Joe Rogan

Fiksu ja viihdyttävä jätkä. Osaa hommansa selostuksissa ja podcastit on täyttä kultaa miltei poikkeuksetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
viimeisin podcast, oli kyllä täyttä rautaa. vieraana Kevin "silent bob" Smith. Kestoltaan pisin podcast tähän mennessä, about 4tuntia. kannattaa kattoo.:rock:

Rogan vois pistää Brian Redbanin vaihtoon. En ole missään vaiheessa pitänyt kaverista ja sen todella lapsellisista jutuista. Keskeyttääkin välillä jonkun hyvän dialogin jollain älyttömällä heitolla ja kikattelee yksin sille. Onneksi se on suurimman osan ajasta hiljaa ja varmaan pelkästään sen takia mukana, että tekniikkapuoli toimii.

Parhaita podcasteja omasta mielestä ovat ehdottomasti ne, joissa on mukana Joey Diaz.

Ps tässä vielä mainio video Roganilta. Video on siis koottu eri podcasteista ja nidottu yhteen, katsokaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sama täällä. Pari mitä tulee mieleen: aina matsin alkaessa "Here we go!" ja aina selostuksen loppuun "We'll see you next time, inside the octagon".

Kukahan se on niistä MAXin suomenkielisen selostuksen tyypeistä kun muistaa joka lähetyksessä liittää johonkin asiaan "isojen poikien jaffan" juomisen...? (toistuvista rutiinikommenteista puheenollen..)

Kukahan se on niistä MAXin suomenkielisen selostuksen tyypeistä kun muistaa joka lähetyksessä liittää johonkin asiaan "isojen poikien jaffan" juomisen...? (toistuvista rutiinikommenteista puheenollen..)
Ei kai se voi olla kuin Immu? Eli Mika Ilmen.

Hitto noi Joen streamit koukuttaa. Tullu kuunneltua koko ilta noita.

Tässä on ehkä Joeyn parasta antia kun lähtee jutut lapasesta Alex Jones -showssa

Ei kai se voi olla kuin Immu? Eli Mika Ilmen.

Mä kyl tykkäsin paljonkin Immun kommentaattorin tyylistä. Mageen lakonisia ne "..ja nyt antaa kyllä kaverille oikein kunnolla pahaa mieltä",kun kuvassa toinen jäpä oli selällään matossa ja päällä oleva veteli molemmin käsin alla olevaa ohtaan. Osuu mun tyyliin ja makuun paremmin kuin jenkkien ultrahehkutukset. Enää ei vissiin Maxin UFC lähetyksiä suomeksi selosteta? Ja ettei nyt ihan pelkästään ohvtopikkia olisi,niin sanompa vielä,että mäkin oon huomannu Roganin joskus suosivan toista ottelijaa. Hankalahan sitä on varmaan kokonaan pois kytkeä,varsinkin kun Rogan taitaa,ainakin jollain tasolla,tuntea henk. koht. joitain ottelijoita.

Koskahan Sonnen tai Dana on vieraana, kun Rogan niitä lupaili.

Täytyy laittaa korvan taakse. Roganin ja Bravon marijuanalöpinät ja salaliittoteoriat ei niinkään itseäni kiinnosta, mutta miesten kamppailulajikeskustelut ovat järjestään kiehtovia.

Hyviä mietteitä Maiasta.

Rogan voisi Joey Diazin ja Eddie Bravon kanssa järkätä pääosin vapariaiheisia podcasteja. Noista kuuntelijoista suurin osa on kyllä stand up komiikan ystäviä, mutta paljon on myös vaparifanaatikkoja. Jos jotain kiinnostaa enemmän kuulla Joen mietteitä vaparista kannattaa vilkaista podcastit, joissa vieraina on ollut Bas Rutten, Michael Schiavello, Jason Miller, Ronda Rousey ja tietty nämä Eddie Bravon vierailut.

Rogan voisi Joey Diazin ja Eddie Bravon kanssa järkätä pääosin vapariaiheisia podcasteja. Noista kuuntelijoista suurin osa on kyllä stand up komiikan ystäviä, mutta paljon on myös vaparifanaatikkoja. Jos jotain kiinnostaa enemmän kuulla Joen mietteitä vaparista kannattaa vilkaista podcastit, joissa vieraina on ollut Bas Rutten, Michael Schiavello, Jason Miller, Ronda Rousey ja tietty nämä Eddie Bravon vierailut.

Joskus Rogan heittikin idean ilmoille pelkäästään vaparia käsittelevästä podcastista, mutta Redban ei oikein ideasta innostunut (yllätys); sanoi, että pitäisi tehdä eri nimellä kuin JRE, kun aika moni kuuntelija ei ole kiinnostunut vapaaottelusta. Muistaakseni tämä keskustelu käytiin semmosessa jaksossa, missä oli Bravo vieraana ja ne mm. katsoi Big Nogi vs. Sapp matsin.

Redban tiedä muutenkaan koko vaparista mitään, niin eipä juuri ihme. Olen itse kanssa noiden vaparicastejen kannalla. Sinne pitää alkaa pommittaa vaan palautetta, että nyt joku roti tuohon hommaan. Itse olen kanssa Danaa odotellu kovasti. Miehellä tuntuu olevan vain, niin kiire, että taida heti päästä piipahtamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom