Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
upload_2015-12-10_21-59-52.png
joerogan
I sit down with my brother @BrendanSchaub today at 1:30pm PT and we're gonna break down all these insane @UFC fights this weekend!
10.12.2015 20.23

Onkohan Roganilla menkat jatkuvan budi + trt kombon takia? Noi mielipiteiden vaihdot tapahtuu sen verran nopeasti, että hiukan epävakaalta vaikuttaa kaverin pää.
Tai sitte se on selvinpäin eri mieltä kuin budeissa, varmaan olis hyvä pari kuukautta ottaa taukoa roinista ja budeista niin ehkä ne ajatuksetkin alkais selviämään.

Joseph on kyllä päissään jos joku. TRT+Ganja+AlphaBrain kombo ja joskus sieniä. Johon päälle terttuarvoja nostattava kattilakelloreeni.

Onkohan Roganilla menkat jatkuvan budi + trt kombon takia? Noi mielipiteiden vaihdot tapahtuu sen verran nopeasti, että hiukan epävakaalta vaikuttaa kaverin pää.
Tai sitte se on selvinpäin eri mieltä kuin budeissa, varmaan olis hyvä pari kuukautta ottaa taukoa roinista ja budeista niin ehkä ne ajatuksetkin alkais selviämään.

Se on se alpha brain :D

Offtopic: Onko kukaan täällä kokeillut alphaa?

Se on se alpha brain :D

Offtopic: Onko kukaan täällä kokeillut alphaa?

En, mutta ajattelin tilata briteistä testiks et jääkö tulliin. Eilen vertasin Onnitin hintoja ja jonku brittikaupan hintoja, niin briteis oli jopa halvemmat!!! kun siis vertasi USD->EUR ja GBP->EUR.

Toisaalta en sit tiedä uskaltaako, varmaan sit ku menee noutaa pakettii niin alkaa varmaa kuumottaa niin vitusti, niinku Japilla konsanaan ku menee ES-ostoksille.

Olis kiva tietää, ovatko muut saaneet pakettinsa perille?

mun mielestä Rogan on todella analyyttinen ja artikuloi siihen malliin että en ymmärrä tuota "huumeet pehmentäneet pään" settiä. Onhan se väärässä joo aina joskus (kuten 100% jengistä oli Ronda Holly matsin suhteen), mutta mun mielestä se on älykkyyden merkki että ottaa virheistä opiksi eikä vaan jatka saman toistamista. En minä ainakaan osaa ilmaista itseäni yhtä selkeästi kun Rogan, joka joo tietty tekee sitä ammatikseen, mutta silti kyllä Rogan on skarppi.

mun mielestä Rogan on todella analyyttinen ja artikuloi siihen malliin että en ymmärrä tuota "huumeet pehmentäneet pään" settiä. Onhan se väärässä joo aina joskus (kuten 100% jengistä oli Ronda Holly matsin suhteen), mutta mun mielestä se on älykkyyden merkki että ottaa virheistä opiksi eikä vaan jatka saman toistamista. En minä ainakaan osaa ilmaista itseäni yhtä selkeästi kun Rogan, joka joo tietty tekee sitä ammatikseen, mutta silti kyllä Rogan on skarppi.

Osaa se analyyttinen olla, ne analyysit vaan menee ihan päin vittua välillä ja en tiedä onko kaveri itse edes tietoinen näistä 180 asteen pään käännöksistä (lähimuisti mennyt?). Ronda ensin hakkas puolet miesten 135 paunasista, sitte se oli once in a lifetime athlete ja boxing champion kunnes siitä tuli tyynykäsi. Noista Joseph sedän mielen harhoista löytyy aika paljon enemmänkin videoita ja todisteita kuin kyseinen keissi. Veikkaan, että millanen lääkitys ja mikä annos minäkin päivänä niin vaikuttaa tohon mielenlaatuun. Ei siinä, tosi taitava keskustelija kyllä kun osaa 3 tunnin podcastin vetäistä about kenen tahansa vieraan kanssa. Voipi olla että lopettaa kommentaattorihommat ja podcastailee lisää.

En, mutta ajattelin tilata briteistä testiks et jääkö tulliin. Eilen vertasin Onnitin hintoja ja jonku brittikaupan hintoja, niin briteis oli jopa halvemmat!!! kun siis vertasi USD->EUR ja GBP->EUR.

Toisaalta en sit tiedä uskaltaako, varmaan sit ku menee noutaa pakettii niin alkaa varmaa kuumottaa niin vitusti, niinku Japilla konsanaan ku menee ES-ostoksille.

Olis kiva tietää, ovatko muut saaneet pakettinsa perille?

Hehe itse nimittäin olen joskus pari vuotta sitten tilannut ja kokeillut :D Ihan ongelmitta tuli kotia asti ja pääsi testailemaan. Mitään hirveän erikoista muutosta en huomannut (tai ainakaan muista enää) paitsi että tuli lapsuudesta todella paljon flashbackkeja ja tavallisesti en muista lapsuudestani juuri mitään tai ylipäätänsä +5v vanhoja asioita. Luin vielä tuohon aikaan pääsykokeeseen ja eipä kirjojen asioiden muistamisessakaan oikeastaan huomannut mitään erikoista. Olisi vain mukava tietää minkälaisia kokemuksia muilla on noista, sillä sinänsä koen että ihan hyvin toisella voisi ollakin enemmän vaikutusta.

Sonnen harjoittelee hommaa WSOF:ssä ja ottaa pestin haltuun kun Joe lähtee.

Osaa se analyyttinen olla, ne analyysit vaan menee ihan päin vittua välillä ja en tiedä onko kaveri itse edes tietoinen näistä 180 asteen pään käännöksistä (lähimuisti mennyt?). Ronda ensin hakkas puolet miesten 135 paunasista, sitte se oli once in a lifetime athlete ja boxing champion kunnes siitä tuli tyynykäsi. Noista Joseph sedän mielen harhoista löytyy aika paljon enemmänkin videoita ja todisteita kuin kyseinen keissi. Veikkaan, että millanen lääkitys ja mikä annos minäkin päivänä niin vaikuttaa tohon mielenlaatuun. Ei siinä, tosi taitava keskustelija kyllä kun osaa 3 tunnin podcastin vetäistä about kenen tahansa vieraan kanssa. Voipi olla että lopettaa kommentaattorihommat ja podcastailee lisää.
Mielestäni Joe Rogan on hyvä analysoija sillä perustein, että hän koittaa ottaa kaiken informaation huomioon mitä hänellä on saatavilla. Tämä näkyy MMA analyyseissä siten, että usein hän ei saa lopullista analyysiä oikeen mistään vaan jää ikuisesti harhailemaan sille "mitä tahansa voi tapahtua" ajatukselle, mutta hän silti kertoo mahdollisia vaihtoehtoja matsien kululle. MMA:ssa tämä on kaikista varmin tapa ajatella.
Mutta se kerta kun hän on väärässä niin tuhansia ihmisiä heti korjaamassa hänen virheitään, eikä ihmiset muista niitä kertoja, kun hän myöntää että MMA:ssa mitä tahansa voi tapahtua. Kaikki keillä on uskomus, että he tietävät matsien kulun 100% varmuudella, ovat väärässä ja olet itse harhainen, jos uskot heihin.
Tälläisillä älykkäillä ihmisillä on usein tarve myös uskoa bullshit teorioihin ja informaatioon ns"experteiltä". esim se kahvijäbä sai parilla termillä ja bs teorialla Joen uskomaan, että hänellä on jotain maagista kahvia joka pärisee eri tavalla kuin mikään muu jne.
MMA:ssa olen huomannut tämän sokean uskomuksen expertteihin juuri Ronda Rouseyn pystyn arvioinnissa. Se missä joku ammati nyrkkeilyvalmentaja näkee, että Rondan tekniikka on täyttä paskaa, Joe uskoo Rondan valmentajaa sokeasti lähinnä koska näytöt puhuvat puolestaan, mutta heti Rondan häviön jälkeen alkanut syyttää Rondan kyseistä valmentajaa paskasta opetuksesta.
Itse tykkään katsoa JRE:tä, mutta en maailmankuvaani tai MMA: informaatiota täysin podcastistä hae.

Jooseppi oli ilmeisesti suositellut Robin Blackia itsensä korvaajaksi. Tämä olisi helvetin hyvä vaihdos muuten.
Vaikka Hogan usein ärsyttääkin, niin tuo se kuitenkin sellaisen kotoisan fiiliksen eventteihin. Toivottavasti jatkaa vielä.

Parasta olisi (olettaen että lopettaa selostuksen) jos tekisi UFC:n kanssa diilin ja alkaisi pitämään joka eventin aikana fight companionin. Vai tulisiko tosta edes mitään copyright-ongelmia vaikkei UFC mukana olisikaan?

Ei siinä, tosi taitava keskustelija kyllä kun osaa 3 tunnin podcastin vetäistä about kenen tahansa vieraan kanssa.

Kakka-kauppiaan kanssa ei ainakaan osannu 3 tuntia porissa. Get your shit together son!

:david:
kakka-kauppias = ceara lynch, se myy omaa paskaansa friikeille netissä. x'DDD se oli JRE #728 ja kesti n. 57min

Hehe itse nimittäin olen joskus pari vuotta sitten tilannut ja kokeillut :D Ihan ongelmitta tuli kotia asti ja pääsi testailemaan. Mitään hirveän erikoista muutosta en huomannut (tai ainakaan muista enää) paitsi että tuli lapsuudesta todella paljon flashbackkeja ja tavallisesti en muista lapsuudestani juuri mitään tai ylipäätänsä +5v vanhoja asioita. Luin vielä tuohon aikaan pääsykokeeseen ja eipä kirjojen asioiden muistamisessakaan oikeastaan huomannut mitään erikoista. Olisi vain mukava tietää minkälaisia kokemuksia muilla on noista, sillä sinänsä koen että ihan hyvin toisella voisi ollakin enemmän vaikutusta.

INTREDASTING! Tilastiko Xbrainilta vai Onnitilta? Itse muistan kyl koko elämäni aika hyvin ala-asteeltakin. Yleensä olen porukassa se, joka muistaa vanhat kunnon jutut mille sitten nauretaan. Tarha-iästäkin muistan jotain. :rock:

Tilaa suoraan Onnitilta ja ota kylkeen 55$ joogamatto ja Dolce Whey (makes you go hey hey!) hintaan ~105$/kg.

dafuq man?

Rogan nyt on tyyppi joka helposti innostuu asioista, varsinkin kaikista vähän villeimmistä teorioista ja tietynlaisista ottelijoista. Jos kuuntelee Roganin podcastia ja olettaa saavansa jotain kylmän viileetä urheiluanalyysia niin on kyllä ihan väärillä oletuksilla liikkeellä. Henk.koht. just tämän takia pidän Roganista enkä oikeen voi ärsyyntyä siitä kun mies on väärässä, koska Joe ei ota itseään liian vakavasti ja osaa nauraa itselleen. Rogan on viihdyttäjä, jos rahaa löisin likoon matseista niin mieluummin vaikka Schaubin analyysien perusteella.

Ronda hehkutus meni joo överiksi, jopa kiusalliseksi, mutta tästäkään en oikeen osaa dissata Rogania koska kaikki oli siinä hypessä mukana. Henk.koht. melkeen toivon että Rogan jättäisi UFC:n koska sen jälkeen kun mies ei olisi enää firman palkkalistoilla, jäisi myös osa hypetyksestä pois ja voisi ottaa vähän kriittisemmän asenteen UFC:ta kohtaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom