tästäkin syystä niin mielenkiintoisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom