Chael Sonnen voisi korvata Roganin.
Vois olla aika jees. Veikkaan et tulee WSOF keikan jälkeen, sen verran hyvää pataa UFC johdon kanssa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Chael Sonnen voisi korvata Roganin.
Onkohan Roganilla menkat jatkuvan budi + trt kombon takia? Noi mielipiteiden vaihdot tapahtuu sen verran nopeasti, että hiukan epävakaalta vaikuttaa kaverin pää.
Tai sitte se on selvinpäin eri mieltä kuin budeissa, varmaan olis hyvä pari kuukautta ottaa taukoa roinista ja budeista niin ehkä ne ajatuksetkin alkais selviämään.
Se on se alpha brain :D
Offtopic: Onko kukaan täällä kokeillut alphaa?
mun mielestä Rogan on todella analyyttinen ja artikuloi siihen malliin että en ymmärrä tuota "huumeet pehmentäneet pään" settiä. Onhan se väärässä joo aina joskus (kuten 100% jengistä oli Ronda Holly matsin suhteen), mutta mun mielestä se on älykkyyden merkki että ottaa virheistä opiksi eikä vaan jatka saman toistamista. En minä ainakaan osaa ilmaista itseäni yhtä selkeästi kun Rogan, joka joo tietty tekee sitä ammatikseen, mutta silti kyllä Rogan on skarppi.
En, mutta ajattelin tilata briteistä testiks et jääkö tulliin. Eilen vertasin Onnitin hintoja ja jonku brittikaupan hintoja, niin briteis oli jopa halvemmat!!! kun siis vertasi USD->EUR ja GBP->EUR.
Toisaalta en sit tiedä uskaltaako, varmaan sit ku menee noutaa pakettii niin alkaa varmaa kuumottaa niin vitusti, niinku Japilla konsanaan ku menee ES-ostoksille.
Olis kiva tietää, ovatko muut saaneet pakettinsa perille?
Tilaa suoraan Onnitilta ja ota kylkeen 55$ joogamatto ja Dolce Whey (makes you go hey hey!) hintaan ~105$/kg.niin briteis oli jopa halvemmat!!! kun siis vertasi USD->EUR ja GBP->EUR.
Mielestäni Joe Rogan on hyvä analysoija sillä perustein, että hän koittaa ottaa kaiken informaation huomioon mitä hänellä on saatavilla. Tämä näkyy MMA analyyseissä siten, että usein hän ei saa lopullista analyysiä oikeen mistään vaan jää ikuisesti harhailemaan sille "mitä tahansa voi tapahtua" ajatukselle, mutta hän silti kertoo mahdollisia vaihtoehtoja matsien kululle. MMA:ssa tämä on kaikista varmin tapa ajatella.Osaa se analyyttinen olla, ne analyysit vaan menee ihan päin vittua välillä ja en tiedä onko kaveri itse edes tietoinen näistä 180 asteen pään käännöksistä (lähimuisti mennyt?). Ronda ensin hakkas puolet miesten 135 paunasista, sitte se oli once in a lifetime athlete ja boxing champion kunnes siitä tuli tyynykäsi. Noista Joseph sedän mielen harhoista löytyy aika paljon enemmänkin videoita ja todisteita kuin kyseinen keissi. Veikkaan, että millanen lääkitys ja mikä annos minäkin päivänä niin vaikuttaa tohon mielenlaatuun. Ei siinä, tosi taitava keskustelija kyllä kun osaa 3 tunnin podcastin vetäistä about kenen tahansa vieraan kanssa. Voipi olla että lopettaa kommentaattorihommat ja podcastailee lisää.
Vaikka Hogan usein ärsyttääkin, niin tuo se kuitenkin sellaisen kotoisan fiiliksen eventteihin. Toivottavasti jatkaa vielä.Jooseppi oli ilmeisesti suositellut Robin Blackia itsensä korvaajaksi. Tämä olisi helvetin hyvä vaihdos muuten.
Ei siinä, tosi taitava keskustelija kyllä kun osaa 3 tunnin podcastin vetäistä about kenen tahansa vieraan kanssa.
Hehe itse nimittäin olen joskus pari vuotta sitten tilannut ja kokeillut :D Ihan ongelmitta tuli kotia asti ja pääsi testailemaan. Mitään hirveän erikoista muutosta en huomannut (tai ainakaan muista enää) paitsi että tuli lapsuudesta todella paljon flashbackkeja ja tavallisesti en muista lapsuudestani juuri mitään tai ylipäätänsä +5v vanhoja asioita. Luin vielä tuohon aikaan pääsykokeeseen ja eipä kirjojen asioiden muistamisessakaan oikeastaan huomannut mitään erikoista. Olisi vain mukava tietää minkälaisia kokemuksia muilla on noista, sillä sinänsä koen että ihan hyvin toisella voisi ollakin enemmän vaikutusta.
Tilaa suoraan Onnitilta ja ota kylkeen 55$ joogamatto ja Dolce Whey (makes you go hey hey!) hintaan ~105$/kg.