Joe Rogan

No siis en osaa paremmin selittää kuin niin, että se oli mun mielestä kamalan tylsä.
Pidän paljonkin dokkareista, mutta tuota ei vain jaksanut.
Siinä on tyyliin 50% sitä animaatiota missä jotain sönkötystä päälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänä vuonna tullut kaksi Cobain dokkaria. Soaked in Bleachista puhuivat tuossa podcastissa, siinä spekuloidaan tuota Cobainin kuolemaa (en ole nähnyt vielä). Toinen oli Montage of Heck, siinä on noita animoituja kohtia ja käydään läpi Cobainin koko elämää ja uraa, ton näin puoliksi ja mun mielestä se oli ihan jees?

Kyseessä olil Soaked in Bleach-dokkari.
Aaaa, okei! Mulle uus juttu toi, tuo voisi olla aika mielenkiintoinen! Nyt kun vielä selvittää mistä sen näkisi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=sw5gD15xfW0

Toinen oli Montage of Heck, siinä on noita animoituja kohtia ja käydään läpi Cobainin koko elämää ja uraa, ton näin puoliksi ja mun mielestä se oli ihan jees?
No kai siitä nyt joku voi tykätä, vaikka minä en. :)
Asiaa varmaan helpottaisi jos bändi kiinnostaisi keskivertoa enemmän.

Mä katsoin tuosta sivusilmällä puolet, sen takia en oikeen osaa sanoa miten hyvä se oli. Pitää tsekkaa uusiks.

tota... laitan spoilereihin koko 744:en, kun on niin niche kamaa, joka voi aiheuttaa enemmän kuin vähemmän pahaa mieltä
Niin siis juttelevat esim. kaikenlaisista fetisseistä, kuten naisen levitetystä persereiästä minne kaadetaan maitoa ja muroja ja joku lappaa ne naamariin. Katsokaa omalla vastuulla. Podcastin videossa ei ole järkyttävää materiaalia, mutta aiheet mistä jantterit juttelevat voivat aiheuttaa pahennusta

^ Sä oot ymmärtäny Joe Roganin podcastit aivan väärin. Jos ei pahennusta löydy, niin jakso on ollut keskivertoa paskempi.

Nyt vasta aloin katsoon tota Conduiitti+meuwmentguru jaksoa. Pitäisi olla hyvää setttiä, koska Conditista saanut sellaisen kuvan, että on tosi älykäs.

Mielenkiintoista shittiä tuo MovNat + pojat. Ihan hyvä podcast. Cow jätkiä odottelen kanssa innolla. Varmaan hyvää läppää tarjolla.

Nyt vasta aloin katsoon tota Conduiitti+meuwmentguru jaksoa. Pitäisi olla hyvää setttiä, koska Conditista saanut sellaisen kuvan, että on tosi älykäs.
Ihan hyvää settiä, mutta tosi paljon samoja aikalailla itsestäänselvyyksiä mitä käyty läpi jo Cursonin maxwellin jne kanssa. Itse olisin toivonut podcastia Conditin kanssa ilman tätä jeesusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom