Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En vielä katsonut MM jaksoa, mutta luin Sherdogista että Rogan siinä spekuloi UFC uransa lopettamista, ilmeisesti soppari menossa umpeen ja muut jutut kiinnostaa.
Eiiiii!!! :( Vaikka porukka dissaakin Rogania paljon sen puolueellisuudesta matsin aikana ja Ronda-hypestä niin onhan Roganissa selostajana sitä jotakin! Vaikea on kuvitella isoja matseja ilman Roganin eläytymistä mukaan.
Goldberg on mielestäni korvattavissa esim jollain ex-ottelijalla mut Rogan tuo kyl oman lisänsä tohon selostukseen vaikka onkin osan mielestä aina puolueellinen. Muistan ku itse katoin joskus noita iltamia MAXilta niin oli suomenkielinen selostus ja se vasta aneemista olikin :D
Goldberg on mielestäni korvattavissa esim jollain ex-ottelijalla mut Rogan tuo kyl oman lisänsä tohon selostukseen vaikka onkin osan mielestä aina puolueellinen. Muistan ku itse katoin joskus noita iltamia MAXilta niin oli suomenkielinen selostus ja se vasta aneemista olikin :D
Tätä samaa olen itse toivonut. Kuuntelen noi kaikki matsit FC:n voimalla, mitä tarjotaan.Melkein toivoisinki että lopettaa. Kattelisin mieluummin fight companion podcastit Payperviewien kanssa :D
Chael Sonnen voisi korvata Roganin.Onhan se. Stann, Florian ja Hardy on kaikki ihan hyviä Roganin korvaajia näistä nykyisistä kommentaattoreista.