Joe Rogan

Mielestäni Joe Rogan on hyvä analysoija sillä perustein, että hän koittaa ottaa kaiken informaation huomioon mitä hänellä on saatavilla. Tämä näkyy MMA analyyseissä siten, että usein hän ei saa lopullista analyysiä oikeen mistään vaan jää ikuisesti harhailemaan sille "mitä tahansa voi tapahtua" ajatukselle, mutta hän silti kertoo mahdollisia vaihtoehtoja matsien kululle. MMA:ssa tämä on kaikista varmin tapa ajatella.
Mutta se kerta kun hän on väärässä niin tuhansia ihmisiä heti korjaamassa hänen virheitään, eikä ihmiset muista niitä kertoja, kun hän myöntää että MMA:ssa mitä tahansa voi tapahtua. Kaikki keillä on uskomus, että he tietävät matsien kulun 100% varmuudella, ovat väärässä ja olet itse harhainen, jos uskot heihin.
Tälläisillä älykkäillä ihmisillä on usein tarve myös uskoa bullshit teorioihin ja informaatioon ns"experteiltä". esim se kahvijäbä sai parilla termillä ja bs teorialla Joen uskomaan, että hänellä on jotain maagista kahvia joka pärisee eri tavalla kuin mikään muu jne.
MMA:ssa olen huomannut tämän sokean uskomuksen expertteihin juuri Ronda Rouseyn pystyn arvioinnissa. Se missä joku ammati nyrkkeilyvalmentaja näkee, että Rondan tekniikka on täyttä paskaa, Joe uskoo Rondan valmentajaa sokeasti lähinnä koska näytöt puhuvat puolestaan, mutta heti Rondan häviön jälkeen alkanut syyttää Rondan kyseistä valmentajaa paskasta opetuksesta.
Itse tykkään katsoa JRE:tä, mutta en maailmankuvaani tai MMA: informaatiota täysin podcastistä hae.

ihan hyvää settiä. En tiedä onko ufc sanonut tai maksanut Joe:lle jotain että pitää hypettää jne. tuskinpa. Joen nämä mielialavaihtelut ei liity pelkästään vapariin vaan niitä on tullut ihan jatkuvasti. Ihan hiljattain esierkkinä sanoi että ei ole ikinä kipeä ja hällä on huippu immuunisysteemi ja seuraavassa podcastissa päivä ton jälkeen sanoi että oli tulossa kipeäksi. Mun mielestä Roganin kannattaa jatkaa jossain podcastin / viihdyttäjän (ei stand-up) roolissa kun on siinä hyvä, mitenkään vakavasti ei ukon juttuihin voi suhtautua. Kyllä mä sen kanssa kaljalle tai sauhuille menisin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
INTREDASTING! Tilastiko Xbrainilta vai Onnitilta? Itse muistan kyl koko elämäni aika hyvin ala-asteeltakin. Yleensä olen porukassa se, joka muistaa vanhat kunnon jutut mille sitten nauretaan. Tarha-iästäkin muistan jotain. :rock:

dafuq man?

Hemmetti kun en muista mistä menin hypepäissäni sitä tilaamaan kun toiveena oli semmoset Limitless-efektit (se leffa :D), mutta ei se kyllä mun mielestä ollut kummankaan noiden sivulta. Olisiko ollut jopa jostain amazonin tms. kautta ja sitähän ei sitten tiedä mitä hiiren papanoita ne mun pillerit oikeesti sisälsi :D

Hemmetti kun en muista mistä menin hypepäissäni sitä tilaamaan kun toiveena oli semmoset Limitless-efektit (se leffa :D), mutta ei se kyllä mun mielestä ollut kummankaan noiden sivulta. Olisiko ollut jopa jostain amazonin tms. kautta ja sitähän ei sitten tiedä mitä hiiren papanoita ne mun pillerit oikeesti sisälsi :D

Tuli mieleen, että onkohan lakien takia Eurooppa versio sama kuin se originaali mitä ne myy Onnitil/jenkeissä. Amazon uk taitaa kans myydä alffa-aivoja.

Rogan nyt on tyyppi joka helposti innostuu asioista, varsinkin kaikista vähän villeimmistä teorioista ja tietynlaisista ottelijoista. Jos kuuntelee Roganin podcastia ja olettaa saavansa jotain kylmän viileetä urheiluanalyysia niin on kyllä ihan väärillä oletuksilla liikkeellä. Henk.koht. just tämän takia pidän Roganista enkä oikeen voi ärsyyntyä siitä kun mies on väärässä, koska Joe ei ota itseään liian vakavasti ja osaa nauraa itselleen. Rogan on viihdyttäjä, jos rahaa löisin likoon matseista niin mieluummin vaikka Schaubin analyysien perusteella.

Ronda hehkutus meni joo överiksi, jopa kiusalliseksi, mutta tästäkään en oikeen osaa dissata Rogania koska kaikki oli siinä hypessä mukana. Henk.koht. melkeen toivon että Rogan jättäisi UFC:n koska sen jälkeen kun mies ei olisi enää firman palkkalistoilla, jäisi myös osa hypetyksestä pois ja voisi ottaa vähän kriittisemmän asenteen UFC:ta kohtaan.
Just näin sen itse ajattelen.
Ukko tekee viihdyttävää podcasti/striimiä, ja juttuja monesti myös keksitään sitä mukaa kun keskustelu kulkee. On tosiaan hypestä vauhtia saava, ja innostuu kaikesta.

Samalla tavalla en itse mitään mieltä pahoita kun hypettää kuuhun ja kuitenkin homma törmää seinään.
Fiksuhan ukko on, se on selvä.

Joo aloin kattomaan niin perus gender paskaa taas jauhetaan. Tota ei kyllä kovin mielellään kuuntele.

Pitää oottaa myöhempää podcastia

Tänään vasta ehdin tuon Lance Armstrong podcastin kuunnella ja oli kyllä todella hyvä ja mielenkiintoinen.

Kunhan skippas Bravon salaliitot alusta, hiton hyvä podcasti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom