BB JiiPee Pulkkinen

Ihme homma ettet JiiPee voittanut noita 95 Mr. Universe kisoja? Kuvista päätellen olit kirein kaikista ja rakenne selkeästi paras (herranjumala miten kapea vöytärö!!:wtf:) . Oliskohan hymystä (tai sen puuttumisesta) ollut kiinni, mene ja tiedä? Upea kunto ollut aina!!:worship:

Missä kisassa mielestäsi kunto ollut paras kautta aikojen?

Terv. Mika Nyyssölä

Ihme homma ettet JiiPee voittanut noita 95 Mr. Universe kisoja? Kuvista päätellen olit kirein kaikista ja rakenne selkeästi paras (herranjumala miten kapea vöytärö!!:wtf:) . Oliskohan hymystä (tai sen puuttumisesta) ollut kiinni, mene ja tiedä? Upea kunto ollut aina!!:worship:

Missä kisassa mielestäsi kunto ollut paras kautta aikojen?

Terv. Mika Nyyssölä
Kyllä se personal best-kunto oli 3 päivää ennen ironman-kisaa. oli harmi, että en sitä kuntoa päässyt näyttämään itse kisaan.
toinen paikka kun olin iskussa, oli -95 sm-kisat ja niiden jälkeen. jos olisin luottanut ja uskonut enemmän itseeni olisin nyt raskaan sarjan maailman mestari. menin onneton siihen hömppään mukaan, että kun vedätän alle ysikymppiin niin se on sitten varma voitto mm:ssa. painostus minua kohtaan oli valtava ja näitä viisaita oli paljon mua ahdisamassa, että vedätä, vedätä..ja minä hullu menin sen sitten tekemään..ajattelin, että mitä vain mestaruuden eteen...se oli yksi elämäni suurimmista munauksista. Suomessa silloin laji-ihmisille tuli joku paniikki kai, että nyt on mahdollista saada suomeen miesten maailman mestaruus ja mie olin tavallaan vain se väline siinä millä se mestaruus hankitaan. siinä meni järki ja terve harkinta monella ja itse tyhmyyttäni lähdin niihin juttuihin mukaan.
olin sm kisojen jälkeen ihan kuiva, ei rasvaa missään. oli ihan hullua alkaa näivettään itteä ja polttaan lihasta ulos, että pääsi alempaan sarjaan.
mun paino sm-kisoissa oli 96 kg eli kisakunnosta piti vetää parissa viikkossa 6 kiloa pois!!! ...ahneella on paskanen loppu...
vielä tuosta mm-kisasta. silloin guamissa eka kisapäivän jälkeen käytäväpuheissa johdin sitä kisaa...en tiedä mitä sitten taphtui, että tilanne muuttui huonompaan.

Mielestäni suomen kaikkien aikojen kovin kehonrakentaja.Rakenne lajille täydellinen,malli,massa ja lihastiukkuus niinikään.-95 SM-kunto oli niin kova että sillä olis pärjätty ei pelkästään MM-issä,vaan myös sen vuoden Mr.Olympiassa.Super-lahjakkuus ja siihen kova työ.MM-kisojen lopputulos on silti outo,ehkä vanhoja meriittejä tarvitaan?:arvi:

Muistan kykä aikanaan kun pikkisikidinä pullkisen kuntoa ihmettelin R-kioskilla lehtien kuvista suu pyöreänä, mutta en kyllä muistanu että kunto oli noin hiton kova! Jäätävä kaveri.

Kerrassaan mahtavaa JiiPee! Kiitoos suuresti sivustosta, galleria oli ihan mielettömän hienoa katseltavaa. Jos kokonaisvaltaisesti ajattelee, niin mielestäni olet paras kehonrakentaja, mikä on mallia "made in Finland". Muutama hurja on ehkä absoluuttista lihasmassaa kerännyt enemmän varteensa, mutta rakenteellinen lahjakkuus ja viimeistelty kunto on ainutlaatuista. Kuvista jo näkee, että mies on yhtä leveä, kuin pitkä.

Harmi, ettei palaset ole loksahtaneet kohdalleen, koska tuolla paketilla voi ihan napakasti jäpittää maailman parhaiden vieressä, pistäen ukot tiukalle.

Hieno homma JiiPee! Näitä sivuja olikin jo odottanut, hienoa katella noita kuvia. Kovassa kunnossa olit, käpälät varmaan paksummmat kuin vyötärö... :)

Todella ainutlaatuisesta galleriasta kyse ja materiaalia tulee jatkuvalla syötöllä lisää galleriaan. Kannattaa siis käydä aina välillä vilkuilemassa mitä sinne on milloinkin lisätty. :) Itse olen ollut todella etuoikeutettu kun oon saanu treenit alusta asti Jp:n salilla hoitaa ja päässy tutustumaan JiiPeeseen paremmin - todella hieno kaveri ja ehdotonta huippua kaikessa mikä liittyy kehonrakennukseen. ;)

- Santeri

Ps. Jos joku kiltti mode voisi threadin aloitusviestiin editoida gallerian nettiosoitteen ( http://www.jiipee.fi/galleria/ ), kun aloitusviestin kuvatkin ovat jonnekkin bittiavaruuteen kadonneet. Ei tarvitsisi ihmisten metsästää osoitetta keskeltä threadia.. Vielä parempi olisi toki jos voisi omaksi aiheekseen lohkaista galleria-viestin jälkeen tulleet viestit ja tälle vanhalle topicille lukkoa? :)

Lisää kuvia taas laiteltu ja laitellaan aina jatkossakin galleriaan, joten käykääpä vilkuilemassa välillä.. ;)

kuvaa111.jpg

Lisää kuvia taas laiteltu ja laitellaan aina jatkossakin galleriaan, joten käykääpä vilkuilemassa välillä.. ;)

kuvaa111.jpg

On paljon väitelty, siitä kuka on kautta aikain kovin raskaansarjan voittaja. Minun ääneni menee suvereenisti JP:lle:worship:.
JP on ainut jonka takia olen menettänyt yö unet, ja olen sentään nähnyt aika kovia kehonrakentajia.

Mielestäni suomen kaikkien aikojen kovin kehonrakentaja.Rakenne lajille täydellinen,malli,massa ja lihastiukkuus niinikään.-95 SM-kunto oli niin kova että sillä olis pärjätty ei pelkästään MM-issä,vaan myös sen vuoden Mr.Olympiassa.Super-lahjakkuus ja siihen kova työ.MM-kisojen lopputulos on silti outo,ehkä vanhoja meriittejä tarvitaan?:arvi:

Ja jostain syystä, JP ei mielestä ole saanut alan lehdissä, tai muutenkaan sellaista arvostusta mikä hänelle kuuluisi.

Olen tavannut kyseisen herran muutama vuosi takaperin. Kertoi armeijasta päästyään painaneen jotain 50kg ja sitten siitä motivoituneena alkoi treenaamaan. Ja tuloksia voi ihailla yläpuolella olevista kuvista. Kertakaikkiaan hieno mies!

On kyllä kaikkien aikojen mestari, ja taitaa mennä aika pitkä aika ennenkuin joku pistää paremmaksi.Sitä -95 SM videota on tullut aika paljon katseltua ja ihmeteltyä.Tämä nykyinen Fitness-expo touhu ei oikein nappaa.Just tsekkasin uudet IRONMAN-kuvat galleriasta,huh,huh mikä malli ja massa ja oikea asenne.Tuollaiset miehet kun kirjottais nyky ajan bodilehtiin jututkin niin niissä ei turhia jauhettais.Vaan toiset on kirjottajat...

Back
Ylös Bottom