Joe Rogan

En vielä katsonut MM jaksoa, mutta luin Sherdogista että Rogan siinä spekuloi UFC uransa lopettamista, ilmeisesti soppari menossa umpeen ja muut jutut kiinnostaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En vielä katsonut MM jaksoa, mutta luin Sherdogista että Rogan siinä spekuloi UFC uransa lopettamista, ilmeisesti soppari menossa umpeen ja muut jutut kiinnostaa.

Eiiiii!!! :( Vaikka porukka dissaakin Rogania paljon sen puolueellisuudesta matsin aikana ja Ronda-hypestä niin onhan Roganissa selostajana sitä jotakin! Vaikea on kuvitella isoja matseja ilman Roganin eläytymistä mukaan.

Eiiiii!!! :( Vaikka porukka dissaakin Rogania paljon sen puolueellisuudesta matsin aikana ja Ronda-hypestä niin onhan Roganissa selostajana sitä jotakin! Vaikea on kuvitella isoja matseja ilman Roganin eläytymistä mukaan.

Goldberg on mielestäni korvattavissa esim jollain ex-ottelijalla mut Rogan tuo kyl oman lisänsä tohon selostukseen vaikka onkin osan mielestä aina puolueellinen. Muistan ku itse katoin joskus noita iltamia MAXilta niin oli suomenkielinen selostus ja se vasta aneemista olikin :D

Goldberg on mielestäni korvattavissa esim jollain ex-ottelijalla mut Rogan tuo kyl oman lisänsä tohon selostukseen vaikka onkin osan mielestä aina puolueellinen. Muistan ku itse katoin joskus noita iltamia MAXilta niin oli suomenkielinen selostus ja se vasta aneemista olikin :D

Itseä ei niin hirveästi harmita tuo Roganin katoaminen kuhan tilalle saadaan joku pätevä ukkeli. Roganin kommentointi mattotapahtumista on jo pitkään vituttanut kuinka joka asennossa on kohta lukko tulossa ja tuosta on tulossa sitä ja tuossa tuota vaikka miehet on vasta mennyt mattoon.

Murri ois mukava korvike.

nggzl.gif

Paitsi Immun kommentit. Puhdasta kultaa.

Musta tuntuu, että Rogan alkaa pelaamaan rahapeliä. Jos hilloa tarjotaan kivasti, niin eiköhän mies jatka. Tais olla elokuussa katkolla soppari. Pitäähän ne puheet ajoissa aloittaa.

Onhan se mahdollista, mutta itsestäni taas tuntuu vähän päinvastaiselta. Rogan ei tunnu enää olevan niin kiinnostunu tekemään asioita vaan rahan takia, diggailee noista podcast jutuista ja muista projekteista.

Viime öisessä podcastissa Joe puhuu tuosta UFC:n jatkamisesta lisää ja kyllä se näyttää siltä, että lähtö saattaa tulla. Kaveri haluu downshiftaa. Sori en laittanut ylös kohtaa, missä puhutaan, mutta ennen 1,5h merkkiä kuiteskin.

Melkein toivoisinki että lopettaa. Kattelisin mieluummin fight companion podcastit Payperviewien kanssa :D
Tätä samaa olen itse toivonut. Kuuntelen noi kaikki matsit FC:n voimalla, mitä tarjotaan.

Mulle tuosta kolmikosta Hardy olisi aivan ylivoimainen, Stann ja Florian vaan ovat jotenkin tosi aneemisia. Tosin suurin ongelma on ollut Jon Anikissa, jonka jutut on aivan järkyttävää kuraa, se koittaa koko ajan vääntää jotain hienostokieltä tms. eikä selostuksessa ole mitään flowta. Valitettavasti jenkkiUFC:ssä ei varmana nähdy brittiselostajaa.

Rogan sanoi muistaakseni jossain podcastissä, että Anikki saa suurimman osan kaikesta paskasta. Ei vissiin ole ihan dikatuin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom