Jesse Pynnönen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kyrde
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Viimeks se oli 110kg ja sul on tainnut olla jalka remontis viimeisen vuoden :unsure: ens vkolla se voi olla jo 120. sul on vähän ristiriitaisuutta jutuissa
Miten tää liittyy Pynnöseen? Sullakaan ei ole mihinkään ketjuun mitään fiksua sanottavaa. Pointti näköjään tutkia suurenuslasilla minun kirjotuksia ja etsiä virheitä. Hanki elämä.

Itse huomasin joskus saman että kun on paljon punnertanut eteenpäin ja liikkuvuusharjoittelu ja venyttely lähes 0, niin on todella vaikea saada edes tyhjää tukkia kunnolla lukittua pään päälle kun liikkuvuus jarraa vastaan.
Huono liikkuvuus vie yllättävän paljon tukista kiloja. Loppulukitus on tavattoman vaikea kun yläselkä menee tukkoon. Lihashuolto ja liikkuvuus treeni on tärkeä asia tukki ukoille. Meidän treeneissä parhaillaan eräs heppu tuskailee loppuojennuksen kanssa. Paukkuja olisi satkun tukkiin, mutta niin huono liikkuvuus että 70 kiloa jumittuu 10cm vailla loppuojennuksen.

Tottakai sillon kun olin "vahvimmassa" kunnossa ja tein vahvinlajeissa parhaat tulokset. Että ei ole mikään vuonna 92 teininä tehty. Sitähän sä oletit😉 Teillä punttijulleilla on joku pakkomielle vängätä että rekanveto vaatii 250kg kyykyn🤣 Kuten myös farmari ja merkkari ei vaadi kyykkyvahvoja jalkoja.

Onnittelut Jesselle hienosta sijoituksesta ja samalla suuret kiitokset loistavista videoista! Sinun touhuja on mielenkiintoista seurata kun ennätykset paukkuu(y)

Mikäs on maastavetokunto tällä hetkellä ja onko tarkoituksena panostaa siihen tulevia vahvamieskisoja ajatellen?

Itse huomasin joskus saman että kun on paljon punnertanut eteenpäin ja liikkuvuusharjoittelu ja venyttely lähes 0, niin on todella vaikea saada edes tyhjää tukkia kunnolla lukittua pään päälle kun liikkuvuus jarraa vastaan.
Joo kyllä se aina ennemmin menee niin päin että yläspäin punnertaminen korreloi vahvasti pienempiin kulmiin, eli vinopenkkiin, penkkiin ja dippiin. Toisinpäin ei läheskään samalla tavalla. NFL.ssä on melko yleistä olkapääongelmissa että siellä on tajuton voimaero kun pystypunnerrus on reilusti alle 100kg ja penkki yli 200 isoilla linjamiehillä. Johtuu siitä että sielläkin tasolla välillä ajatellaan liian lajinomaisesti ja mietitään eteenpäintyöntämisen olevan se ainoa treenattava suunta lajin kannalta.

Jesse taisi nostaa GPP2 jaksolla uudet penkkisarjaenkatkin, vaikka koko jakson prioriteetti painottui ylöspäin punnertamiseen.

Löytyykö Jesseltä salilta Millenium dumbbell? Nouseeko?

Tota ei monta ihmistä maailmassa saa irtoamaan maasta. 104 kg, 60 mm kahva ja pyöreät päät.

Löytyykö Jesseltä salilta Millenium dumbbell? Nouseeko?

Tota ei monta ihmistä maailmassa saa irtoamaan maasta. 104 kg, 60 mm kahva ja pyöreät päät.
Ei niitä löydy kuin seitsemän maailmasta ja kaksi enää Euroopassa. Isoin pyöreäpäinen kässäri mikä meiltä löytyy on 105.4kg/63.5mm kahvalla, mutta se ei kyllä nouse 😃 toki 3.5mm paksumpi kahva ja 2kg enemmän painoa kuin Milleniumeissa. Tottakai samoilla specseillä voisi käsipainon teettää, mutta en mä Milleniumiksi sitä kutsuisi. Näkisin että Millenium käsipainoja on vain alkuperäiset seitsemän.

Ei niitä löydy kuin seitsemän maailmasta ja kaksi enää Euroopassa. Isoin pyöreäpäinen kässäri mikä meiltä löytyy on 105.4kg/63.5mm kahvalla, mutta se ei kyllä nouse 😃 toki 3.5mm paksumpi kahva ja 2kg enemmän painoa kuin Milleniumeissa. Tottakai samoilla specseillä voisi käsipainon teettää, mutta en mä Milleniumiksi sitä kutsuisi. Näkisin että Millenium käsipainoja on vain alkuperäiset seitsemän.

Okei. Luulin että nimi tarkoittaa vaan noita speksejä.

Mikäs on kovin kässärinosto mitä oot ottanu?

Tollasen +100kg pyöreäpäisen paksukahvakässärin teetättäminenkään ei varmaan ihan halpa homma ole.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Okei. Luulin että nimi tarkoittaa vaan noita speksejä.

Mikäs on kovin kässärinosto mitä oot ottanu?

Tollasen +100kg pyöreäpäisen paksukahvakässärin teetättäminenkään ei varmaan ihan halpa homma ole.
Juu ei ole halpaa noiden pyöreäpäisten käsipainojen keräily ja teettäminen 😅

Kovin käsipaino nosto on meidän "Shiny" nostaminen molemmin käsin, mutta se on 92.5kg ja 60mm kahva. Seuraava meidän käsipaino onkin sitten toi 105kg/63.5mm kahvalla varustettu möhkäle.

Pitäisi jossain teettää 98kg käsipaino.

Mun mielestä on tosi mielenkiintoisia, kun Jesse kuvaa Youtubeen näitä eri yleisurheilulajien kokeilujaan. Kuulaa, aitajuoksua, keihästä, korkeushyppyä, moukaria, mitä niitä nyt oli...

Se jäi kyllä vähän epäselväksi, että jos lähden harjoittelemaan moukarinheittoa, niin pitääkö mun laittaa unihousut sukkahousujen päälle?

Anni oli ihan valmista kauraa tossa videon lopulla. :pano: Ei vaan, hyvä video jälleen!

Mitäs @Mywor sulla oli tukkienkka?
147.xkg kapealla tukilla, tosin valehtelen aika usein että 150kg koska heitto tuli romukiekoista. Paksulla tukilla en ole ykköstä ottanut, kun SVM varten treenasin toistoja. Sielä olikin 120kgx8, tosin ainoastaan tarvitsi punnertaa.

Hieno video!

Jokseenkin lohdullista tällaisena vanhemmalla iällä painonnostoon hurahtaneena on katsoa, että oikeasti vahvallakaan kaverilla ei pysy tanko pään päällä jos se ei ole oikeassa paikassa. Tai että se on hankalaa jos sitä koittaa viedä pään päälle "väärin".

Painonnosto on helvetin hieno laji. Ja vaikea sekä teknisesti että liikkuvuusvaatimusten osalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom