Jesse Pynnönen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kyrde
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Voisit Jesse, joskus vähän avata tuota otevoimailuterminologiaa, mikä ihmeen medley (?!). No, selviäähän nuo tuota videolta katsomalla, mutta näitä otevoimailulajejakin on ties kuinka paljon eikä pelkkä nimi kerro ulkopuoliselle oikein mitään.

Oon mä useammassa postauksessa, videossa ym. avannutkin 😊 Ei toki nyt varsinaisesti mitään sanakirjavideota ole tullut tehty, mutta tyypillisesti kun vaikka otevoiman sm-kisoista tein videota niin lajit avasin hyvin tarkkaan. Tai kun kysyit, että mikä on medley niin se varmasti videolla aukesi jos katsoi, tai että mikä on Inch tai Blob. Eli videoon relevantteja termejä pyrin avaamaan.

Ongelma on siinä että oon tehnyt aika paljon sisältöä jo, ja ei niitä ihmiset etsi/löydä tmv. Päivittäin melkein kysytään tekemään video aiheesta minkä olen jo tehnyt, tai kysytään kysymys mistä olen tehnyt videoita.

Päivittäin melkein kysytään tekemään video aiheesta minkä olen jo tehnyt, tai kysytään kysymys mistä olen tehnyt videoita.
Ihmiset eivät jaksa yleensä metriäkään etsiä. Niinkin hullu kysymys on mulle esitetty, että kanavan striimissä joku kysyi "teetkö treenivideoita".

Ei taida tuloksia missään vielä näkyä? Kiinostais ainakin että minkä kokosta tukkia saatiin ylös tänä vuonna ja kuinka moni sai isoimman kiven hyllylle.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tattis. En tajunnut tota että nimee pitää klikata. Toi kivijuttu jäi epäselväks. Ilmeisesti 3 ekaa kivee vissiin aikaa vastaan mutta noista isoimmasti en hnyt mainintaan tuossa mitä nostivat.
Olikohan kivet taas sen 120, 140, 150, 180 ja 200kg. Huomenna näkee Jessen videosta

Aivan joo, se menee just noin miten sanoit eli 3 kiveä olis 120, 140, 150kg ajassa X.
Tais olla niin että aika otettin 3 viimiselle kivelle eli 160, 180 ja 200 kiville. Tuloksissa sitten lukee esim. että 2 kiveä ajassa 20sek jos kolmas jäi nostamatta(kuten muilla tais jäädä paitsi Törröllä mitä noita kattelin) Suurin osa porukasta sai vissiin 180kg kiven hyllylle. Tukissa taso oli tasanen. Hyvät lajit mielestäni oli, kovat. Varsinkin tuo 180kg säkin kantaminen. Jos se olis pitänyt nostaa maasta asti mukaan niin olis ollut MVM ukoillakin hikinen urakka siinä.

Tais olla niin että aika otettin 3 viimiselle kivelle eli 160, 180 ja 200 kiville. Tuloksissa sitten lukee esim. että 2 kiveä ajassa 20sek jos kolmas jäi nostamatta(kuten muilla tais jäädä paitsi Törröllä mitä noita kattelin) Suurin osa porukasta sai vissiin 180kg kiven hyllylle. Tukissa taso oli tasanen. Hyvät lajit mielestäni oli, kovat. Varsinkin tuo 180kg säkin kantaminen. Jos se olis pitänyt nostaa maasta asti mukaan niin olis ollut MVM ukoillakin hikinen urakka siinä.
Joo, tänä vuonna oli kyllä hyvät lajit.

Suositut

Back
Ylös Bottom